NOD September 2019

• NOD September 2019

Ik zal dan toch maar starten met de volgende NOD-groep, september.
    Hopelijk hoeven er niet teveel mensen van het vorige NOD-groepje over te komen.

LadyB – ronde 5 – 2e kindje – NOD 02/09
  • Ik sluit mij mee aan LadyB

Lientje16 - ronde 6 - 2de kindje - NOD 09/09
  • LadyB – ronde 5 – 2e kindje – NOD 02/09
    Eli05 - ronde 3 - 1e kindje - NOD 13/09
  • @LadyB dat is Lientje1991, ik ga van nickname veranderen denk ik, veel te verwarrend wink.gif
    Ik zit in ronde 6 voor 2de kindje (In maart spiraal laten verwijderen)
  • @LadyB : bij mij nog niet doorgekomen nee! Vanmorgen naar de ha geweest om mijn bloed alvast te laten checken (hier thuis is die test omgedoopt tot sushi-check tongue.gif ). De ha zei toch dat er met mijn verhaal nog steeds een mini-kansje blijft dat ik zwanger ben en gewoon te vroeg getest heb zaterdag... Dus ik duim hier rustig verder tot 16u...
  • Ik meld me ook aan

Amoxiclav - Ronde 1 na MK - 2e kindje - NOD???
  • Amoxi? Niet goed ?
  • @Amoxiclav Nee toch?? Ik las op het andere forum dat je bloedverlies had? cry.gif
  • Jammer genoeg slecht nieuws gekregen vanmiddag. Bloeden is ook al begonnen.. cry.gif
  • @Amoxiclav oh nee zo heftig meid. Wat erg om te lezen ponder.gif veel sterkte en moed toegewenst.
  • Bedankt dames! We hopen dat we snel terug zwanger mogen zijn...
  • @Amoxiclav : ooh nee! Dikke knuffel! sadhug.gif sadhug.gif

@LadyB : negatieve bloedtest... Ik veronderstel dat ik daarmee in dit groepje terecht kom... sad.gif Op naar ronde twee, geen idee wat mijn NOD is dan maar...
  • Bedankt dames! We duimen voor een junikindje
  • Miskraam is goed op gang gekomen smile.gif nu afwachten. Nieuwe ronde nieuwe kansen wave.gif
  • @Amoxiclav : Succes met de 1e ronde na je MK.

Amoxiclav - Ronde 1 na MK - 2e kindje - NOD???
    Zeefje - Ronde (-2) - 3e kindje - NOD 14/09

Ik heb me ook in het lijstje gezet maar dan om af te tellen tot november om te beginnen klussen 😉
  • @Zeefje bedankt! Kan zijn dat ik naar oktober ook al moet doorschuiven. Volgende week nog eens controle en dan zal beslist worden of ik nog een maand de pil zal moeten nemen of niet. Ik hoop van niet horror.gif
  • @Amoxiclav : Meestal raden ze aan nog 1 maand te wachten na een MK. Dan kan je lichaam voldoende herstellen. Ik begrijp dat je nu zo snel mogelijk zwanger wilt zijn. Maar wat is 1 maandje ( zijn eigenlijk maar 4 weken ) gelukkig duurt een cyclus nooit heel lang.

Fijn weekend allemaal
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld