NOD september 2018

• @Lydia goed nieuws! Veel succes 😊

Hier vandaag opnieuw hevige buikpijn. Het is de eerste keer dat ik hoop dat mijn duiveltjes gauw doorbreken...
    Volgende week maandag laatste testen via bloedafname om zeker te weten dat mijn dochtertje niet is overleden door bloedklontertjes die ik aanmaak...
  • Succes @'Mama Emro' ! Ik duim mee!
  • @Lydia Geweldig nieuws!!! Ik duim voor jullie!

@'Mama Emro' Vervelend zeg. Ik hoop dat je menstruatie snel begint en dat het bloedonderzoek meer duidelijkheid brengt. En dat jullie erna met volle moed er kunnen invliegen, als jullie daaraan toe zijn.

Ik wil mijn laatste gewone poging eens alles uit de kast halen. Ik kreeg hier al de tip om tarwekiemolie capsules te slikken. Ook heb ik al gelezen dat granaatappelsap de innesteling kan bevorderen. Iemand nog ideeΓ«n en wat vinden jullie eigenlijk van dergelijke tips? Over tarwekiemolie heb ik ondertss eea gelezen en het lijkt me wel nuttig om 2e deel van cyclus te verlegen. Mijn LF was laatste keer geen 2 weken, en toen had ik zelfs al 2 dagen last van licht bloedverlies voor de eigenlijke menstruatie. Alle tips zijn welkom smile.gif
  • Vandaag slecht nieuws gehad op 6 weken, geen vruchtzakje in de baarmoeder wel cyste van 5cm in de eileider wss. 😒
    We moeten afwachten en om twee dagen langs gaan om te zien of operatie nodig is. Ik hoop van niets

Hopelijk haal ik NOD september dan nog, maar heb geen idee.

Iedereen heel veel succes toegewenst !
  • @Bruggegirl ooh neen 😒 ik had je verhaal wat gevolgd, vind het zo erg voor jullie... Dikke knuffel πŸ’—
    Hier nog steeds geen menstruatie. Ik wordt er echt gefrustreerd van. Ik had al een opgezwollen buik door de bevalling, is nu dubbel zo dik... Kreeg de vraag of ik zwanger was, zo maar op de markt door een onbekende. En daar kwamen de tranen...Aangepast door Mama Emromi* op 16/08/2018 18:56
  • @Bruggegirl Dat is verschrikkelijk nieuws sad.gif Ik leef met je mee!
  • Ik lees al even mee in dit topic, al zit ik in nog augustus.

@Bruggegirl veel sterkte! ik hoop dat je snel weer opnieuw kan proberen en snel weer positieve test hebt!
    @'Mama Emro' ik heb je verhaal gevolgd, zo oneerlijk allemaal! ik duim voor een regenboogje! Wanneer weet je de resultaten van de laatste testen?

@Lydia ik heb ook mijn eisprong al op dag 10, jouw gynaecoloog vond dat ok? Ik vind dat precies zo snel...
  • @Bruggegirl Ohnee verschrikkelijk nieuws. Ik maak het ook mee. Veel sterkte meid.
    Hoop dat snel weer lukt.
  • @Bruggegirl Wat een vreselijk nieuws, ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Ik merk tot mijn verdriet dat zoveel koppels het meemaken. Tegen mij was gezegd dat 1 zwangerschap op 6 misloopt, maar toen kon ik me dat echt niet voorstellen. Ik had toen moet ik bekennen het gevoel de enige te zijn. Nu weet ik helaas beter. Veel steun aan iedereen die het meemaakt of meegemaakt heeft!
  • @gene : bedankt voor de steun! Ik heb jou verhaal ook Gelezen en vind het echt verschrikkelijk voor jullie ! Veel moed gewenst!
  • @mama Emro : bedankt! ik zag overlaatst ook jouw verhaal, bracht tranen in m'n ogen. ik hoop dat je snel een regenboogje mag hebben.

@lydia @blbl : bedankt voor jullie lieve woorden.

@Bieke83 : Bedankt voor de steun.

inderdaad, verschoot er ook van toen ik ik vele verhalen las sad.gif nu maak ik het zelf mee ..

Moest vandaag bellen voor resultaten hgc : was gedaald (dus dit is dan "goed" nieuws zeiden ze) misschien komt het spontaan op gang en moet ik niet geopereerd worden, al weten ze het niet (want er zit wel iets in m'n eileider .. )

Pff misschien rare vraag : maar kan iemand mij zeggen wat ik kan verwachten. ik zit hier nu gewoon in de zetel te wachten? (maar weet niet op wat) als ik veel pijn zou krijgen moest ik naar het ziekenhuis onmiddellijk ..
    Dus ben nerveus en bang voor wat zal komen, maar weet het eigenlijk niet.

ik hoop dat iedereen hier binnenkort een positieve test mag hebben!!
  • @BLBL De fertiliteitsarts vond dit prima! Belangrijker is dat het eitje 14 dagen krijgt om in te nestelen.
    @Bruggegirl Sterkte!
  • Hoi allemaal...

De duivels zijn er weer... cry.gif
    Ik had zo erg gehoopt zwanger te zijn tegen de eerste verjaardag van m'n zoontje. Heel gek he. Maar ik denk al maanden dat ik bij de fertiliteitsarts ga belanden omdat we eind december een jaar bezig gaan zijn. Elke maand hoop ik er op hoor. Maar toch voelt het alsof er iets niet pluis is... Ik vrees echt dat het niet gaat lukken.

Ik kan het niet uitleggen. Bij m'n zoontje ging het zo snel. En nu lijkt het niet te lukken. Dan moet er toch iets mis zijn? Niet?
    Vreselijk hoe onzeker ik hiervan word. Zijn er nog dames die onzeker worden/zijn?

Ik merk zelfs dat ik geen tranen meer laat. Omdat ik het al gewoon aan het worden ben dat het toch niet lukt. Omdat ik minder en minder de verwachting heb dat het kan lukken...

Lydia - 28 jaar - eerste kindje - poging 3 na MK (13) - NOD 1/9
    Mama Emromi* - 35 jaar - vierde kindje - poging 1 na 🌟 - NOD ?
    Dreamy - tweede kindje - ronde 1 - NOD 3/9
    SpookjeFee - 31 jaar - tweede kindje - ronde 8 (ronde 1 na MK) - NOD ??
    Bieke83 - 35 jaar - 1e kindje - ronde ? (3 na MK) - NOD 7/9
    WSC - 33 jaar - 3 e kindje na 1 sterretje - ronde 1 - NOD 5/9
    Nina - 32 jaar- 2e kindje - ronde 2 - NOD 4/5
    Liemke1709 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 14/9Aangepast door liemke1709 op 18/08/2018 07:49
  • Niet wanhopen @liemke1709

Wij zijn nu aan maand 13 en ik was ook heel bang en onzeker. Ik begrijp jou wel. Als je onzeker bent, kan je nog steeds eens langs bij de fertiliteit sarts. Blijkt nu dat mijn eisprong vroeger valt dan we steeds klusten en mijn vriend is supervruchtbaar. Dus waarschijnlijk alles ok hier en we zijn ook 13 maand bezig... Het enige wat nu nog fout kan gaan is mijn hormonenspiegel of dat ik te vroeg mijn regels krijg... Fingers crossed!
  • Ik zet me er ook terug bij.
    Weet niet wanneer mijn NOD zal zijn omdat ik in een kunstmatige cyclus zit. Voorlopig doe ik dan maar een gok.

Lydia - 28 jaar - eerste kindje - poging 3 na MK (13) - NOD 1/9
    Mama Emromi* - 35 jaar - vierde kindje - poging 1 na 🌟 - NOD ?
    Dreamy - tweede kindje - ronde 1 - NOD 3/9
    SpookjeFee - 31 jaar - tweede kindje - ronde 8 (ronde 1 na MK) - NOD ??
    Bieke83 - 35 jaar - 1e kindje - ronde ? (3 na MK) - NOD 7/9
    WSC - 33 jaar - 3 e kindje na 1 sterretje - ronde 1 - NOD 5/9
    Nina - 32 jaar- 2e kindje - ronde 2 - NOD 4/5
    Liemke1709 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 14/9
    Sv8 - 34 jaar - 1e kindje - ivf ronde 1.1 - NOD 17/09
  • Dinsdag ovulatietest gedaan en nog volledig wit. Woensdag en donderdag vergeten, gisteren positief maar tweede lijntje was nog niet super donker. Vandaag doe ik terug ovulatietest en tweede streepje is terug al veel lichter. Kan dat? Zou ik ovulatie toch gemist hebben? Mijn cyclussen waren vroeger altijd 31-33 dagen, na mijn mirena spiraal zijn ze 29 dagen. Moest ik nu al mijn ovulatie gehad hebben zou dat betekenen dat ze nog korter geworden zijn.
  • Hier ovulatie ook gemist.... grrrrrr!! Een heeeeeel kleine kans omdat we enkele dagen geleden het gezellig gemaakt hebben, maar ik ben toch wel droevig.... zucht zucht zucht zucht
    Allez dat we maar snel 2 weken verder zijn dat mijn maandstonden komen. En dan met frisse moed er terug tegenaan
  • @Lydia , dat is wel echt fijn nieuws dat je dit nu eindelijk weet he! Hop, gaan voor jullie kleintje! wink.gif

Ik hoop dat we alles juist doen en er idd niks mis is, maar het gewoon nog niet gelukt is zoals de huisarts zei.

• Gisteren β€˜s avonds en vanmorgen nog eens een ovulatietest gedaan en ze zijn nu echt spierwit. Geen idee dus wanneer ik mijn ovulatie gehad heb en geen idee wanneer ik mijn maandstonden dan moet verwachten.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld