NOD September 2017

• @ellemie1978 Bwah na 4 vage test ben ik er gewoon vanuit gegaan dat ik zwanger ben. Zeker aangezien ik nog geen MS heb ondertussen. Heb ondertussen ook al mijn eerste twee afspraken vast gelegd bij de gynaecoloog. Als het toch nog mis zou gaan bel ik ze wel af nadien. Verder denk ik ook niet dat ik bloed ga laten trekken. Heb ik ook niet bij de eerste gedaan.
    Ik ben zelf al begonnen met crèches te bellen aangezien ik ten laatste begin augustus al een plaats moet hebben. Drukke tijden dus.

@lieveke dank u
  • @ellemie1978 is idd een zeer duidelijke test. Nogmaals proficiat!
  • Wauw, toch nog veel zwangeren op het einde van de maand! Proficiat!!
    @mimi Toch duidelijk? Niet te veel zorgen maken, je bent zwanger!!!

Ik wil ook nog eens een nieuwe test doen, hier ondertussen 23dpo maar ik ben even niet zo mobiel, ben gevallen en kan niet van plaats. Dus ik geraak niet bij de apotheek of kruifvat ofzo...
    Dinsdag de vorige keer getest, wel niet met ochtendurine, toen was het absoluut negatief. En komende dinsdag moet ik naar de huisarts, op controle voor mijn val, dan moet ie ook nog maar eens bloed trekken... Wie weet...
  • @goeleg veel beterschap en veel succes met de test
  • Mn gevoel zat juist. Hcg tot de helft gedaald. Straks spoedecho sad.gif
  • @mimi wat spijtig dit te moeten lezen. Veel sterkte!
  • Oh nee @Mimi dikke virtuele knuffel hug.gif
  • @Mimi ohnee, niet leuk!!! Hoelaat heb je spoedecho?
  • @Mimi Ik probeer je vanop afstand wat steun en warmte te sturen. Sterkte!
  • @mimi Oh nee! Wat erg! Weet je al meer?
  • @Mimi en hoe gaat het? Heb je gisteren de spoedecho gehad?
  • Hey, sorry dat ik nu pas antwoord. T Ging me echt niet. Ik weet wel dat ik echt nog niet lang zwanger was, maar t was/is zo'n klap, had ik niet verwacht. Hele weekend geweend.
    Dus vrijdag spoedecho gehad, gynaecoloog zei dat het elk moment ging afkomen, er was gelukkig niets op mn eileiders te zien. Daar had ik schrik voor.
    En ja, vanaf zaterdag nog fellere steken en bloedverlies (met klonters) sad.gif
    Vandaag ook nog, maar niet meer zo'n felle pijn sinds namiddag.
    Ze hebben me aangeraden nu te wachten tot ik terug mijn ms krijg, dus dit telt niet, dus dan zijn we wsh weeral een maand verder, dus denk dat ik doorschuif naar november.
    Proficiat aan degenen voor wie t een goede maand was, en toi toi voor de anderen!
  • @Mimi het maakt niet uit hoelang je zwanger was. Je wist het en twas welkom. Ik zou ook helemaal van slag zijn. Huil maar eens goed uit en geef het een plekje cry.gif sadhug.gif
    Mag je oktober niet meedoen? Dat is dubbel zeg. Maar hopelijk november raak! En augustus is zo een leuke maand. Mijn dochter is ook van augustus en stiekem hoop ik terug op een augustusbaby
  • @Mimi ik snap goed je gevoel... bij mijn dochter een maand ervoor ook een miskraam gehad...
    Wat een moeilijke tijd nu.. Hopelijk kan je het binnekort een plaats geven.. Maar neem nu eerst je tijd nog maar..
    En hopelijk snel wel een plakkertje!
    sadhug.gif
  • @Mimi Sterkte!

Hier 3 dagen later dan verwacht mijn menstruatie gekregen. Nu afwachten of ik in oktober blijf of eerder november.
  • Hoi allemaal

Mag ik er eventueel ook bij? Ik ben 33 (bijna 34) en net zwanger van mijn 3de kindje. We zijn zwanger geworden via ivf. Hcg op 4w3d was 512 en gisteren op 5w2d 7997.
    Echter gisteren op spoed gelegen wegens bloedverlies. We hebben op de echo kunnen zien dat er bloed rond het vruchtzakje zat. Nu heb ik een week platte rust gekregen. Het bloeden is momenteel gestopt en woensdag mag ik naar mijn prof op echo en nieuwe bn.
    Ik hoop zo dat ons kindje zal blijven zitten de komende maanden.
    Zelf heb ik niets van zwangerschapskwaaltjes wat me natuurlijk nog onzekerder maakt...
  • Hallo @mirakeltje dit is een NOD-topic dus ik verwacht niet dat hier nog veel gebabbeld gaat worden nu de maand gepasseerd is... Je sluit je misschien beter aan bij de groepjes "uitgerekend voor..." mei of juni 2018.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld