NOD september 2018

• NOD september 2018

Na 13 maand proberen weer een ontgoocheling rijker... sad.gif Deze maand toch eens verdere stappen ondernemen. We gaan ervoor!

Lydia - 28 jaar - eerste kindje - poging 3 na MK (13) - NOD 1/9
  • Hoi, ik sluit mij hier aan. We zien wel hoe alles verder verloopt.
  • Lydia - 28 jaar - eerste kindje - poging 3 na MK (13) - NOD 1/9
    Mama Emromi* - 35 jaar - vierde kindje - poging 1 na ๐ŸŒŸ - NOD ?
  • Lydia - 28 jaar - eerste kindje - poging 3 na MK (13) - NOD 1/9
    Dreamy - tweede kindje - ronde 1 - NOD 5/9
  • Ik moet mij hier jammer genoeg ook terug aansluiten.
    Exact een week geleden zaten wij nog vol spanning te wachten op de 12 weken echo, maar 's avonds kwam de harde ontnuchtering. Het hartje van ons kindje was op 8 weken gestopt, 3 dagen nadat we de allereerste echo hadden waarop niks abnormaal te zien was. Sindsdien gaat het met ups en downs. De ene moment besef ik dat het niet aan mij ligt, dat er waarschijnlijk gewoon iets serieus mis was en moeder natuur beslist heeft dat dit de beste oplossing was, en 5min later kan ik beginnen wenen en mij zo enorm schuldig voelen. Momenteel nemen we het leven dag per dag, en iedere dag dat het een heel klein beetje beter gaat is een overwinning. Maar 1 ding is zeker: we verlangen zo hard naar een 2e kindje dat we geen maanden willen wachten voor we opnieuw beginnen. We willen al zo'n 3 jaar een 2e wondertje, maar na eerst een conisatie vanwege CIN3 waardoor we 2 jaar moesten wachten, dan 7 maand proberen en nu een MK hoop ik echt dat we nu snel zwanger zijn en dat alles goed verloopt.
    Vrijdag nog maar een curretage gehad, dus momenteel nog volop bloedingen daarvan. Geen idee dus wanneer mijn NOD gaat vallen.

Dreamy - tweede kindje - ronde 1 - NOD 5/9
    SpookjeFee - 31 jaar - tweede kindje - ronde 8 (ronde 1 na MK) - NOD ??
  • Ff NOD aangepast, banner stond blijkbaar nog verkeerd.

Dreamy - tweede kindje - ronde 1 - NOD 3/9
  • @SpookjeFee dikke knuffel ๐Ÿ’— ik begrijp je gevoelens maar al te goed. Zorg goed voor jezelf, hopelijk hersteld je lichaam goed en gauw.
  • Ik sluit me aan.

Bieke83 - 35 jaar - 1e kindje - ronde ? (3 na MK) - NOD 7/9
  • @SpookjeFee Wat een heftig en triest verhaal! Veel sterkte!!
  • Ik sluit mij ook aan ... mijn man toch voor een poging voor nummer drie over de streep weten te trekken. Hopelijk verandert hij niet van gedacht goofy.gif

WSC - 33 jaar - 3 e kindje na 1 sterretje - ronde 1 - NOD 5/9
  • Ik schuif een maandje op. Ons verlof begint zaterdag. Ik had gehoopt op een mooi begin met z'n vieren maar nu kan ik gerust op verlof, zonder te moeten opletten, verbergen en dergelijke. En ik kan in alle attracties van de Efteling in!

WSC - 33 jaar - 3 e kindje na 1 sterretje - ronde 1 - NOD 5/9
    Nina - 32 jaar- 2e kindje - ronde 2 - NOD 4/5
    Aangepast door Nina op 08/08/2018 20:23
  • Vandaag dus mijn regels doorgekregen en oorspronkelijk ging ik er heel goed mee om maar daarstraks kreeg ik het ineens toch moeilijk. Net als vorige ronde herbeleef ik precies mijn MK terug, al is de klap al minder erg dan bij 1e ronde na MK. Het valt me trouwens op dat mijn menstruatie sinds de MK heviger is. Herkennen sommigen dit?

Maar goed, nog 1 ronde zo proberen en dan mag ik naar gynae om mogelijkheden te bekijken. Al vraag ik me af wat deze gaan zijn. Want ondanks pcos sinds enkele maanden toch normale cyclussen. Bon we zien wel. Mijn volgende NOD valt in ons verlof. Hopelijk brengt dat geluk.
  • @Bieke83 knuffel, die emoties zijn echter soms een roller coaster... Veel succes deze maand! Hier aan het wachten... Mijn lichaam is volledig ondersteboven. Voor de bevalling altijd een cyclus van 28 dagen, nu al lange tijd krampen maar er komt niks
  • @SpookjeFee Heel veel sterkte. Dit is verschrikkelijk als je daar door moet! Ik hoop dat jullie vlug positief nieuws krijgen.

@Bieke83 Mijn menstruatie is net minder hevig sedert mijn miskraam... Ik herken de gevoelens, maar we moeten er blijven voor gaan! Er komt een tijd waarop ons ook een wondertje wordt gegund!
  • @'Mama Emro' Bedankt. Het is idd een rollercoaster! Ik ben blij dat ik hier af en toe mijn hart kan luchten. En lezen wat anderen meemaken helpt me ook om alles in perspectief te plaatsen. Hoe gaat het ondertussen met jou? Krampen alsof je regels elk moment kunnen komen? Maar geen menstruatie? Lijkt me ook vervelend. Je kan toevallig niet al zwanger zijn? Dan kan je ooฬ‚zo'n krampen hebben he.

@Lydia Ja inderdaad, we moeten erin blijven geloven. Vandaag ben ik al terug wat optimistischer. Al twijfel ik of we deze ronde ovu testen gaan gebruiken. Ik wil wat minder druk deze maand. Mss verander ik hierover nog wel van gedacht, haha.
  • @Lydia Je hebt gezegd dat jullie deze ronde verdere stappen gaan nemen. Al enig idee welke? Ik ben ook al aan het overwegen om afspraak te maken met gynae. In principe nog 1 ronde zo proberen, maar zou mijn afspraak graag al inplannen. Ik ben benieuwd wat volgende stappen zouden kunnen zijn.

Wij zijn al bezig geweest over hoe we deze ronde gaan aanpakken. Ik weet het, ik weet het, waarschijnlijk is het beter om alles zijn beloop te laten maar na al die tijd willen wij echt ons opties maximaal benutten. En dus vroeg ik mij af, is het nu beter om het tijdens de vruchtbare dagen extra veel gezellig te maken of ga je wacht je beter tot de dag van je eisprong (Ik heb luxe deze te voelen, sinds de MK). Op het internet zijn meningen verdeeld. Wat denken jullie?
  • @Bieke83 een afspraak kun je inderdaad al vastleggen, gynaes hebben sowieso al een druk ingeplande agenda hรจ.
    Ik hoop dat jullie toch het geluk aan jullie kant hebben deze maand!
    Ik twijfel of ik wel al mijn ovulatie heb gehad. Zwangerschap kan momenteel niet omdat het nu nog niet mag. Eind deze maand moet ik nog een bloedafname krijgen om te kijken of ik geen bloedklontertjes heb. Zou de reden kunnen zijn dat ons dochtertje is overleden en/of ik bloedverdunners niet nemen bij een volgende zwangerschap
  • @Bieke83 We zijn naar een fertiliteitsarts geweest en kregen beide voedingssupplementen. Mijn vriend zijn zaad wordt getest en ik moet op controle vanaf dag 9 om te zien wanneer mijn eisprong valt en mijn cyclus al dan niet lang genoeg is. Zoniet verlengen met medicijnen.
  • @'Mama Emro' Vervelend voor je, dat je met al wat jullie hebben meegemaakt nu ook met die onzekerheid van je cyclus zitten. Laat je maar goed opvolgen. Ondertussen nog altijd last van krampen?

@Lydia Dat klinkt alsof je goed opgevolgd wordt door de fertiliteitsarts. En het stelt mij gerust dat ze niet direct een of andere behandeling opstarten maar echt uitzoeken wat er goed of minder goed loopt.
  • Vanmorgen zag de arts al een mooi eitje klaar zitten, dus alles prima in orde! We deden dus steeds te laat ons huiswerk... eisprong al op dag 10! Hopelijk is het een plakkertje ๐Ÿ’ช
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld