NOD september 2018

• Zwanger:
    Dreamy - tweede kindje - ronde 1 - NOD 3/9
    Manon25- 1 ste kindje (na bbz)- ronde 1 ( na 2 de operatie) - Nod 05/09

In afwachting:
    SpookjeFee - 31 jaar - tweede kindje - ronde 8 (ronde 1 na MK) - NOD ??
    WSC - 33 jaar - 3 e kindje na 1 sterretje - ronde 1 - NOD 5/9
    Nina - 32 jaar- 2e kindje - ronde 2 - NOD 4/5
    xMissyx - 25 jaar - 2e kindje - 3e ronde - NOD 12/09
    Liemke1709 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 14/9
    Sv8 - 34 jaar - 1e kindje - ivf ronde 1.1 - NOD 14/09
    Susuwatari - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 15/09
    Jazmin - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MK NOD 24/9
    Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MK (14) - NOD 27/9
    Mipsie - 26 jaar -6e kindje - ronde 1 - NOD geen idee

• manon25

Zwanger:

In afwachting:
    Mipsie - 26 jaar -6e kindje - ronde 1 - NOD 20/9

Ik denk een eisprong te hebben gehad
  • Dreamy - tweede kindje - ronde 1 - NOD 3/9

In afwachting:
    Mama emromi* - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 - NOD?

Mij even weer toegevoegd, was er waarschijnlijk per ongeluk uitgeknipt 😉
  • En weer twijfel...

De streep op de test is niet positief
    Maar ik voelde wel een eisprong, gzwichtstoename,puistenkop,...

Ik denk dat ik enkel het aflopende lh heb gemeten...
  • @Mipsie Is het je eerste nieuwe cyclus? Want ik had vorige week
    ook alle signalen maar vreemde ovulatietesten mr had nog wat hcg
    hormoon.
  • Goeiemiddag allemaal!

@Mipsie ik duim mee voor een positieve test.

Bij mij bkijven mijn borsten 'raar' aanvoelen (van tijd zwaar aanvoelen en nog steeds pijnlijke tepels) En ook lage rugpijn blijft in vlagen voorbij komen. Huilbuien zijn continu meer dichtbij dan veraf. Woensdag lijkt zo ver weg (dag van NOD). Ik durf er nog steeds niet op hopen, maar stiekem durf ik toch te denken dat het raak is. Hopelijk woensdag of de komende week geen tante marie op bezoek xD ik hoop dit uiteraard ook voor de rest van de dames in de wachtweek! Veel succes iedereen
  • @Gene ja maar ik heb mij int labo door mijn voorgeschiedenis na Lou laten testen op hcg...
    Deze keer was het negatief 2w na de bevalling...
    Het tijdstip van ovulatie kwam ook overeen met de voorspellingen van we gynaecoloog
  • Na 4 dagen op rij telkens misselijk te zijn bij honger, toch maar eens een testje gepakt in het kader van als de hormonen me nu al misselijk kunnen maken, kunnen ze ook al werken voor de test.
    En.... een heel licht streepje zichtbaar! Maar het is ook nog 6 dagen voor mijn nod en met een normale test. Wel verrassend, want met zoonlief testte ik juist pas laat positief astonished.gif
    Nu nog duimen dat het streepje donkerder gaat worden komende dagen. smile.gif thumbup.gif
  • @Susuwatari Oh dat is al goed nieuws hé! Een streepje is een streepje! Ik testte ook al heel vroeg positief, wel met een early test. Maar het kan dus wel! Ik duim voor een donkerder streepje komende dagen!
  • Zwanger (proficiat!!):

In afwachting:
    Kate25 - 27jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 11/09
    Mama emromi* - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 - NOD?
  • @Susuwatari Een licht streepje is al een goed teken! 💪 Ik duim!
  • De stress begint hier al toe te nemen... vannacht gedroomd dat het weeral negatief was en ik blijf precies hangen in die gedachte.
    Vrijdag bloedname, nog 4 hele lange dagen wachten. Heb alweer schrik voor mijn reactie als het negatief is.
  • @SV8 De schrik voor je reactie bij een negatieve test of bloedresultaat begrijp ik maar al te goed. Ik ben de 3 rondes sinds mijn MK telkens gecrasht op moment dat mijn regels doorbraken. Met als gevolg dat ik elke ronde zoveel schrik krijg als het einde van de cyclus eraan komt. Soms weet ik niet hoeveel langer ik dit nog volhoud. Maar dan besef ik dat het erbij hoort. Elke ronde heb je kans dat het lukt, maar dus ook dat het niet lukt. En om het ooit te doen lukken, moet je dus ook deze moeilijke momenten doorstaan. We moeten erin blijven geloven he. Ik duim iig geval voor jou deze week! Jij hebt ook al wel een zeker traject achter de rug geloof ik hé?
  • @Susuwatari ik duim dat het streepje duidelijker wordt. Alvast proficiat smile.gif!
  • Hier ook aan het aftellen... Vrijdag of zaterdag zouden m'n regels moeten doorkomen.
    Ik ga ervan uit dat het weer nougatbollen zal zijn. M'n lijf doet ook elke maand raar dus daaraan kan ik het ook niet voelen als het wel zo zou zijn.
    Dit weekend verjaardagsfeestje voor m'n zoontje z'n eerste verjaardag. Dat is wat afleiding, maar ik denk da ik toch stevig wat tranen zal laten. Ook al weet ik dat de kans groot is dat ik niet zwanger ben....

Ach ja... Proberen niet teveel aan te denken? Maar das moeilijker gezegd dan gedaan....
  • Bedankt dames smile.gif.

Wat betreft de teleurstelling als de regels toch doorbreken: Bij mijn vorige zwangerschap trakteerde ik mezelf telkens op iets leuks als ik ongesteld werd. Natuurlijk is en blijft het een verdriet, maar ik had dan zelfs met negatief nieuws iets om naar uit te kijken.
  • @Bieke83 Ik zit bijna anderhalf jaar in medische begeleiding en heb mijn portie tegenslagen al wel gehad. Voorlopig nog altijd nix gevonden waarom het niet lukt. Deze keer voel ik me alles behalve zwanger. Vorige keer dacht ik echt dat het niet anders kon dan zwanger zijn. Het blijft afwachten en ondergaan. Ik heb ook mijn emotionele grenzen en neem nu al preventief verlof op de dag van de bloedname. Kans is groot dat ik bij slecht nieuws weer met m’n tranen geen blijf zal weten. Al ben ik er deze keer wel iets rustiger onder dan vorige keer.
    Er blijven ook maar aankondigen komen in mijn vriendengroep. Ik heb eigenlijk liever dat ik het via een berichtje ofzo te weten kom dan de vrolijke mededeling. Niet iedereen weet wat ik doormaak en dan is het verdorie lastig om enthousiast en blij te zijn. Ik gun iedereen zijn geluk maar ik vind dat het nu wel eens mijn beurt is!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld