NOD september 2018

• Proficiat Manon party.gif
  • @Gene Ik ben zelf ook als de dood dat iemand in mijn omgeving haar zwangerschap zou aankondigen... Dat heeft altijd al moeilijk gelegen omdat zwanger worden bij ons dus niet evident is, maar ik kon daar over het algemeen heel goed mee om. Maar sinds mijn MK... Ik mag er niet aan denken. Niet dat ik het een ander niet gun, integendeel, maar ik zou gewoon in tranen uitbarsten... jezelf altijd oppeppen en motiveren om erin te blijven geloven, begint soms echt zwaar te worden voor mij.

Ik heb sinds deze morgen wat bruine afscheiding en de moed zinkt me al in de schoenen. Ik had dit in mei ook en was toen toch zwanger, maar ik heb het andere maanden gehad als voorbode voor mijn regels. Mijn optimisme laat me wat in de steek momenteel...
  • Zucht, daarjuist 1 druppel rozig slijm.verder heel veel rugpijn. Heb het idee dat mijn lichaam een spelletje met mij aan het spelen is. Vanwaar komen de symptomen? Zwanger of menstruatie? Hier een steekje daar een kraampje, raad je maar suf. Maar kom we kunnen het beter vanuit een ander standpunt bekijken. Juist een paar uurtjes genoten van mijn dochtertje haar aanwezigheid, ook al was ze moe en lastig van een hele dag school, we zijn toch al gezegend en gelukkig, eigenlijk hebben we niet meer nodig dan elkaar.Nina @ Gisteren 20:03

En hoe gaat het nu Nina?
  • @Nina Ik ben ook wel curieus...

Ik had deze morgen een dipje maar ben er nu al wat doorheen. Bloedverlies schijnt zich te beperken tot oud bloed en heel weinig. Had ik ook bij mijn zwangerschap. Heb dus nog sprankeltje hoop. Het kan naar mijn gevoel nog alle kanten opgaan. Afwachten dus.
  • Hier is het voorlopig bij die druppel rozig slijm gebleven. Al was ik wel in alle staten, zag het ineens heel negatief in omdat ik ook zo veel rugpijn had. Die is nu helemaal weg.
    Deze morgen eens getest met een ovulatietest die ik nog had liggen en die gaf een licht streepje aan.
    Vandaag een echte test gekocht dus kan ik morgenvroeg echt testen.
    Spannend!

• @Nina spannend! Ik duim!
  • @Nina Klinkt veelbelovend! Veel succes voor morgen!
  • @Bieke83 Bij mij is het niet zozeer dat ik het hun niet gun. Het is gewoon mijn
    eigen verdriet. Zeker nu is het moeilijk om je de tijd moet laten passeren en tis
    nu al 14 maand. Voor mij een eeuwigheid. Had wel vruchtbaarslijm
    dit weekend dus vermoed rond 15de (hopelijl ongesteld) 18de controle echo.
    Ondertussen geef ik hier geld uit aan alles wat ik wil en gaan we elk weekend weg.
    Bieke ik duim ook voor jou. Hopelijk snel goed nieuws!!

Nina Ik duim voor jou smile.gif
  • @Nina Ik duim hoor! Klinkt goed!
  • @Nina Spannend hoor! Hier zit ik met eigenlijk hetzelfde verhaal. Vandaag 3 dagen voor mijn NOD een veeg roze, nu een hoop steekjes maar verder niets. Naar aanleiding van jouw verhaal toch maar eens een lh-testje er bij gepakt, en hij was toch behoorlijk gekleurd (niet zo donker als bij de lh-piek, maar toch). Ik heb dit echter nooit gedaan zo, dus geen idee of het bij mij normaal rond deze tijd ook zo zou uitpakken. Het wordt toch wel heel erg spannend zo. Zou ronde 22 dan toch echt dé ronde zijn!?
  • @Butterfly2Bloom Spannend! Normaal staat er in de bijsluiter van die testjes dat ze igv zwangerschap positief kunnen kleuren dus thumbup.gif candle2.gif
  • @Nina en @Butterfly2Bloom : ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook een ovulatietest geprobeerd... En ze was positief.
    Dag nadien een zwangerschapstest gedaan, en ja hoor. Positief!
    Spannend dames!
  • Ik geloofde daar niet echt in in die positieve ovulatietesten
    maar na mijn miskraam had ik hele tijd positieve ovulatietesten
    dus moet jullie wel gelijk geven smile.gif Ik duim voor jullie allemaal.
  • Succes voor de vrouwen die morgen testen. Ik duim mee bigsmile.gif het is nu een week voor mijn NOD. Ik ben heel kortaf, tegen iedereen. Ook heb ik lage rugpijn en tepels zijn heel groot en doen pijn. Voor de rest nog geen symptomen. Nu dat laatste heb ik nooit als ik mijn regels moet krijgen, maar durf er gewoon (nog) niet in te geloven. Voor hetzelfde geld speelt mijn lichaam gewoon weer een spelletje. We zien wel smile.gifAangepast door xMissyx op 05/09/2018 20:11
  • Nog steeds geen menstruatie maar de test daarjuist was super negatief, zelfs geen tuurstreepje... Nog meer afwachten dus.
  • Dat wachten en blijven hopen is toch iets slopend he 😉
    Ik kom er zo meteen bij op de wachtbank, straks terugplaatsing.

Ik geraakte niet meer ingelogd met mijn vorig account precies, heel raar.
  • @Nina Oeh jammer, en ben je zeker van je nod? Kan je eisprong later geweest zijn? Hopelijk was het nog net iets te vroeg en krijg je toch nog een positieve test in handen!
  • Nog steeds geen menstruatie maar de test daarjuist was super negatief, zelfs geen tuurstreepje... Nog meer afwachten dus.Nina @ Vandaag 06:20

Nog niet wanhopen. Bij mijn zoontje testte ik ook pas laat positief.
  • Ik was vanmorgen misselijk horror.gif en beter na te eten... Maar zou wel extreem vroeg zijn voor ochtendmisselijkheid, zelfs al kan het goed zijn dat mijn NOD wat vroeger valt. Dus kan evengoed zijn van gewoon iets onder de leden te hebben. We gaan het rustig afwachten smile.gif.
  • @Dreamy: vandaag dag 30 van normaal een cyclus van 27 dagen. Op dag 12 een positieve ovulatietest dus normaal ovulatie op dag 13 en NOD op dag 27... Ik ga er voorlopig maar van uit dat het een beetje vroeg is voor de testen... Positief denken en straks een nieuwe test gaan kopen, deze keer van het Kruidvat.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld