NOD september 2018

• Hoe gaat t met iedereen ?
  • Mijn regels zijn jammer genoeg op bezoek. sad.gif had nochtans het gevoel dat het gelukt was maar ja... We zijn nog maar bezig ook he. Vrijdag een goed glas drinken om het weekend in te zetten en zal mezelf vrijdag trakteren op sushi bigsmile.gif is toch iets om naar uit te kijken. veel succes nog aan iedereen in de wachtweek.
  • Heb je nog opnieuw getest @Susuwatari ?Dreamy @ Gisteren 12:07

Lief dat je het vraagt smile.gif. Toevallig net een paar minuten terug getest (net wakker na nachtdienst). En de lijn wordt toch beduidend dikker ( www.mupload.nl/img/jmccyv3f.jp… ), al had ik nog weinig twijfels want mijn misselijkheid is ook al serieus aan het toenemen... dat beloofd astonished.gif..
  • @Bieke83 Ik zit bijna anderhalf jaar in medische begeleiding en heb mijn portie tegenslagen al wel gehad. Voorlopig nog altijd nix gevonden waarom het niet lukt. Deze keer voel ik me alles behalve zwanger. Vorige keer dacht ik echt dat het niet anders kon dan zwanger zijn. Het blijft afwachten en ondergaan. Ik heb ook mijn emotionele grenzen en neem nu al preventief verlof op de dag van de bloedname. Kans is groot dat ik bij slecht nieuws weer met m’n tranen geen blijf zal weten. Al ben ik er deze keer wel iets rustiger onder dan vorige keer.
    Er blijven ook maar aankondigen komen in mijn vriendengroep. Ik heb eigenlijk liever dat ik het via een berichtje ofzo te weten kom dan de vrolijke mededeling. Niet iedereen weet wat ik doormaak en dan is het verdorie lastig om enthousiast en blij te zijn. Ik gun iedereen zijn geluk maar ik vind dat het nu wel eens mijn beurt is!SV8 @ Gisteren 18:16

Misschien juist aan je omgeving vertellen dat jullie problemen hebben met zwanger worden? Mensen hebben nogal de neiging om ontactische opmerkingen te maken tegen jonge vrouwen (wanneer begin jij eraan, heb je nog geen behoefte aan een kindje enz..) en dan heb je kans dat ze er meer rekening mee houden en je juist ondersteunen.
  • Mijn regels zijn jammer genoeg op bezoek. sad.gif had nochtans het gevoel dat het gelukt was maar ja... We zijn nog maar bezig ook he. Vrijdag een goed glas drinken om het weekend in te zetten en zal mezelf vrijdag trakteren op sushi bigsmile.gif is toch iets om naar uit te kijken. veel succes nog aan iedereen in de wachtweek.xMissyx @ Vandaag 09:35

Wat jammer! Succes volgende ronde en laat het je smaken wink.gif.
  • @Susuwatari : ben je wel zeker dat het je regels zijn?
    Het streepje is toch donkerder geworden?
    Kan gewoon innestelingsbloed zijn. Ik had dit ook bij mijn derde zwangerschap en ik dacht ook dat het mijn regels waren.
    Ik duim toch nog voor je!

Hier vandaag iets gek.. beetje bloedverlies.. vanwaar komt dit nu weer..
    Ik verwacht mijn eisprong ergens int weekend...

wave.gif
  • @Susuwatari Er weten genoeg vrienden/familie waarmee ik bezig ben maar niet iedereen hoeft dat te weten.
    Ik heb het ook niet over tactloze opmerkingen, daarmee word ik gelukkig niet geconfronteerd. Maar dat het na al die tijd lastig is om zomaar iedereen te zien zwanger worden, dat is gewoon zo. Hetzelfde geldt hier ook, als je ziet ronde 1, ronde 2, dan vloek je toch eens serieus!
    Niemand kan daar iets aan doen, dat weet ik, maar dat neemt niet weg dat ik niet even teleurgesteld, boos en ongelukkkg mag zijn.. Iets wat ik ook perfect normaal vind.
    Maar dat wil ook helemaal niet zeggen dat ik het een ander niet gun. Iedereen heeft recht op z’n vreugde bij een zwangerschap!
  • @Susuwatari : ben je wel zeker dat het je regels zijn?
    Het streepje is toch donkerder geworden?
    Kan gewoon innestelingsbloed zijn. Ik had dit ook bij mijn derde zwangerschap en ik dacht ook dat het mijn regels waren.
    Ik duim toch nog voor je!

Hier vandaag iets gek.. beetje bloedverlies.. vanwaar komt dit nu weer..
    Ik verwacht mijn eisprong ergens int weekend...

wave.gifMammie84 @ Vandaag 17:17

Ik denk dat je wat berichten door elkaar haalt wink.gif. Ik heb geen bloedverlies en ben zeker zwanger.
  • @Susuwatari Er weten genoeg vrienden/familie waarmee ik bezig ben maar niet iedereen hoeft dat te weten.
    Ik heb het ook niet over tactloze opmerkingen, daarmee word ik gelukkig niet geconfronteerd. Maar dat het na al die tijd lastig is om zomaar iedereen te zien zwanger worden, dat is gewoon zo. Hetzelfde geldt hier ook, als je ziet ronde 1, ronde 2, dan vloek je toch eens serieus!
    Niemand kan daar iets aan doen, dat weet ik, maar dat neemt niet weg dat ik niet even teleurgesteld, boos en ongelukkkg mag zijn.. Iets wat ik ook perfect normaal vind.
    Maar dat wil ook helemaal niet zeggen dat ik het een ander niet gun. Iedereen heeft recht op z’n vreugde bij een zwangerschap!SV8 @ Vandaag 17:30

Dat is ook heel begrijpelijk dat je dat zo voelt. Waarom een ander wel en jij niet. Het is gewoon oneerlijk.
  • @Susuwatari de testjes zien er goed uit! thumbup.gif

@SV8 Ik wil gewoon even toevoegen dat ik je volledig begrijp. Ik heb nu, helaas, de kaap van 2 jaar proberen bereikt... Het medisch traject is me tot nu toe bespaard gebleven, maar dat maakt het emotioneel niet minder lastig.
  • @Susuwatari, proficiat! Hopelijk een plakkertje!

Ik heb het deze ronde echt verschrikkelijk moeilijk en m'n man ook... maar als ik m'n regels krijg, gaan we samen gezellig sushi eten...
    Dus hebben we iets leuks om naar uit te kijken. En ik neem dan een halve dag overuren op volgende week maandag ofzo...
    Me-time, met een deken en een film en een caloriebommeke qua snack ... goofy.gif
  • Daarnet even naar toilet... En daar waren de duivels weer die morgen zullen doorbreken...
    M'n man alvast laten reserveren bij de sushi en die halve dag verlof kan ik ook alvast inplannen... sadhug.gif
  • Wat spijtig sad.gif.
  • @Susuwatari : oeps sorry nu zie ik het.
    Jij had gereageerd op een reactie van iemand anders. En daarmee dacht ik dat jij het was. blush.gif

@liemke1709 : dikke knuffel meid sadhug.gif
  • @Bieke83 Dat snap ik volledig, ook zonder het medische gebeuren zou ik het er lastig mee hebben. Is het een bewuste keuze dat jullie het nog op de natuurlijke manier verder proberen na twee jaar? Ik zou het al opgegeven hebben denk ik!

Ondertussen ben ik op van de stress, ik probeer me voor te bereiden op de ontgoocheling maar toch blijft die hoop zo groot. Ik voel me alsof ik elk moment m’n maandstonden kan krijgen, en toch blijven hopen tot ze er effectief zijn. (Of het resultaat van de bloedname)
    Deze morgen echt snel moeten opstaan en naar toilet gaan zodat ik niet meer kon testen met ochtendurine. Ik mag mezelf echt geen tijd geven om na te denken over al dan niet testen.
  • @SV8 Niet echt een bewuste keuze hoor. Vorig haar in sept kreeg ik na 1 jaar proberen het verdict van PCOS. Ik wist niet eens wat dat was en veel uitleg kreeg ik niet, gewoon een voorschrift clomid. Maar zo steek ik niet ineen. Ik wilde eerst begrijpen wat PCOS was, en ik moest het eerlijk gezegd allemaal wat laten bezinken. Een jaar leven in goede hoop en er dan achter komen dat het gewoon niet had kunnen lukken... Ik vond dat zeer confronterend. Dus ik besloot een aantal maanden rust in te lassen, te genieten van het najaar, begin van het jaar hebben we dan nog een mooie reis gemaakt, en tegen feb was ik er helemaal klaar voor. Alleen, in februari kreeg ik ook ineens mijn menstruatie na 30 dagen, terwijl dat ervoor gemiddeld om de 45 dagen was. Ik wist niet wat mij overkwam. Volgens de gynae een medisch mysterie. Al verwonderde het haar ook niet zo fel, over PCOS is bijlange nog niet alles geweten. Ook de maanden erna kreeg ik gewoon een eisprong. Zij wilde toen geen behandeling meer opstarten, wat ik ook begreep en goed nieuws vond, en in mei was het 'al' zover, we waren zwanger! Helaas liep het mis en ook daarna wilde de gynae geen behandeling opstarten. En zo is er ineens 2 jaar verstreken... voila zo heb ik ineens mijn verhaal eens gedaan. Doet wel eens deugd eigenlijk smile.gif
    Jij moet morgen gaan voor een bloedafname dacht ik? Wanneer krijg je dan de uitslag? Ik duim alvast!
  • @Mammie84 , merci!

Blijven doorgaan he ...

Veel succes nog aan iedereen hier deze maand!
  • Iemand ervaring met utrogestan? Ik voel me er zo mottig door...
  • @Lydia Das echt een vervelend boeltje! Ik ben er moe en soms misselijk van, mijn borsten worden er ook gevoeliger van en zowat elk zwangerschapssymptoom kan door de utrogestan zijn denk ik! Enige lichtpuntje bij negatief resultaat is dat je daarmee mag stoppen.
  • Zwangerscgapssymptomen kunnen door utrogestan komen

Ik ben zo droevig.
    Bang om mijn menstruatie te krijgen... ookal is alles maar een maand geleden...
    Donderdag een echo en nabespreking 2
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld