NOD september

• Jaaaaaa, ik ben zwanger. Na 9 maanden proberen
  • Lieve Saar, Nele en Rijsjes... een hele dikke proficiat met jullie pregnant.gif !!!

Hier is het afwachten!!! dat is het moeilijkste aan het hele gebeuren!!!

Liefs Anna
  • Anna: afwachten is idd verschrikkelijk! Ik vond dit ook. Maar ja, het hoort er nu eenmaal bij... En opeens is het gedaan met afwachten of de devil.gif komen, maar dan begint het pas met afwachten tot baby.gif baby2.gif komen hihihi
  • hier zijn gisteren de devil.gif doorgekomen alhoewel ik na al die jaren Mirena had verwacht dat het hevig zou zijn maar 't is echt maar een beetje, zeer raar...enfin ja, op naar de volgende ronde en nu weten we eindelijk hoe m'n cyclus in mekaar zit

veel succes aan de wachtenden!
  • Hier nog steeds spannende dagen, Maandag NOD!

Vanmorgen toch getest, stom natuurlijk... na 5a10min niets, wel heel licht indrooglijntje te zien naast de teststreep???!!!

Wie weet,...
    Borsten ook gevoelig en 'raar' gevoel in onderbuik (opgeblazen...)
    Geen menstruatiekrampen voorlopig.

Liefs Anna thumbup.gif
  • Anna: Nog even afwachten hopelijk komen de regels deze maand lekker niet.

Hier rare dag gehad, wist dat me innesteling kon plaats vinden dus let je overal op. Zo nu en dan voelde ik wel dingen maar durf niet te zeggen dat het daarmee te maken heeft. Net onderweg van me werk naar huis nieste ik in de auto en toen kreeg ik wel een pijnscheut in me linker lies. WIe weet.
  • Goedemorgen allemaal!!

Hier getest vanmorgen, vandaag NOD! POSITIEF!!! wat ben ik super tevreden!!!

succes aan iedereen thumbup.gif

morgen bloedname bij huisarts ter bevestiging hé!!

Liefs Anna pregnant.gif
  • Super Anna, welkom erbij! hug.gif
  • Anna Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!
    pregnant.gif pregnant.gif
  • mag ik erbij?

hallo iedereen!

Mag ik er even bij? Ben al jaren actief op het forum, maar zou me graag aansluiten bij dit clubje want ik ben... jawel... ook zwanger!! uitgerekend voor 31 mei. pril maar oh zo zwanger.
    Eerst en vooral een hele dikke proficiat voor iedereen die zwanger is. En fingers crossed voor de mensen die nog moeten testen.
    Ben een mama van 31 met een dochter van 4.5 jaar. en nu dus een tweede op komst. Dolgelukkig. Begin nu wel zwanger te voelen. Beetje misselijk, heel erg moe en duizelig (ben dan maar aan floradix begonnen om mijn ijzer wat aan te vullen). Wel wat getrek in mijn buik momenteel. Pfff, voel me niet denderend de laatste twee dagen.
    en jullie? hoe voelen jullie zich?

liefs
    Ike
  • Dankjewel allemaal, nu hopen op een succesvolle eerste echo hé!!

Liefs en succes aan de rest...

Liefs Anna thumbup.gif
  • naar huisarts geweest, HCG stond op 520, dus prima!!

Nu afspraak maken voor eerste echo...spannend!

Hoe zit het met de rest? testers???wachtenden??

liefs Anna x
  • Hoi Ike, welkom!
    Toch leuk hé zwanger zijn hug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld