NOD september 2018

• @Nina Koude voeten en handen was een van mijn 1e symptomen in mei! Ik heb daar anders nooit last van en toen wel. Kan dus een positief teken zijn smile.gif

Ik zit ondertussen in de rollercoaster van de wachtweken: het ene moment denk ik vanalles te voelen en daarna heb ik er weer helemaal geen vertrouwen in...
    Mijn borsten zijn gevoelig (maar zijn dat bij mij wel vaker, zelfs toen ik nog aan de pil was had ik hier last van), ik heb weer veel puistjes (maar ook dat heb ik wel vaker), en ik voel allerlei steekjes in mijn onderbuik (wat ook door iets anders veroorzaakt kan worden)... De hel!

Ik heb trouwens een vraagje voor jullie. In hoeverre houden jullie rekening met wat jullie eten tijdens de wachtweken? Ik drink dan nooit alcohol en eet gezond, maar met rauwkost op restaurant of in broodjeszaak en met kazen en vis hou ik geen rekening. Ook drink ik gewoon water van de kraan. Of zou ik daar beter wel rekening mee houden? Van zodra ik pos test zou ik dat uiteraard wel doen.Bieke83 @ Gisteren 20:36

Goh, vorige keer voelde ik de maanden dat het niks was vanalles rommelen in mijn buik. De maand dat ik dan effectief zwanger was, voelde het vooral aan alsof ik zo mijn regels ging krijgen, hahaha. Dus had de hoop al wat opgegeven bigsmile.gif.

Ik mijd toch ook al alcohol in mijn wachtweken. Vorige keer brak ik telkens een fles cava open als mijn regels doorkwamen.. bigsmile.gif
  • @JAR Ik ga ik JP in Gent maar bij een andere arts dan dr Decleer. Aangezien mijn menstruatie wel al licht doorkomt voor ik stop met de utrogestan mag ik nu op de vroegst mogelijke dag gaan, ben daar wel blij om! Gebruik jij nog Pregnyl na de terugplaatsing? Ik niet dus testen mag op dag 14, best vroeg maar zou al iets te zien moeten zijn.
  • @SV8 neen, geen pregnyl meer na de terugplaatsing.
  • @Susuwatari Hey, ja klopt ik herinner me jou ook nog! Dankjewel! Leuk om hier wat oude bekenden terug tegen te komen! bigsmile.gif
    Hoe oud is jouw kindje ondertussen? Veel succes in ieder geval happy.gif
  • @Dreamy dank u smile.gif. Mijn zoontje is 20 maanden.
  • @Susuwatari Oh dan schelen onze kindjes niet zo veel happy.gif Dan zit je nu ook met een pittige peuter in huis bigsmile.gif
  • Hij heeft momenteel eigenlijk een redelijke periode. Maar hij is enorm vroeg gestart met driftbuien, dus heb mijn lading zeker gehad, haha.

• Susuwatari

Mama Emromi* - 35 jaar - vierde kindje - poging 1 na ๐ŸŒŸ - NOD ?
    Dreamy - tweede kindje - ronde 1 - NOD 3/9
    JAR - tweede kindje- IVF 1.3 - NOD 3/9
    SpookjeFee - 31 jaar - tweede kindje - ronde 8 (ronde 1 na MK) - NOD ??
    WSC - 33 jaar - 3 e kindje na 1 sterretje - ronde 1 - NOD 5/9
    Nina - 32 jaar- 2e kindje - ronde 2 - NOD 4/5
    Bieke83 - 35 jaar - 1e kindje - ronde ? (3 na MK) - NOD 9/9
    Liemke1709 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 14/9
    Sv8 - 34 jaar - 1e kindje - ivf ronde 1.1 - NOD 14/09
    Susuwatari - 30 jaar - 2e kindje - NOD 15/09ย 
    Jamima - 32 jaar - 4de ronde - NOD 19/09
    Jazmin - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MK NOD 24/9
    Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MK (14) - NOD 27/9
    Mipsie - 26 jaar -6e kindje - ronde 1 - NOD geen idee

Sommige kennen me nog...

Opnieuw verloren we net zoals in december ons kindje toen werd Lou geboren op 23w5d en overleed na palliatieve comfortzorg
    Op 13 augustus werd Rens op 18 weken stilgeboren.

We gaan het nog een keertje proberen...
  • Hey Mipsie

Dikke knuffel meid, het gemis en hopen op... Dubbel hรจ.
    Hier thuis begrijpen weinigen dat gemis van mijn dochtertje en hoop op een regenboogje zo samen kan vallen. Ik witter zelfs gefrustreerd van
    Juist de resultaten gekregen van de stollingstesten. Bij de eerste ontvangen resultaten geen afwijkingen in mijn bloed... Waarom moest mijn meisje dan toch overlijden ๐Ÿ˜ข
  • Hoi allemaal, ik heb voor het laatste op 4 jullie mijn laatste nod gehad
    Normaal moest ik ze op 1 augustus terug hebben en dan op 29 augustus terug eens en die heb ik ook niet terwijl we al in september zitten
    Ik heb 3 weken geleden een test gedaan die was negatief.
    Morgen smorgens doe ik weer een test. Ik hoop positief en jah anders vraag ik me echt af waar mijn nod zijn
    Vandaag 61 dagen overtijd
  • @Mipsie Dikke knuffel! Ik kan me niet beginnen voorstellen wat jullie al hebben meegemaakt sadhug.gif

@'Mama Emro' Op zich goed nieuws dat de resultaten van je bloed in orde waren, maar kan me voorstellen dat dit eveneens zeer confronterend is voor jullie sadhug.gif. Gaan ze nog verdere onderzoeken doen? Of hebben jullie groen licht gekregen om er terug voor te gaan?
  • Susuwatari

Mama Emromi* - 35 jaar - vierde kindje - poging 1 na ๐ŸŒŸ - NOD ?
    JAR - tweede kindje- IVF 1.3 - NOD 3/9
    Susuwatari - 30 jaar - 2e kindje - NOD 15/09ย 

Sommige kennen me nog...

Opnieuw verloren we net zoals in december ons kindje toen werd Lou geboren op 23w5d en overleed na palliatieve comfortzorg
    Op 13 augustus werd Rens op 18 weken stilgeboren.

We gaan het nog een keertje proberen...Mipsie @ Gisteren 23:45

Wat verschrikkelijk! Is er een specifieke reden dat beide kindjes te vroeg zijn geboren dat ze weten? Alleszins veel sterkte en succes gewenst voor een nieuwe zwangerschap. Het moet heel moeilijk voor jullie zijn om weer opnieuw te beginnen.
  • Hoi allemaal, ik heb voor het laatste op 4 jullie mijn laatste nod gehad
    Normaal moest ik ze op 1 augustus terug hebben en dan op 29 augustus terug eens en die heb ik ook niet terwijl we al in september zitten
    Ik heb 3 weken geleden een test gedaan die was negatief.
    Morgen smorgens doe ik weer een test. Ik hoop positief en jah anders vraag ik me echt af waar mijn nod zijn
    Vandaag 61 dagen overtijdSisi @ Vandaag 12:12

Oh zo raar dat ze zo lang wegblijven zonder positieve test. Hopelijk toch door zwangerschap, anders best eens langs de dokter?
  • @Susuwatari Welkom en veel succes smile.gif

Sisi, ook welkom en veel succes smile.gif. Een cyclus kan soms om een andere reden dan een zwangerschap in de war zijn, bijv. PCOS waarbij je geen of weinig eisprongen hebt. Al hoop ik natuurlijk dat je menstruatie uitblijft omdat er een baby'tje op komst is. Als je nogmaals negatief zou testen, zou je eens bloed kunnen laten prikken bij de huisarts. A.h.v. je bloed kunnen ze zien of je een eisprong hebt gehad en daar je zit in je cyclus. En verder : vooral veel ontspannen. Ik ben iemand die haar menstruatie onbewust kan tegenhouden door er teveel mee bezig te zijn. Nu met het zwanger worden, in mijn jeugd bijv omdat er een schooluitstap aankwam En Ik absoluut mijn regels niet wilde hebben dan. Om er daarna nog weken op te mogen wachten...
  • @Mipsie Wat heftig wat je al hebt meegemaakt sadhug.gif Ik kan me echt niet voorstellen hoe erg dat moet zijn.
    Ik hoop dat je snel een regenboogje gegund is candle.gif

@'Mama Emro' Toch al positief nieuws dat tot hiertoe alles in orde is van resultaten. Maar inderdaad waarom gebeurt zoiets dan hรฉ ponder.gif Hoop dat je snel goed nieuws mag krijgen!

@Jamima Heb je al resultaten van je bloed? candle2.gif
  • ik ga hier even van het forum. Ik ben net thuis van een nachtje UZ. Het is een miskraam geworden dat gisteren is doorgebroken.
    Vrijdag stond mijn HCG blijkbaar op 1000, gisterenavond nog maar op 500, deze ochtend op 300.
    Lig je daar op de kraamafdeling met een leeg babybedje, ik ben stik kapot.

ik was 7 weekjes ver sad.gif

Ik hoop dat mijn cyclus snel weer op gang komt en dan wil ik er meteen terug aan beginnen. Ik geef het niet op.
    Maar nu even rust zoeken in mijn hoofd.
  • Mama Emromi* - 35 jaar - vierde kindje - poging 1 na ๐ŸŒŸ - NOD ?
    Susuwatari - 30 jaar - 2e kindje - NOD 15/09

Heb me uit het lijstje gehaald, geen goed nieuws gehad vandaag. Het is gedaan voor ons. We zijn op
  • @Jamima en @JAR Ik leef oprecht met jullie mee! Dikke knuffel sadhug.gif
  • @Mipsie Ooh mipsie mijn hart breekt voor jou. Ik weet nog hoe je vertelde over Lou en
    hoe zwaar het voor je was. Ik vind het echt erg. Hebben ze onderzoeken gedaan hoe dit komt?
    Veel sterkte Mipsie. Dikke knuffel

@JAR Echt droevig nieuws voor jou. Had het je zo gegund! Hopelijk
    vind je wat rust.

@Jamima Ook voor jou heel droevig nieuws. Jammer genoeg begrijp ik maar
    al te goed wat je meemaakt. Ik wens je veel sterkte ook x
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld