Oktober NOD - Juni-kindje; doe je mee?

• Gefeliciteerd met de geboorte van Julian.

Hoe gaat het met je en hoe vind Christian zijn broertje?
  • Hoihoi!

Arina, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je verhaal, hoe gaat het nu? Alles goed? 't zijn mooie maar vermoeiende dagen hè. Lukt het wat met twee kids, en hoe reageert Christian?

Hier is het weer even druk geweest, ben vorige week een hele week alleen thuis geweest met de kids, en dat viel eigenlijk best mee, maar het laat opblijven met de feestdagen en al de feestjes hebben me uiteindelijk toch even 'genekt', ben echt doodmoe en zit er even door. Maar Jannes èn Joppelien doen het wel fantastisch gelukkig. Jannes gaat na de kerstvakantie naar een andere school, ietsje verder, maar het is Freinet, dus veel meer ervaringsgericht en vooral veel kleinere klasjes want hij had hier veel last van de drukte. Na de vakantie zouden ze met 22 zitten en tegen het einde van het jaar over de 30... tough.gif Nu hebben we dus betere vooruitzichten: 14 kleuters en echt een heel tof schooltje/klasje.

Hoe gaat het met jullie allemaal?!
    En stimpy, hoe gaat jouw zwangerschap deze keer?
    Lies
  • hoihoi

Ik zou mn verhaal nog komen vertellen maar is er niet eens meer van gekomen.
    Maar hier gaat alles goed.Vrijdag hebben we Julian gewogen op consultatieburo en hij woog al 3500 gram!!de laatste dag van de kraamzorg(9 dagen ervoor) woog hij nog 2860. dus hij s heel hard gegroeid. t is een zoet mannetje, alleen s nachts wil hij nog wel eens in de weer zijn. Christian is echt een trotse grote broer, gaat ook erg goed.

nu t bevallingsverhaal: 21 december rond 6:20 braken mijn vliezen toen ik opstond uit bed.Gelijk de verloskundige gebeld want bij controle was baby nog niet ingedaald.dus zij kwam gelijk even kijken en baby bleek intussen wel ingedaald gelukkig. na ja en toen was het wachten, maar er gebeurde weinig!! af en toe een wee en op momenten dat ik dacht dta het regelmatig werd stopte het weer. en met gebroken vliezen moet het natuurlijk binnen 24 uur geboren worden.Dus om 17:00 contact met vk gehad, die wilde dat ik even hartfilmpje ging laten maken in ziekenhuis en dan daarna gewoon weer naar huis. wel hadden ze intussen besloten dat ik toch maar in ziekenhuis moest bevallen omdat t al zolang duurde. Na ja hartfilmpje was prima en moest daar ff wachten op dokter want zou ook gelijk afspraak krijgen voor volgende morgen als t dan nog niet geboren zou zijn.. en toen begonnen de weeen dus heel regelmatig te komen en heftiger. dus ze keken om 20:30 en had 4 cm ontsluiting. Vk gebeld om in te lichten en ik werd naar verloskamer gebracht.Daar zei ik al snel tegen mijn vriend dat ze op moesten schieten want kon het niet meer houden en had t gevoel dat t er al aan kwam. Dus vk weer gebeld en die is snel gekomen. Toen ze binnen was zei ik dat ik t niet meer weg kon puffen en dat het er ECHT(niemand geloofde me volgens mij) aan kwam. dus ze zei dat ze ff snel haar handschoenen aan moest doen en dan mocht ik persen.T hoofdje bleek al te zien!!!!Na 3 keer persen was hij er om 21:18! Vk was dus acht net op tijd! om 20:30 4cm en om 21:18 baby in je armen awe.gif had k niet verwacht dat t zo snel zou gaan. daarna nog 2 keer bijna van mn stokje gegaan en veel bloed verloren (1,5 liter) en volgende dag gelukkig weer lekker naar huis bigsmile.gif

na ja en alles gaat dus prima

xx
  • Kom hier nu pas weer eens.

HOe gaat het nu met je Flower en je kids?

Hoe gaat het met de andere dames?

Jelena ben jij al bevallen?

Hier zittenwe alweer op de 23 weken, en moet nog van alles gebeuren voor de kleine kan komen, dus die 17 weken heb ik nog wel nodig.
    We zijn nu beneden aan het verbouwen en dan gaan we de meidenkamer een behangetje geven.
    Over een naam worden we het maar niet eens, we hebben geen idee hoe ons baby.gif straks gaat heten.
    Er is 1 naam die we beide wel leuk vinden, maar dat is een vrij populaire naam.
    We zien het wel, we hebben nog even.
  • Wat is het hier stil!!
    Hoe is het met iedereen? Allemaal druk denk ik met de kindjes.
    Hier gaat alles goed. Julian word over iets minder als 2 maanden alweer een jaar! Het gaat zo ,de tijd vliegt. Christian zit sinds september op school en vind het geweldig.
    Hoop dat er nog weer eens iemand schrijft

Xx
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld