NOD september 2018

• Hallo iedereen,

Hier is het een rare week geweest. Omdat mijn cyclus vorige keer zo kort was (24 ipv 28) heb ik deze keer eens de ovulatietesten van clearblue gebruikt. Op dag 7 en 8 niets vervolgens 9, 10 en 11een knipperende test en dan op dag 12 ( vorige week zondag) de blijvende smiley. Bijna alle dagen seks gehad dus goed ons best gedaan in onze vakantie.

Vervolgens op dag 15 ineens heel ziek geworden : koorts; overal pijn: vooral keelpijn en hoofdpijn, maar ook mijn rug, mijn benen, zelfs mijn tanden deden pijn. Een hele reeks dafalgan is er door gegaan. Op vrijdag ging het iets beter dus op weekend vertrokken maar ook daar veel keelpijn en hoofdpijn. Gisteren en vandaag af en toe wat misselijk geweest ( de geur van spaghettisaus, de geur van de vuilbak) en veel vies plakkerig slijm. Daarjuist naar het toilet geweest en een klein beetje rozig slijm gezien. Het is nog maar 7 dagen na mijn positieve ovulatietest, en 9 voor mij NOD. Ik hou mij hart een beetje vast maar het is toch veel te vroeg voor een menstruatie? Zels bij een kortere cyclus. Misschien toch een innesteling? Bij mijn dochtertje was ik de week voordien ook heel ziek. Normaal moet ik nog meer dan een week wachten, maar als de bloeding niet te erg is ga ik zondag toch testen. Ik ben wel bang van de bloeiding,.. vorige keer was ik zo teleurgesteld, dat gevoel, ik weet niet hoe vaak dat ik dat kan verdragen. Respect voor al diegenen die dit langer dan 6 keer volhouden.
  • @Nina Dat lijkt me idd wel een beetje verwarrend. Nu kan het zeker zijn dat 7 dagen na eisprong de innesteling plaatsvindt. Dit is tss 7 en 12 dagen na ei dacht ik. Dus als het maar om klein beetje bloed gaat en niet zou doorzetten, dan lijkt me dat een gunstig teken.
    Als het toch zou doorzetten en je regels doorbreken, dan kan je mss langs huisarts om bloed te laten prikken. Er kan dan gekeken worden naar je hormonen en zo vinden ze mss de verklaring voor je korte cyclus.
    Een tip die ik zelf heb gekregen hier op het forum, als het 2e deel van de cyclus niet lang genoeg zou duren, is tarwekiemolie capsules. Ik heb vandaag mijn 1e capsule genomen. Ben benieuwd!
    Ik duim iig! smile.gif
  • Ik voeg mij opnieuw toe voor september- hopelijk eerste normale cyclus deze maand
    Lydia - 28 jaar - eerste kindje - poging 3 na MK (13) - NOD 1/9
    Mama Emromi* - 35 jaar - vierde kindje - poging 1 na 🌟 - NOD ?
    Dreamy - tweede kindje - ronde 1 - NOD 3/9
    SpookjeFee - 31 jaar - tweede kindje - ronde 8 (ronde 1 na MK) - NOD ??
    WSC - 33 jaar - 3 e kindje na 1 sterretje - ronde 1 - NOD 5/9
    Nina - 32 jaar- 2e kindje - ronde 2 - NOD 4/5
    Bieke83 - 35 jaar - 1e kindje - ronde ? (3 na MK) - NOD 9/9
    Liemke1709 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 14/9
    Sv8 - 34 jaar - 1e kindje - ivf ronde 1.1 - NOD 17/09
    Jamima - 32 jaar - 4de ronde - NOD 19/09
    Jazmin - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MK NOD 24/9
  • @Butterfly2Bloom welkom en hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen.

Hier komen de klusdagen er weer aan, heb mezelf gezegd deze keer geen ovu testjes te gebruiken en gewoon te genieten en de natuur zen gang laten gaan. Ik ben er veel te veel mee bezig anders. thumbup.gif
  • @Jamima hier ook bigsmile.gif Ben het beu. Die testjes dragen toch niets bij, want dan zou ik al lang zwanger geweest zijn...

• @Jamima Hier ook een ronde zonder ovu testen. Brengt idd iets meer rust in mijn hoofd. Ik ben enkele maanden terug met ovu testen begonnen op aanraden van gynae omwille van onregelmatige cyclus. Maar uiteindelijk zwanger geraakt die ronde dat de testen nooit positief waren geworden. Helaas toen MK geworden. Het enige lastige in mijn geval is dat ik niet exact weet hoe lang mijn cyclus deze keer zal zijn. Maar dan kan ik mijn hoofd ook niet te zot maken over wanneer ik zou kunnen testen bigsmile.gif.
  • Lydia - 28 jaar - eerste kindje - poging 3 na MK (13) - NOD 1/9
    Mama Emromi* - 35 jaar - vierde kindje - poging 1 na 🌟 - NOD ?
    Dreamy - tweede kindje - ronde 1 - NOD 3/9
    JAR - tweede kindje- IVF 1.3 - NOD 3/9
    SpookjeFee - 31 jaar - tweede kindje - ronde 8 (ronde 1 na MK) - NOD ??
    WSC - 33 jaar - 3 e kindje na 1 sterretje - ronde 1 - NOD 5/9
    Nina - 32 jaar- 2e kindje - ronde 2 - NOD 4/5
    Bieke83 - 35 jaar - 1e kindje - ronde ? (3 na MK) - NOD 9/9
    Liemke1709 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 14/9
    Sv8 - 34 jaar - 1e kindje - ivf ronde 1.1 - NOD 17/09
    Jamima - 32 jaar - 4de ronde - NOD 19/09
    Jazmin - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MK NOD 24/9

Hey dames,
    ik voeg me ook even toe. Afgelopen donderdag een terugplaatsing gehad van een 6 dagen oude embryo. Tot nu toe is het nog geen succes geweest. Hopelijk deze keer dus wel wink.gif
    Ik hoop dat ik hier mee mag aftellen naar mijn datum voor bloedafname? NOD ligt eigenlijk iets vroeger, maar gezien de medicatie die ik neem komt mijn menstruatie normaal niet door.
  • @gene : inderdaad ik hoop dat dat inderdaad een voordeel is en dat het de volgende keer nu ook snel lukt !!
    Mag je meteen terug starten met clomid ? of moet je eerst een normale cyclus afwachten om te zien hoe het loopt?

pff al die misserie sad.gif en zo afzien. jammer dat je er zoveel last mee had. raar van de bloeding. Heb je iemand kunnen bereiken vandaag? wat zeggen ze?
    Ben je lang thuis geweest? ik vind het heel verveld voor op het werk, ze stellen allemaal vragen. Vandaag kreeg ik nog berichtje van collega .. "alles goed metje? twee weken ziek?, of ben je zwanger misschien tongue.gif haha"
    Zou ze dan soms zoo graag op hun plaats zetten sad.gif

Ik hoop alvast dat alles ondertussen weer kan opstarten bij jou en dat je snel terug een positieve test vast mag hebben!!! ik duim voor je!!

@lydia : bedankt! inderdaad niet eerlijk. hopelijk brengt september een nieuwe wind met positief nieuws!
  • @Bieke83 & @liemke1709 idd, hoe minder we ermee bezig zijn des te leuker de uitkomst is als hij positief is. Laten we hopen he. toi toi toi iedereen!
  • Ik denk dat ik een positieve test heb 😳
    Met dat ik niet weet wanneer mijn ovulatie was maar ze sowieso vroeger was dan vorige cyclus en dus mijn nod vroeger zou vallen kon ik het niet laten om al eens te testen met zo’n early test en ik zie toch heel licht een streepje..
  • @Dreamy spanned joh! Ik ga heel hard voor je duimen, dat je over een paar daagjes een super-knal-test in je handen hebt thumbup.gif
  • @Dreamy leuk nieuws, ga je voor een bloedafname langs gaan om zeker te zijn?

alle andere dames: veel succes!
  • oh @Dreamy wat een geweldig nieuws! een streep is een streep he, ik zeg al voorzichtig proficiat!

Ik ben nu die tarwekiemolie gaan halen in de hoop mijn cyclus normaler te krijgen. Het klopt niet.
    Ik heb 3 dagen licht bloedverlies gehad, Dan 7 dagen ongesteld, en nu nog aan het 'nabloeden'.
    dat is toch niet meer normaal dat dit allemaal zo lang duurt, op den duur ben ik enkel nog maar ongesteld.
    dus ik hoop dit weer ok te krijgen met die olie en anders zal het een afspraak worden bij de genecoloog.
    Ik hoop maar niet dat het te maken heeft dat ik mss teveel littekenweefsel heb opgebouwd ofzo door de vorige zwangerschappen?
    maar zo erg als nu is het nog maar 2 maanden eigenlijk, meestal heeft dit iets hormonaal te maken he?
    pfffffffffffff
  • Bedankt iedereen

Ik begin wel al lichtjes te stressen of dat wel gaat lukken met twee kindjes nervous.gif tongue.gif

@BLBL Ik wacht nog even tot ik een duidelijkere test heb denk ik smile.gif
  • @Dreamy Een streep is een streep! Proficiat! Hopelijk is het een plakker 💪💪💪 Hoeveel dagen voor NOD zit je?

Pfff Ik maak mezelf gek... Zaterdag NOD. Ik voel me heel moe en heb geen krampen zoals anders... Ik hoop alweer enorm, maar als het niet zo is zal de ontgoocheling weer des te groter zijn... Hatelijk die laatste week. Ik kan echt aan niks anders meer denken sad.gif
  • @Lydia Ik heb er eigenlijk geen idee van. Vorige cyclus was 29 dagen met eisprong op dag 15-16 geloof ik. Deze maand niet zo precies getest met ovulatietesten, ben daar echt niet goed in om daar elke dag aan te denken. En weet alleen dat ik daarmee eisprong gemist heb maar wanneer die dan precies was, heb ik geen flauw idee van. Moest cyclus terug 29 dagen zijn dan was nog 3/9 maar dan zou ik nu toch onmogelijk al positief kunnen testen? Mijn cyclussen komen wel van 33 dagen, heb al 32-31-30 gehad ook. Dus ‘t is altijd gokken maar minder dan 29 is wel eerste keer.

Begrijp hoe je je voelt. Die wachtweken zijn verschrikkelijk. Logisch dat je daar constant aan denkt hé. Daarom ook dat ik vanmorgen testte, ik voelde me ook ‘anders dan anders’ maar kan moeilijk zeggen wat precies. Ik had dat bij mijn eerste zoontje ook, dat gevoel en toen was ik ook zwanger en testte ik ook 2 dagen voor nod positief met zo’n early test.

• Gefeliciteerd dreamy!! Streep is een streep 😍 komt allemaal goed met twee, no panic!
    Hier nog steeds wachten... Ik test soms terwijl ik weet dat het helemaal niet kan, njah zot zijn doet geen zeer...
  • @Dreamy Proficiat hoor!

Ik heb net contact gehad met secretaresse van gynea. Wou een afspraak
    maken voor nacontrole curretage. Ik zei dat als ik dan weer
    ongesteld ben weer kan starten met clomid. Ze zei dat ik na
    mijn ongesteldheid nog een cyclus moest wachten en dan pas clomid mag nemen.
    Dit was voor mij zo een domper. Dan kan ik pas starten in oktober terwijl ik al
    miskraam gehad heb 7 augustus. Is blijkbaar normaal na een curretage.
    Al dit slecht nieuws begint echt door te wegen. Ik moet maandag beginnen werken
    en zowel fysiek als mentaal helemaal niet klaar voor sad.gif

• @Gene Dat is inderdaad niet wat je verwacht te horen sad.gif Als ik jou was, ging ik naar de huisarts, zou die je niet nog wat extra thuis willen zetten? Je hebt ook wel al een lange weg afgelegd hé sinds je miskraam. Je gezondheid gaat toch voor hé.
  • @Dreamy proficiat! smile.gif

@Jamima ik ben ook begonnen met tarwekiemolie capsules. Hopelijk brengt het ons geluk he!

@Gene Veel sterkte tijdens deze moeilijke periode! Je wil vooruit dus Ik begrijp dat dit niet het nieuws is waar je op gehoopt had. En als je het nog niet ziet zitten om terug te gaan werken, zou ik idd nog eens langs ha gaan. Zijn ze op je werk op de hoogte?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld