NOD september 2018

• @Mipsie zo erg, dit wil niemand meemaken - dikke knuffel en succes - jullie verdienen het!

@Jamima oh nee, ik vind het zo erg voor jou. Had het zo gehoopt dat het goed was. Geef jezelf voldoende tijd om dit te verwerken, sterkte!

@JAR ik las je bericht in het andere topic, vind je een sterke vrouw! jij en je partner hebben duidelijk een sterke relatie als je deze rollercoaster al zolang samen aan het rijden bent! knuffel
  • @Mipsie: wat een vreselijk nieuws cry.gif
    Ik wil jullie héél veel kracht wensen.. een hele dikke knuffel.
    Als je wil praten, altijd welkom. sadhug.gif
  • @Jamima en @JAR : heel veel sterkte dames... Dikke knuffel sadhug.gif
  • Wat een verdrietige gebeurtenissen dames. Veel sterkte cry.gif
  • Zeg wel, precies de slecht nieuwsdag vandaag.
    Sterkte allemaal, en hopelijk snel weer wat energie!
  • De reden...

Hoe oneerlijk iets kan zijn ?

Na Lou heb ik 2 maanden met placenta resten gelopen
    Verwijderd en een ontsteking gedaan van baarmoederslijmvlies gedaan
    Daarop zwànger geworden (wat mocht) en daardoor kon de placenta van Rens niet goed aanhechten
    Dus halve placentaloslating samen overleefd... 4 dagen later volledige loslating...
    Dan kwam er weeeeer een enorme stortvloed bloed en hebben ze me geopereerd
    Terwijl ons zoontje net stilgeboren was...

Dikke pech x2
    2x op 8 maanden...
    Ze raden niet aan snel terug ervoor te gaan maar niemand kan ons ooit verzekeren dat we het dan wel uitdragen...
    Dus wachten gaan we niet doen... verdere gynaecologische onderzoeken wil ik niet... enkel urologisch omdak ook deze keer net zoals bij Lou een bloedvergiftigîng deed...

• Mipsie

Ik had ook een zwangerschapsvergiftiging (Hellp)
    Ik had er maanden last van een pijnlijke druk onder mijn rib, en de gyneacoloog zonder onderzoek zegt ze dat het gewoon de baby is
    Na ik bijna 8 maand ver was voelde ik me reer raar en had die nacht heel veel overgegeven de volgende dag had ik allemaal stippen op mijn gezicht en buik en ook in mijn ogen.
    Ben direct naar het spoed gegaan die zijden dat komt vast gewoon van het overgeven en je had geen lucht dermee
    Ik werd niet serieus genomen. Pas toen ik erna zij dat ik bijna 8 maand zwanger was want ik had geen grote buik veel mensen zagen niet aan me dat ik zwanger was,
    Gingen de alarmen af ze hebben me verschillende onderzoeken gedaan tijdens het wachten op mijn resultaten kwam de arts naast op mijn bed zitten, toen ze zat wist ik dirzct dat er mee was toen vertelde ze over zwangerschapsvergiftiging en dat mijn lever noet goed werkte
    Ik werd een week opgenomen toen was ik net 8 maand ver zijden ze maak je klaar we gaan je inleiden de resultaten worden als maar slechten jij en het kind zitten op dit moment in gevaar.
    Heel zware bevalling gehad met al dat stres erbij maar gelukkig hebben we het allebij overleefd, nu is mijn zoontje bijna 4.
    MIPSIE ik wil gewoon zeggen dat zwangerschapsvergiftiging alle kanten kan uit gaan is wel iets dat gevaarlijk is
    Ik heb er ook schrik voor om het bij de volgende ×× terug te hebben omdat ik het bij mijn 2 kinderen heb gehad
  • Hallo allemaal smile.gif

Eerst wil ik mij even voorstellen: ik ben 25 jaar, een halfjaar samen met mijn vriend en mama van een flinke dochter van 5 jaar. Wegens persoonlijke redenen zijn de papa van mijn dochter en ik uit elkaar gegaan, nu heb ik een schitterende vriend die een heel goede pluspapa is voor mijn dochter. Door het grote leeftijdsverschil (hij is 38), en aangezien hij nog geen kindjes heeft, hebben we besloten om niet lang te wachten om aan ons wondertje te beginnen. Wij zijn nu aan onze derde ronde toe. mijn NOD valt op 12 september. Ik denk continu vanalles te voelen, en als ik zin heb in iets raars om te eten, denk ik ook van "zou het?" maar ik probeer nog niet te hard van stapel te lopen xD kan ik aan het lijstje toegevoegd worden? smile.gif

Voor alle mama's die uit een zware periode komen, of die net een miskraam gehad hebben, veel sterkte met het verdriet en het verlies. sad.gif
  • @Mipsie Dit is verschrikkelijk. We waren samen zwanger in het mei-groepje en ik was zo blij voor jou! Ik hoop dat je vlug terug de moed vindt om ervoor te gaan.

@JAR Veel sterkte! sad.gif

@Jamima Veel sterkte!
  • @Mipsie : pfff wat verschrikkelijk zeg. ik wens je alle kracht toe om het op een dag een plaatsje te kunnen geven. sad.gif

@Jamima : wat erg dit te lezen, 3 weken geleden hier ook misgelopen ongeveer ook 7 weken. Héél véél sterkte gewenst!! Hopelijk vindt je binnenkort de kracht om er opnieuw voor te gaan.

@JAR : wat erg voor je sad.gif knuffel!

Wat een maand met zoveel slecht nieuws zeg sad.gif
  • Zwanger:
    Dreamy - tweede kindje - ronde 1 - NOD 3/9

In afwachting:
    SpookjeFee - 31 jaar - tweede kindje - ronde 8 (ronde 1 na MK) - NOD ??
    WSC - 33 jaar - 3 e kindje na 1 sterretje - ronde 1 - NOD 5/9
    Nina - 32 jaar- 2e kindje - ronde 2 - NOD 4/5
    Bieke83 - 35 jaar - 1e kindje - ronde ? (3 na MK) - NOD 9/9
    xMissyx - 25 jaar - 2e kindje - 3e ronde - NOD 12/09
    Liemke1709 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 - NOD 14/9
    Sv8 - 34 jaar - 1e kindje - ivf ronde 1.1 - NOD 14/09
    Susuwatari - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 15/09
    Jazmin - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MK NOD 24/9
    Lydia - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MK (14) - NOD 27/9
    Mipsie - 26 jaar -6e kindje - ronde 1 - NOD geen idee
  • @sisi ik heb geen zwangerschapsvergifitiging gedaan
    Wel een bloedvergiftiging maar die doen niet zwangeren ook...

• @Lydia inderdaad... ik was zooooo gelukkig met Rens in mij... nu proberen we gewoon opnieuw en zien wel wat het brengen zal
  • Hallo iedereen

Ik wens jullie veel sterkte toe!!

Heb dit zelf ook meegemaakt vorig jaar een bbz
    Daarna 7 maand proberen tot ze een cyste ontdekt hebben.
    Aug 1 ste maand dat we terug mochten proberen
    Morgen is mijn Nod
    Maar gisteren testte ik positief, ook deze ochtend was het donkerder !!
    Deze avond naar huisarts voor bloed te nemen
    Hopelijk zit het deze keer op de juiste plaats en stijgt mijn hcg goed;)
    En kan ik eindelijk eens genieten wink.gif
  • Proficiat @manon25 , hopelijk zit alles deze keer goed.

Hier nog geen nieuws. Gisteren en deze voormiddag heel de tijd lage rugpijn gehad maar nog geen druppel bloed gezien. Afwachten dus ( en heb geen geduld) Maar ga vandaag of morgen niet testen. Ten vroegste donderdag.
  • Al een voorzichtige proficiat @manon25 smile.gif
  • @manon25 Proficiat! smile.gif

@Nina Ik duim voor een positieve test!

@Gene Is het wat meegevallen op het werk gisteren en vandaag?
  • @manon25 Goed nieuws! Proficiat...

@Bieke83 Ja de rush van het werken doet me goed om niet te moeten nadenken.
    Ik vind het wel moeilijk om mijn zwangere collega’s te zien die voor maart zijn uitgerekend.
    Ik vind wel lastig dat ik niet mag starten als ik ongesteld ben en nog een maand moet wachten,
    Voelt echt als verloren tijd. Bedankt om er naar te vragen.
  • Zucht, daarjuist 1 druppel rozig slijm.verder heel veel rugpijn. Heb het idee dat mijn lichaam een spelletje met mij aan het spelen is. Vanwaar komen de symptomen? Zwanger of menstruatie? Hier een steekje daar een kraampje, raad je maar suf. Maar kom we kunnen het beter vanuit een ander standpunt bekijken. Juist een paar uurtjes genoten van mijn dochtertje haar aanwezigheid, ook al was ze moe en lastig van een hele dag school, we zijn toch al gezegend en gelukkig, eigenlijk hebben we niet meer nodig dan elkaar.

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld