@Nina Koude voeten en handen was een van mijn 1e symptomen in mei! Ik heb daar anders nooit last van en toen wel. Kan dus een positief teken zijn
Ik zit ondertussen in de rollercoaster van de wachtweken: het ene moment denk ik vanalles te voelen en daarna heb ik er weer helemaal geen vertrouwen in...
Mijn borsten zijn gevoelig (maar zijn dat bij mij wel vaker, zelfs toen ik nog aan de pil was had ik hier last van), ik heb weer veel puistjes (maar ook dat heb ik wel vaker), en ik voel allerlei steekjes in mijn onderbuik (wat ook door iets anders veroorzaakt kan worden)... De hel!
Ik heb trouwens een vraagje voor jullie. In hoeverre houden jullie rekening met wat jullie eten tijdens de wachtweken? Ik drink dan nooit alcohol en eet gezond, maar met rauwkost op restaurant of in broodjeszaak en met kazen en vis hou ik geen rekening. Ook drink ik gewoon water van de kraan. Of zou ik daar beter wel rekening mee houden? Van zodra ik pos test zou ik dat uiteraard wel doen.Bieke83 @ Gisteren 20:36
Goh, vorige keer voelde ik de maanden dat het niks was vanalles rommelen in mijn buik. De maand dat ik dan effectief zwanger was, voelde het vooral aan alsof ik zo mijn regels ging krijgen, hahaha. Dus had de hoop al wat opgegeven

Ik mijd toch ook al alcohol in mijn wachtweken. Vorige keer brak ik telkens een fles cava open als mijn regels doorkwamen..