NOD september

• ik wil ook wel in het facebookgroepje smile.gif
  • @Tineke heb je PB gestuurd wink.gif

nu dag 15 overtijd en nog steeds niets ponder.gif vind dit beetje frustrerend nog nooit zo gezaagd achter men MS hahahaha!!! sad.gif ma noppes nada nix!!!
  • @'amazing angel' ik ben niet gaan teruglezen hoe het bij jou zat, maar als je al zo lang overtijd bent, heb je al bloed laten nemen? Eventueel om te bepalen waar je in je cyclus zit? Want inderdaad je kan afwachten maar lijkt me vrij lang om gewoon af te wachten?
  • @'amazing angel' kan ik ook bij het fb groepje aub. Hier 1 dag overtijd. Misschien maandag testen of midden vd week ergens. Ventje wil me een zoveelste teleurstelling besparen. Wil het gewoon doen voor de duidelijkheid. Zullen zien.
  • @Ellie ja bloedafname is ook al gedaan was negatief maar cyclus bepaling heeft hij niet gedaan, hij denkt dat ik een maand heb overgeslagen? weet het ook niet sad.gif

@Soraya PB gestuurd wink.gif
  • @'amazing angel' ja dat kan wel. Heb ondertussen geleerd dat alles kan. Zelfs een nieuwe cyclus starten zonder MS gehad te hebben. Heb ik 1 keer gehad, en ze waren zeker dat ik eisprong had gehad want deed toen IUI. Uit bloedname bleek toen dat ik aan nieuwe cyclus bezig was. Heel vreemd, maar was dus echt zo.
  • Hier nog steeds niets! Heb geen testen meer in huis dus moet pas volgende week di gaan testen wink.gif *duim dat het wegblijft en ik EINDELIJK zwanger mag zijn.. en blijven wink.gif
  • @Ellie ja we gaan gewoon volop naar de volgende ronde toe hé wink.gif
  • Hier zijn ze de 19de doorgekomen.

Nu juist terug van verlof en volop aan het klussen smile.gif
  • Hey allemaal, ik ben zwanger geraakt in augustus, mijn nod was in september. Is er nu een vervolg groep om te praten over de zwangerschap? Want ik vind e niet op het forum easteregg.gif

• @Ine : redelijk ver naar onder bij het overzicht van alle forumtopics staan groepjes per maand dat je uitgerekend bent en dan daar kan je in het groepje van jou maand meebabbelen, dus zal voor jou ergens mei 2015 zijn?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld