Samen staan we sterk.

• Mopje : Super ! Wanneer mag je voor het eerst naar de gyn?
  • Volgende dinsdag al bigsmile.gif .
    Echo en bloedname, maar verwacht nog niet teveel van de echo omdat ik dan nog net geen 6 weekjes ben.

groetjes Mopje
  • Mopje : Heel veel succes morgen en geniet ervan.
  • Mopje : Een hele dikke knuffel voor jou. Heel veel sterkte. Ik heb er geen woorden voor. sadhug.gif
  • Mja, Cindy dat het leven niet eerlijk is wisten we al langer dan vandaag. Helaas word ons lange wachten dan toch nog steeds niet beloond. Langs de ene kant ben ik wel blij dat het zo vroeg in de zwangerschap is, langs de andere kant donder je wel heel hard van die roze wolk af.

groetjes Mopje
  • Mopje : Jullie worden inderdaad niet gespaard. Ik hoop dat jullie toch nog eens het grote geluk gaan mogen mee maken. Hoe gaat het nu met jou en je man? hug.gif
  • Goh met ups en downs geraken we er wel door zeker?
    Vanmorgen controle gehad bij gyn...
    Nog wat onregelmatigheden in m'n baarmoeder, maar gyn dacht dat een curretage niet nodig gaat zijn.
    Bloed genomen om te kijken of hcg goed zakt, ten laatste morgen heb ik daar het resultaat van.
    In september kunnen we weer starten met IUI.

groetjes Mopje
  • Ai ai mopje lees het nu pas. Veel sterkte!
  • Ik vind het eigenlijk een beetje moeilijk om te posten hier maar ik ben zwanger van ons tweede kindje. Mopje ik hoop dat jij ook snel dit grote geluk nog eens kan ervaren. hug.gif
  • Proficiat Cindy en hopelijk een minder turbulente zwangerschap he. Ze volgen ook snel op elkaar. Bewust of toch een beetje sneller dan verwacht?
  • Dolfijn : Hoe gaat het met jou kindjes? Ik hoop ook op een rustiger zwangerschap. Een tweede was welkom maar omdat het eerste zo lang heeft geduurd was het toch wel een beetje verschieten dat het nu zo snel prijs was. Maar we vinden het zeker niet erg. Zo gaan ze later veel aan elkaar hebben en zijn we snel uit de pampers. Een derde komt er niet.
  • @Cindy: Gefeli meid.. super. Ik had een week voor lucas 6mnd oud werd ook een pos test in handen. Nou.. zoals je ziet zijn ze nu 18mnd en 2j7mnd oud en het is super. Eerste jaar is leuk gezellig en druk... maar vanaf dat de jongeste kan kruipen gaat het los.... positief en negatief hihi.

Neagtief is alleen zo door mij omschreven omdat dan de jongste nog niet kan praten en alles wilt doen en mee wilt doen met de oudste maar nog niet kan. Sinds emma kan lopen.... is he theerlijk spelen en is defrustratie bij haar weg want ze kan meedoen met lucas. Erg leuk... soms heftig omdat emma me toch een karakter heeft zeg... telt voor 2 hihi. Hier blijft het ook bij 2 kindjes..... medisch gezien niet meer verantwoord na een spoedhernia operatie die ik deze maand gehad heb.

MErk dat lichaam en gezondheid... onbetaalbaar is.
  • Samantha : Mijn dochter telt nu al voor 2. bigsmile.gif Wel leuk om eens van jou te horen hoe het verloopt met 2 kindjes die zo weinig in leeftijd verschillen. Jammer dat er geen 3de kindje meer komt bij jullie maar inderdaad gezondheid gaat voor en je hebt 2 kindjes die hun mama hard nodig hebben. Bij ons komt er geen derde omdat voor ons 2 kindjes het plaatje compleet maakt. Mijn man gaat ook naar de 40 en heeft altijd gezegd dat hij voorbij de 40 geen vader meer word waar ik alle begrip voor heb.
  • Cindy alles gaat goed hier. Lekker druk. Ons Amber is een rustige baby (zeker in vergelijking met ons Nikki --> karakter). Het zou wel fijn zijn als ze binnenkort toch doorheeft om hoe de nacht door te slapen. Nu lukt het haar maar zelden (1 keer per week maar en dan steekt broer of zus er een stokje voor dat mama toch nog een onderbroken nacht heeft ) goofy.gif )

Blij te horen dat alles goed gaat met je zwangerschap en geniet er maar van nu het je laatste is
  • Hey!
    Lang geleden allemaal.
    Hier hebben we inmiddels de eerste IUI sinds de mk weer achter de rug, volgende week nog een keertje.
    Veel hoop hebben we er niet op, maar ja als je niet probeerd dan kan het zeker niet he.

groetjes Mopje
  • Mopje veel sterkte. Jullie overwegen geen ivf dacht ik he? Het moet inderdaad enorm frustrerend zijn maar ik hoop toch dat het je dit jaar nog gegund is.
  • Hallo iedereen

Lange tijd geleden dat ik hier nog geweest ben ,en was wel benieuwd wie hier nog op dit forum zit.

Met mij ,man en de 3 kids gaat alles goed
    Unai is sinds december al 3 jaar geworden en gaat sinds September 203 tot decembert 2013 halve dagen naar school nu gaat hij sinds na nieuwjaar volle dagen ,in begin wat moeilijk gehad om he wat aan te passen maar nu gaat hij graag naar school .

Mijn grote jongens gaat ook alles goed,aankomende dinsdag word de oudste 11 jaar en maand erop word Mylan 9 jaar.
    Ja dat worden al echte tieners in huis.Aangepast door mama3boys op 09/03/2014 23:08
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld