NOD september 2018

• Ik moest op dag 10 starten van de gynae.
  • Hier gisteren een druppeltje bloedverlies , vandaag ook maar eerder bruin, geen idee wat ik nu moet denken of verwachten . Normaal ben ik regelmatig. Vandaag nog even afwachten en moegen toch eens testen denk ik
  • Hier nog steeds geen regels love.gif Pilletjes doen hun werk!
  • @Lydia : spannend!!
    Wanneer ga je testen? thumbup.gif candle2.gif

Succes aan de dames die nog moeten testen!!
  • Hier zijn ze toch nog doorgekomen gisterenavond , op naar volgende maand
  • Heb vanmorgen gestest... spierwit. Nog steeds geen regels te bespeuren... Ik blijf hopen... Morgen NOD
  • Jammer @Jazmin ! Hopelijk volgende ronde meer succes!

@Lydia Heb je een early test gebruikt? Wat is het einde van de cyclus toch altijd spannend en zenuwslopend! Ik blijf iig duimen voor je smile.gif
  • @Lydia Ik duim voor jou!
    @Jazmin Hopelijk volgende maand meer geluk! thumbup.gif
  • Ja was een early. Vorige keer ook maar de dag zelf een positieve test... We zien wel!
  • @Jazmin Meer succes in de volgende ronde! thumbup.gif
    @Lydia Ook ik blijf duimen!!
  • @Lydia ik duim voor je ❤❤🙏🍀
  • @Lydia ik hoop zo hard dat ik je niet meer terugzie in NOD oktober !!!
  • Bedankt allemaal! Ik hoop zo snel mogelijk op uitsluitsel... Dat wachten en hopen is zo verschrikkelijk vermoeiend en emotioneel!
  • Spierwitte test vermoedelijk 15 dagen na eisprong... Zal wel weer niks zijn. Ze mogen komen ze dan... Maar ja, de utro zal dat nu nog uitstellen...
  • @Lydia : mss test jij gewoon later positief. Ik blijf duimen! thumbup.gif
  • @Lydia Zo jammer. Al kan het zijn dat je idd pas laat positief test. Ben je ondertussen de utro nog aan het nemen?
  • Hallo dames, mag ik hier even komen meeschrijven? Ronde 2 is achter de rug, volgende week verwacht ik de eisprong van ronde 3 dus we gaan weer wat vaker dicht bij elkaar kruipen (normaal heb ik niet zo'n hoog libido dus we moeten wel een beetje ons best daarvoor doen). Ik ben 27 jaar, cyclus schommelt tussen de 23 en 27 dagen (ik ben nooit aan de pil geweest dus ik ken mijn cyclus redelijk goed). Als jullie tips hebben, altijd welkom, een babytje kan niet snel genoeg komen! Later schrijf ik wel wat meer. Succes allemaal!
  • Op naar poging 15 ponder.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld