September.. Wie ook??

• Hey meiden

Net ohhh wat spannend en wat gaat het snel.. je kleine meissie groeit hard zeg wat een groeispurt!!

Romy alles goed? Geef je nog steeds borstvoeding

Hier alles ok, Kim weegt nu bijna 7 kilo en is 64 cm.. ze groeit echt keihard, haar geboorte gewicht is al 3.5 keer zoveel wat normaal in 1 jaar gebeurd, gebeurd bij kim in 6 maanden want ja zo oud is ze alweer..jeetje wat gaat het hard.

Ik heb het erg naar me zin op me werk en ben vaak ook pas laat thuis, maar het is maar voor 3 daagjes bigsmile.gif

Kim doet het enorm goed op het kdv, iedereen is dol op haar en het is echt een kindje uit een boekje. ze lacht de hele dag door en slaapt enorm veel. Savonds gaat ze rond 19:30 naar bed om vervolgens pas rond 7:30 wakker te worden en soms nog wel later bigsmile.gif . Ze eet niet volgens de regeltjes, ze drinkt veel te weinig melk maar wel genoeg om goed te groeien dus ik hoefde me er geen zorgen over te maken, ze eet namelijk wel lekker veel fruithapjes want daar is ze dol op. Ook danoontje of yoghurt is ze gek op en bruine bonen met appeltjes..ander warm eten is ze niet gek op maardat komt vast wel.

Tot snel

Liefs Sandra
  • Hoi hoi,

Onze kleine Jade wordt nu echt groot. Laatste keer was 2 weken terug was ze 10,1kg en 76cm. Ze kruipt en trekt zech overal aan op.
    Ook wil ze al lopen maar dat lukt gelukkig nog niet maar zal niet raar opkijken als ze dat voor haar 1e verjaardag doet.

Ze is dus echt helemaal baby af cry.gif .

Deni is afgelopen maandag 4 geworden dus ook alweer een hele meid. Na de zomervakantie naar school.

Nu 3 weken vakantie dus heerlijk genieten van mijn meiden.

Hoe is het met jullie???????

groetjes wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld