NOD september 2018

• Komaan hé dames, september is nog maar halfweg, ik hoop dat er toch nog wat positieve testjes mogen volgen! thumbup.gif Wens het jullie allemaal toe! candle2.gif
  • Negatieve bloedtest.... (moest omdak een speciaal onderzoek gepland heb....)

Ik verlies wel spotting
    Paarsig bruin slijmverlies

Niet constant kwil dat ze dan gwn doorbreken...
  • @Mipsie Ik heb dat ook altijd. En nu voor het eerst willen ze er helemaal niet doorkomen! Is nu al vierde dag zonder medicatie en nog geen drupje te zien, ik word er ambetant van!Aangepast door SV8 op 17/09/2018 15:42
  • Bij mij zijn ze doorgekomen. 24 dagen na mijn curretage dus wel
    blij dat ik niet zo lang moet wachten. Midden oktober
    een nieuwe start. Hoop dat de dagen vliegen hihi! Nog veel succes iedereen smile.gif
  • @Gene Oef! Ben blij voor je dat dit vlot is gegaan. En nu idd aftellen geblazen! Nam jij ook clomid of heb ik dag verkeerd voor? Ik hoop volgende ronde met clomid te mogen starten.
  • @Bieke83 Ja, heb wel geluk dat ik korte cyclussen heb.
    Ze zijn wel niet goed maar bon de tijd gaat wel sneller tongue.gif
    Ja vanaf oktober met clomid+pregnyl.
  • @Gene In dit geval is een korte cyclus idd een voordeel, maar dat mag ook al eens he smile.gif
    Mag je dan bij je volgende regels direct terug clomid beginnen nemen of moet je eerst nog op controle? Ik hoop ook te mogen starten met clomid en ben me er nu alvast wat in aan het verdiepen.
  • @Bieke83 Ik ga morgen op controle... waarvoor zou je
    clomid gebruiken?
  • @Gene dit is mijn langste cyclus ever

Ik had negatieve bloedtest
    Positieve urinetest

Mindfuck
  • @Mipsie Had je nu een positieve urinetest? Hoe kan dat als je bloedtest
    negatief is? Geen hoop? Hoe lang duurt hij nu al je cyclus?
  • Ik zit op dag 35

Ik voel me anders als normaal
    Prikkelbaar oververmoeid

Ik ga nooit slapen om 22u
    Nu lig ik dood in bed op dat uur...

Geen idee hoe mijn bloedtest negatief kon zijn

Ik weet wel dat ik bij Rens ook een heel laag hcg had
  • @Mipsie Hoeveel was je hcg? Kan mss nog stijgen?
    Ga je nog eens bloed laten trekken?
  • Oohh @Mipsie om gek van te worden!
    Blijf je de komende dagen nog testen? Mss binnen enkele dagen nog eens een bloedtest laten doen?
    Ik duim voor je! thumbup.gif

Hier is de eisprong normaal voorbij.
    Het lange wachten kan weer beginnen...

wave.gif
  • Negatief stond erbij...

Ik ga nog testen...
    Donderdag ook onze 6w na controle en bespreking

• @Mipsie Ik hoop dat je een positieve test krijgt!

Mijn zus heeft ondertussen jammergenoeg een miskraam gehad... Ze is wel steeds snel zwanger dus binnen 2 a 3 maand is ze terug zwanger. Was bij haar vorige zwangerschappen ook zo.

En alsof dat nog niet emotioneel zwaar genoeg was... Nee hoor. Krijg ik zaterdagavond van mijn andere zus te horen dat ze na twee maand zwanger is....
    Natuurlijk ben ik dolgelukkig voor haar. Maar voor mezelf is het enorm pijnlijk... Wat een verdriet... Mijn zussen zijn aan hun tweede kindje bezig en wij hebben sedert de geboorte van hun kindjes zelfs ons eerste nog niet....
  • @Mipsie amai da's echt wel spannend. Ik duim! thumbup.gif

@Lydia Dat is idd heel erg zwaar, ik herken het gevoel maar al te goed. Erin blijven geloven dat jullie beurt ook nog komt. Wat zijn voor jou de volgende stappen? Ik weer dat je bij fertiliteitsarts bent geweest en utro neemt. hug.gif

@Gene Ik had in maart behandeling met clomid moeten opstarten wegens pcos en lange cyclussen zonder eisprong. Maar dan ineens besloot mijn lichaam toch elke maand een eitje te laten springen en de gynae wilde toen afwachten. Na een MK en opnieuw enkele maanden wachten ben ik er nu helemaal klaar voor. Al vrees ik dat gynae het mss nog altijd niet gaat nodig vinden. Ik ga iig eens gaan horen of clomid mag starten of wat eventueel het alternatief is. Mijn argumenten zijn onregelmatige cyclussen, pas zwanger geworden na 20 maand, en mijn leeftijd (Ondertussen to h alweer 35 geworden).
  • @Mipsie hoe gaat het met je? Nogmaals getest? Hier denk ik mijn ovulatie te hebben gehad. We zullen zien...
  • 4 dagen voor NOD

Hallo iedereen,

Eerst en vooral wil ik iedereen deze maand nog heel veel succes wensen & tonnen goeie moed!
    Ikzelf zit momenteel 4 dagen voor NOD. Ik heb sinds vrijdag pijn in mijn onderrug, dezelfde pijn als wanneer ik mijn maandstonden moet krijgen. Sinds gisteren is daar ook 'pijn' in mijn onderbuik bij gekomen (niet écht pijn, maar eerder een soort druk). Voor de rest niks speciaals.
    Ik twijfel een beetje of ik, als het deze rond niet zou gelukt zijn (ik verwacht zondag gewoon mijn maandstonden), eens op controle zou gaan bij de gynaecoloog. Ik heb een cyclus van slechts om en bij de 26 dagen. Ik twijfel of dat niet aan de korte kant is, en het is sowieso ook wel al eventjes geleden dat ik nog op controle geweest ben. Anderzijds denk ik ook dat die gynaecoloog misschien iets gaat hebben van 'Wat doe jij hier, nu al?', het is tenslotte nog maar ronde 2. Ik ben wel al sinds december gestopt met de pil, en we hebben allebei (mijn man en ik) geen druppel alcohol gedronken de voorbije maand (niet omwille van het zwanger proberen te raken, maar gewoon toevallig dat we deze maand eens een alcoholvrije maand wilden inlassen).
    Wat denken jullie van een cyclus van 26 dagen (maximum 26 dagen wel, laat ons zeggen tussen de 24 en de 26)? Is dat te kort of oké?
    2 keer aangepast. Laatste keer door TieMa op 18/09/2018 12:08
  • @Lydia Oei hoever was je zus?
    Ja het is niet gemakkelijk hé. Bij de ene lijkt het allemaal zo gemakkelijk
    en voor anderen zo een opgave. Eens je u babytje zal hebben dan
    zal je nog zo dankbaar zijn en is het een echt wondertje.

@Bieke83 Met clomid zal het misschien wel wat sneller gaan. Bij mij zeiden
    ze binnen de 6mnd en het was gelukt na 2 maand. Natuurlijk ik weet dat dit niet
    voor iedereen zo gegeven is. Ik hoop dat het nu wat sneller zal gaan.

@Mipsie Nog een gewone zwangerschapstest gedaan?

@TieMa Ik had ook altijd zo’n korte cyclussen. Met clomid was dat 27 dagen.
    Dat is volgens mij geen reden om niet makkelijk zwanger te worden.
    Ik heb vriendinnen die zowel met korte als lange cyclussen snel zwanger waren

• Net op controle geweest en groen licht gekregen.
    Snap er niets van eerst zeiden ze maand wachten maar
    voor hun is er een teken v natuurlijk cyclus dus mrg start ik met clomid.
    Eindelijk eens goed nieuws!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld