NOD September 2017

• Hallo iedereen,

Hebben jullie al ervaringen met de ovulatie testen van zwanger en kids? Ik heb ze nl geprobeerd maar mijn ovulatie zou normaal volgende week plaats vinden en toch reageer ik vandaag al positief? Zou dit kunnen of is het misschien vals alarm? X
  • Bijna 40...

Dag iedereen,

Ik ben misschien een heeeeeeel vreemd eend in de bijt hier, maar het moet dan maar...

Een jaar geleden heb ik (pas, helaas) de man van mijn dromen gevonden, na jarenlang alleen te zijn geweest. Ik ben kinderjuf en heeeeel graag met kinderen bezig en ik wil er ook heeeeeel graag zelf, maar dat was tot voor kort niet mogelijk wegens gebrek aan een partner.

Intussen ben ik net de kaap van 39 gepasseerd en volgens mijn huisarts moet ik er spoed achter zetten om zwanger te worden.

De pil heb ik nooit genomen dus ik weet wel ongeveer wanneer mijn eisprong valt. Het grootste probleem is dus dat ik echt alles op alles moet zetten om zo snel mogelijk zwanger te worden gezien mijn leeftijd. Mijn vriend is bereid om hierin mee te gaan ook al is dat niet altijd evident (verplicht vrijen op bepaalde dagen bijvoorbeeld).

Ik hoop hier dus wat op te steken van jullie. We zijn intussen al aan het vrijen zonder condoom maar ik ben momenteel nog niet vruchtbaar.
  • @anoke is het een even donker streepje of donkerder streepje dan controlestreep? Want ik heb voor het eerst de zwanger en.Kids ovulatietesten gebruikt en de voorbije 3dagen een duidelijk maar licht streepje. En dacht eerst oei weeral vroegere eisprong, maar gisteren een even duidelijk streepje als controlestreep en vandaag een knallende streep duidelijker dan controle streep. Dus ga er van uit dat de eisprong vanavond gebeurd is of vanacht gaat gebeuren naar aanvoelen van de enorme steken en buikpijn waarmee ik net nog op de zetel lag en nu nog wat weeig gevoel...
  • @joannake : 39 is idd niet meer jong om te starten. Maar het kan zijn dat je heel vruchtbaar bent natuurlijk. Niet teveel kijken naar de statistieken. Wanneer valt je nod?
  • @eve89 de streep is donker, maar niet zo donker als de controle streep. Ik wou even een link toevoegen met de foto erin, maar krijg telkens de melding dat ik geen link kan plaatsen in mijn bericht... hoe kan ik een foto toevoegen? X
  • @anoke: via tinypic (via Google opzoeken) kan je een foto uploaden en dan de link gebruiken voor een forum wink.gif
    Dan kunnen wij dat hier zien wink.gif

@joannake : wat geweldig dat je de man van je leven hebt gevonden en het is nog steeds niet te laat he wink.gif
    Heb je al inlichtingen bij een gynaecoloog gehaald bv? Ik zou me nog niet zo snel druk maken maar mss wel eens bespreken met de gynaecoloog..
  • Hallo allen, ik voeg me graag toe aan het lijstje.
    Ben in mijn eerste ronde zwanger geworden in mei, maar is helaas uitgedraaid in een curettage eind juli. Sinds zaterdag heb ik terug mijn ms, dus we kunnen er terug aan beginnen...

Lieveke - 26 jaar - ronde 2 - 2de kindje - NOD 1/9
    Bieke - 26 jaar- ronde 1 - 2de kindje - NOD 1/9
    BLBL - 35 jaar - ronde 1 na MA - NOD 1/09?
    Shana198 - 29 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD 02/09
    Eve89 - 28jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD 02/09
    Minie - ronde??(sinds dec '15) - 2e kindje - NOD 03/09
    Amj - 31 jaar - ronde 2 - 2e kindje - NOD 03/09
    L88 - 29 jaar - ronde 3 - 1e kindje - NOD 03/09
    Goeleg - 29 jaar - ronde 1 - 1ste kindje - NOD 06/09
    Happiez - 35jaar - ronde 1 - 2de kindje - NOD 08/09
    MomofSA – ronde 3 – 2de kindje – NOD 9/09
    Aribeth89 - 27 jaar - ronde 5 - 1ste kindje - NOD 09/09
    Ikke - 31 jaar - ronde 2 - 2de kindje - NOD 12/09
    Birthquake - 30 jaar - ronde 1 - 2de kindje - NOD 15/09
    Ies - 25 jaar - ronde 2 - 1ste kindje - NOD 16/09
    Lies23 - 3e ronde - 23 jaar - 1e kindje - NOD 16/09
    Blondie - ronde 5 - 1ste kindje - NOD +- 16/09 ?
    Nr3 - 36jaar- ronde 4.2 ICSI (natuurlijke kan ik al niet meer tellen) - 3de kindje - NOD 18/9 (?)
    Momsie - 26 jaar - ronde 1 - 2de kindje - NOD 24/09
    Lotje. - 31 jaar - ronde 1 (na curretage) - 1ste kindje - NOD +/- 16/9
  • Hallo

Mag ik me ook alvast toevoegen? Wij hebben al twee dochtertjes, een tweeling van 8 jaar, maar omdat vele jaren heel zwaar is geweest (1 huilbaby, voltijds werken, veel ziek), hebben we tot nu toe nooit gedacht om aan een derde te beginnen. We zijn er nu helemaal klaar voor, maar heb een aantal factoren die tegen me spelen: pas gestopt met de pil, heb PCOS (=veel cystes op mn eierstokken waardoor ik de vorige keer al Clomid heb moeten nemen) en mn leeftijd (wordt 36 eind dit jaar).

Zit nu eigenlijk nog in ronde 1, en zou nu ongeveer mn ms moeten krijgen, maar denk dat ze wsh alleen wat later zullen komen. Ik voel wel vanalles, maar kan evengoed zijn van het ontpillen: vorige week paar dagen felle buikkrampen, gevoelige borsten (sinds vandaag precies minder), mn gezichtshuid is precies vettiger, witverlies, af en toe zo'n misselijk gevoel en niet alles smaakt me meer. Maar denk echt dat het van het ontpillen komt of van de stress met één dochtertje in het ziekenhuis.
    Vandaar dat ik me hier nu al toevoeg. Ik heb ook op dag 24 al een bloedtest laten doen, omdat mn dochtertje in het ziekenhuis lag en ik sommige testen niet mee mocht met haar. Deze was negatief, maar was vlgs mijn huisarts te vroeg, hoewel ik er aan twijfel want HCG is normaal al redelijk vroeg in het bloed detecteerbaar. Ga nu ook nog niet testen, ga nog even wachten voor het geval dat mn MS doorbreken. Liever dat dan negatief te testen.

Succes aan iedereen!

Lieveke - 26 jaar - ronde 2 - 2de kindje - NOD 1/9
    Bieke - 26 jaar- ronde 1 - 2de kindje - NOD 1/9
    BLBL - 35 jaar - ronde 1 na MA - NOD 1/09?
    Shana198 - 29 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD 02/09
    Eve89 - 28jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD 02/09
    Minie - ronde??(sinds dec '15) - 2e kindje - NOD 03/09
    Amj - 31 jaar - ronde 2 - 2e kindje - NOD 03/09
    L88 - 29 jaar - ronde 3 - 1e kindje - NOD 03/09
    Goeleg - 29 jaar - ronde 1 - 1ste kindje - NOD 06/09
    Happiez - 35jaar - ronde 1 - 2de kindje - NOD 08/09
    MomofSA – ronde 3 – 2de kindje – NOD 9/09
    Aribeth89 - 27 jaar - ronde 5 - 1ste kindje - NOD 09/09
    Ikke - 31 jaar - ronde 2 - 2de kindje - NOD 12/09
    Birthquake - 30 jaar - ronde 1 - 2de kindje - NOD 15/09
    Ies - 25 jaar - ronde 2 - 1ste kindje - NOD 16/09
    Lies23 - 3e ronde - 23 jaar - 1e kindje - NOD 16/09
    Blondie - ronde 5 - 1ste kindje - NOD +- 16/09 ?
    Nr3 - 36jaar- ronde 4.2 ICSI (natuurlijke kan ik al niet meer tellen) - 3de kindje - NOD 18/9 (?)
    Momsie - 26 jaar - ronde 1 - 2de kindje - NOD 24/09
    Lotje. - 31 jaar - ronde 1 (na curretage) - 1ste kindje - NOD +/- 16/9
    Mimi - 35 jaar - ronde 1 - 3e kindje - NOD ?? (pas ik aan zodra ik mn ms heb)
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld