proberen zwanger worden na mk-wie telt mee af?

• Hoihoi,

Vorige week had ik een miskraam na nog geen 5 weken. Nog pril dus, maar hoe hard ik ook mijn best doe, ik ben er echt van ondersteboven. We starten nu in ronde 4, eerste ronde na de mk, en ik merk wel dat de schrik er nu goed inzit. Angst dat het lang zou duren voor we weer zwanger worden, angst ook dat een eventuele volgende zwangerschap weer misloopt. Zijn er mensen die ook met dit gevoel zitten? Zin om met me mee af te tellen naar een volgende, gezonde pregnant.gif ? Join the club! wink.gif
  • Hier op 10 weken zwangerschap een curettage gehad... Sinds vorige week gaan we er terug voor. Maar ben enorm bang dat het lang zou duren eer we terug zwanger zijn... En bang dat het weer zou mislopen...

Volgens de gyn heb ik vorige week woensdag of donderdag mijn eisprong gehad, dus mijn cyclus was terug op gang gekomen! Dus dat was goed! We hebben al goed geklust, dus het kan altijd, maar ik hoop er niet op!

Wij zijn bezig sinds maart, sinds het stoppen met de pil heel onregelmatige cyclussen gehad. En waarschijnlijk ook al eens misgelopen eind mei. (licht positieve zwangerschapstesten, maar Hcg stond maar op 11, na enkele dagen dan mijn ms gehad, maar was heviger dan anders)

Hopelijk mogen we snel een klein wondertje verwachten!
  • Hoi Zonneke, ik duim mee voor jou hoor deze maand! Mijn collega verloor in april haar kindje na 10,5 weken zwangerschap...maar nu is ze terug zwanger, en gisteren bewonderde ze op de echo van 10 weken een prachtig, gezond kindje! Ik wens je toe dat je snel hetzelfde mag ervaren!!!
  • wij zijn ook in maart begonnen en in juni op 8 weken had ik een mk.
    normaal ben ik steeds snel zwanger geworden maar nu duurt het lang, pfff mijn cyclus is soms lang en dan weer kort, heb vrijdag negatief getest en hoop nog steeds op een pregnant.gif

xmasblink.gif
  • Succes allemaal!
    Wij gaan er ook weer terug voor.
    Heb miskraam gehad op kerstmis en curretage moeten laten doen de 29e. Heb nu al terug mijn menstruatie dus hopelijk begint 2011 goed voor ons allemaal!
    pregnant.gif
  • Mag ik bij het clubje? Hier "bezig" sinds maart, op 22 juni een curettage gehad na 9 weken zwangerschap, dan terug ff aan de pil wegens verhuis en nu terug in ronde 2 ...

Ik heb niet veel geduld blush.gif en het zou het allemaal veel aangenamer maken als we zeker wisten dat we op een bepaalde tijd zwanger zouden zijn goofy.gif

De angst was een beetje vervaagd, maar toch ben ik wel bang dat het nu lang kan duren of dat het terug mis kan gaan of dat het mk sowieso de laatste zwangerschap was... ponder.gif
  • heb gisteren mijn bloed laten trekken en dus niet zwanger, heb ook geen eisprong gehad dus wachten op ms en zal dus weer lange cyclus worden, dju toch ik dacht dat er eindelijk weer regelmaat in zat.pfffff
  • pfff ik sluit me ook bij jullie aan.
    op 22 november een mk gehad bij een prille zs van bijna 6 weken.
    heb 3 dagen gebloed en op dag 4 een negatieve zs test gedaan. hcg vrij en ik dacht dat ik wel een normale cyclus zou hebben.
    mooi niet dus.
    Heb mijn banner op 6 weken gezet ipv 29 dagen.
    Toen kwam ik mooi in mijn groene dagen terecht en op dag 39 een negatieve test. dacht echt een ei te hebben gehad.
    vanochtend weer negatief getest (officieel nu 6 weken verder)...
    niets te zien van pms of menstruatie of een zs. alleen witte afscheiding waar ik anders nooit last van heb.
    kan dit te maken hebben met de mk?
    hoelang dit allemaal gaat duren weet ik niet.. wordt er moedeloos van.
    manlief vind het zo lang duren dat hij het wel prima vind om het bij 2 kids te laten. sadhug.gif

heb mijn banner aangepast naar het max aantal dagen wat via deze site mogelijk is.. zie dan wel groene dagen staan en heb idd witverlies... maar jeetje.. zo lange cyclus???
  • <3 kijk ns.. het is gelukt! eerste ronde na mk! ben heel blij
  • van die zogezegde grotere vruchtbaarheid na een mk....; niets van aan in ons geval, vrees ik.
    eind september een miskraam gehad op 8.5 weken... en kort erna alweer een rijpend eitje. goed nieuws dus, maar tot hiertoe nog geen chance gehad... pfff,
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld