Hoe gaat t met iedereen ?

Heb je nog opnieuw getest @Susuwatari ?Dreamy @ Gisteren 12:07
@Bieke83 Ik zit bijna anderhalf jaar in medische begeleiding en heb mijn portie tegenslagen al wel gehad. Voorlopig nog altijd nix gevonden waarom het niet lukt. Deze keer voel ik me alles behalve zwanger. Vorige keer dacht ik echt dat het niet anders kon dan zwanger zijn. Het blijft afwachten en ondergaan. Ik heb ook mijn emotionele grenzen en neem nu al preventief verlof op de dag van de bloedname. Kans is groot dat ik bij slecht nieuws weer met m’n tranen geen blijf zal weten. Al ben ik er deze keer wel iets rustiger onder dan vorige keer.
Er blijven ook maar aankondigen komen in mijn vriendengroep. Ik heb eigenlijk liever dat ik het via een berichtje ofzo te weten kom dan de vrolijke mededeling. Niet iedereen weet wat ik doormaak en dan is het verdorie lastig om enthousiast en blij te zijn. Ik gun iedereen zijn geluk maar ik vind dat het nu wel eens mijn beurt is!SV8 @ Gisteren 18:16
Mijn regels zijn jammer genoeg op bezoek.had nochtans het gevoel dat het gelukt was maar ja... We zijn nog maar bezig ook he. Vrijdag een goed glas drinken om het weekend in te zetten en zal mezelf vrijdag trakteren op sushi
is toch iets om naar uit te kijken. veel succes nog aan iedereen in de wachtweek.xMissyx @ Vandaag 09:35
@Susuwatari : ben je wel zeker dat het je regels zijn?
Het streepje is toch donkerder geworden?
Kan gewoon innestelingsbloed zijn. Ik had dit ook bij mijn derde zwangerschap en ik dacht ook dat het mijn regels waren.
Ik duim toch nog voor je!
Hier vandaag iets gek.. beetje bloedverlies.. vanwaar komt dit nu weer..
Ik verwacht mijn eisprong ergens int weekend...
Mammie84 @ Vandaag 17:17
@Susuwatari Er weten genoeg vrienden/familie waarmee ik bezig ben maar niet iedereen hoeft dat te weten.
Ik heb het ook niet over tactloze opmerkingen, daarmee word ik gelukkig niet geconfronteerd. Maar dat het na al die tijd lastig is om zomaar iedereen te zien zwanger worden, dat is gewoon zo. Hetzelfde geldt hier ook, als je ziet ronde 1, ronde 2, dan vloek je toch eens serieus!
Niemand kan daar iets aan doen, dat weet ik, maar dat neemt niet weg dat ik niet even teleurgesteld, boos en ongelukkkg mag zijn.. Iets wat ik ook perfect normaal vind.
Maar dat wil ook helemaal niet zeggen dat ik het een ander niet gun. Iedereen heeft recht op z’n vreugde bij een zwangerschap!SV8 @ Vandaag 17:30