starten in juni 2009

• Hoi iedereen,

Wij willen in juni starten voor een 1ste kindje.
    In mijn vorige relatie stonden mijn ex en ik op het punt aan ivf te beginnen toen het tusdsen ons fout liep.
    Mijn nieuwe vriend ( die heel die toestand van dichtbij heeft meegemaakt) heeft zich al laten testen en op het eerste zicht ziet alles er redelijk goed uit.
    Ik ga er wel van uit dat het weer misschien niet van een leien dakje zal gaan dus ik probeer er ook mijn hoop niet op te zetten dat het snel zal lukken, maar toch willen we er in juni met volle moed aan beginnen.
  • Hoi,

Wij gaan in juni beginnen aan onze 2e.
    Hopelijk duurd het niet zolang als bij de 1ste die heeft 5 jaar op zich laten wachten en kwam toen een maand te vroeg. wink.gif

Groetjes,
    Femke
  • Ik ben vandaag aan mijn laatste strip van de pil begonnen dus ik kan beginnen aftellen

@femke hopelijk lukt het deze keer sneller
  • Hoi Greet,

ik ben zo brutaal geweest om je profiel te lezen, en wil je even zeggen dat ik echt voor je duim dat je heel snel zwanger mag zijn. Een goede vriendin van mij heeft precies hetzelfde als jou (alleen geen cyclus!) en is met een beetje hulp heel snel zwanger geworden en heeft nu een pracht van een dochter. Heel veel succes meid!

Groetjes Bernice
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld