September 2013

• @ zonneke : thxxxx meid !! en idd komt wel goed , maar is gewoon effe vervelend !!
  • Ik brn gistereb mij een test gaan kopen me dak een week overtijd was en toch wa last heb van zwangerschapskwaaltjes. Toen ik de test gedaan had was ik verstomd aant kijken. Het is de eerste maand da we bezig zijn en tis al direct raak party.gif
  • hier zijn uiteindelijk na 2 negatieve testen de devil.gif devil.gif
    aangekomen , teleurgesteld , maar ook blij dat ik nu duidelijkheid heb en we een nieuwe ronde in kunnen gaan wink.gif

ik schuif dus door naar NOD november
  • Proficiat Katrien en Snoopy met jullie zwangerschap.

Sportie'ke: ik heb net zoals jou na enkele negatieve testen en 5 dagen overtijd vandaag mijn devil.gif , hier ook teleurgesteld, maar anderzijds blij dat de onzekerheid wegvalt en we opnieuw kunnen starten. Ik ga ook rechtstreeks naar november. Hopelijk hebben we daar meer succes.
  • Hoi dames,

proficiat voor de zwangere dames en succes in de volgende ronde voor de andere dames!

Bij mij is op 23 september mijn spiraaltje verwijderd en er zat een follikel klaar zei de gyn. Mijn regels kon ik na 2 of 3 weken verwachtten zei de gyn.
    4 Dagen na verwijderen vh spiraaltje twee dagen kleine bloeding gehad en dan twee dagen later licht rozig slijmverlies twee dagen na elkaar. Twee dagen na het slijmverlies begonnen mijn borsten wat te "zwellen" en zijn ze gevoelig. Ondertussen zijn ze nog steeds gevoelig en heb ik nog geen regels gekregen.

Ik weet dus echt niet of het al de moeite is om te testten, wat denken jullie?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld