Ons eerste kindje.... Laatste pil in augustus

• Hier nog iemand die ondertussen goed nieuws heeft? Zou leuk zijn!

Wij weten over enkele dagen iets.. duimduim!
  • Navadu ik zal zeker voor je duimen!!! Las al op het nod maart forum dat je al vanalles voelt, hoop echt dat het raak is voor je bigsmile.gif

Hier alles rustig... Vorige week regels weer doorgekomen. Was toch best opgelucht. Ontzettend veel buikpijn gehad dus was weer bang voor een cyste. Maar gelukkig weer een mooie cyclus van 28 dagen content.gif Vanaf deze maand gaan we er weer voor 100% voor bigsmile.gif

Liefs, Kelly
  • Hier weer niets... sad.gif

Mijn cyclus is wel terug in orde, netjes 28 dagen. En net 14 dagen tussen ovulatie en maandstonden, dus dat is OK!

Nu nog zwanger geraken he... De volgende ronde is gestart, en de ovulatietesten zijn besteld. Alleen weer enkele weken geduld hebben...

Nu is het de beurt aan jullie he! Komaan Sharon en Kelly!!
  • Hier is precies niemand meer op dit stukje forum...?
  • Idd Navadu, erg stil hier.
    Maar ik zie dat jij goed nieuws hebt bigsmile.gif Gefeliciteerd!!!!

Bij mij was het ook weer gelukt maar helaas weer een vroege mk gehad. Op naar de volgende ronde maar weer thumbdown.gif

En sharon hoe gaat het bij jou ?

Groetjes !!
  • Oh Kelly, heb het zojuist gelezen... enorm spijtig voor jou!!! Dikke knuffel!

Je hoopt toch altijd dat je zoiets maar 1 keer moet meemaken... Waren er symptomen die wezen op een miskraam of was het plots?

Het is natuurlijk altijd mogelijk, zelf ben ik ook nog erg onzeker...
    Maar heb zojuist mijn resultaat van hcg gehad, en deze was op 4 weken en 1 dag 250. Dus dit lijkt me veel beter dan vorige keer (hcg71).

Veel sterkte nog Kelly, hopelijk kan je snel opnieuw proberen!
  • Hoi!

Ik kom hier ook even piepen. Proficiat Navadu! Hopelijk blijft alles de goede kant op gaan en kan je tegen't einde van't jaar een kleintje verwelkomen

Sterkte Kelly, niet leuk zo twee keer op rij, maar wie weet is 3e keer goede keer! Ik duim voor jou!

Hier gaat alles goed, volop aan het aftellen.

Succes allemaal!
  • Dank jullie wel smile.gif Het gaat gelukkig wel redelijk goed eigenlijk.
    Zag het al wel aankomen hoor. Had precies dezelfde klachten als ik de vorige keer vlak voor mn miskraam had, erge buikpijn en rugpijn. Toen ik mn bloedwaarde terug kreeg (hcg 27 op 4 weken en 4 dagen) wist ik eigenlijk al genoeg. Zondag ochtend werd de buikpijn ineens een stuk feller en ben ik beginnen vloeien. Van de gyn hoefde ik niet eens langs te komen, omdat ik pas net een week overtijd was geweest.
    Nu maar weer op naar de volgende keer he! Mag ook eigenlijk niet zo klagen, zijn in september pas begonnen he en 2x heel snel zwanger geworden. We weten dat het lukt.

Navadu: Die waarde ziet er heel goed uit! Ik duim echt voor je dat het helemaal goed komt bij jou!! Geniet er maar lekker van !! bigsmile.gif

Kate: Woow jij bent al ver!!! Hardstikke leuk dat je weer eens komt piepen content.gif Gaat alles goed? Al een flinke buik zeker bigsmile.gif Ben nu stiekem wel een beetje jaloers natuurlijk hihi blush.gif Geniet er maar lekker van!!!

WIj gaan er weer gewoon met goede moed verder, 3x is scheepsrecht he content.gif

Liefs, Kelly
  • Hey Kelly! Idd: als je weet dat het lukt, is het al een veel, maar dat maakt het natuurlijk niet gemakkelijk als het dan mis gaat. En 3x is idd scheepsrecht, dus op naar de derde keer smile.gif
    Hier gaat alles goed hoor, begin nieuwsgierig te worden naar wat het wordt (we willen het niet weten, maar soms kriebelt het toch wink.gif )

Navadu: hoe loopt het daar met de zwangerschap? hopelijk alles goed!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld