NOD september 2015

• @Fienemien : wanneer krijgen jullie de uitslag? Kan me heel goed voorstellen dat je je kindje niet kwijt wilt! Komt wel goed smile.gif Keep up the positive thinking!!!
  • *Aangepast door Marte op 18/12/2015 07:12
  • Hallo iedereen, hier nog steeds geen ms. Nu bijna een week overtijd. Deze nacht en vandaag wel een grote steek gehad in linker onderbuik, en heb ook behoorlijk wat witverlies. Voor de rest heb ik de hele dag door nog lichte steekjes die komen gaan... Mijn lichaam is me echt voor de gek aan het houden sad.gif
  • Wow @Amira .. heb je intussen nog getest? Of besloten om gewoon ms af te wachten?
  • Kga nog wachten. Wie weet had ik toen gwn mijn eisprong ipv mijn ms( dan zou ik ervoor een cyclus van 45 dagen moeten gehad hebben) mijn cyclus is een beetje veel in de war. Binnen 10 dagen ga ik nog eens testen. En de dag erna ga ik naar de gyn, dus als het dan nog neg is, zal ik het daar wel horen wat er mis is smile.gif
    En alsk mij niet kan inhouden test ik ten vroegste volgende dinsdag wink.gif

Hoe gaat het bij jou eigenlijk? Nog niet teveel kwaaltjes?
  • @Amira : kwaaltjes vallen mee, vooral pijnlijke borsten, steekjes in buik en moe. Af en toe misselijk maar dat zal pas binnen een dikke week erger worden ... HCG was na bloedafname heel goed: 2062 op bijna vijf weken. 22/10 eerste echo smile.gif
    Ik duim voor jouw vervolg!!! thumbup.gif
  • @Fienemien : Idd, als het maar gezond is, dan is jongen/meisje niet belangrijk. Voor mij zou dat ook niet zoveel uitmaken, heb niet echt een voorkeur! Ik duim dat alles in orde is met je spruitje smile.gif Dikke knuf!

• Mammie4, 5*kindje, ronde 3, NOD 07/09
    *Lady*, 1e kindje, ronde 1, NOD 7/09 ?
    Fien28, 29j, 1ste kindje, ronde 2 na 2 mk, nod 8/9
    Lilith, 26j, 1ste kindje, ronde 8, nod 10/9 ?
    Mutsella, 1ste kindje, ronde 12, NOD 9-14/09
    Sneezy, 3e kindje, rond 4, NOD 11/09
    _karen89_, 1e kindje, ronde 2, NOD 13/09
    Just_Me, 33 jaar, 5e kindje, ronde 2 (na hersteloperatie sterilisatie), NOD 15/09
    Indigo, 28 jaar, 4e kindje, ronde 3, NOD +- 17/09
    laartje, 22 jaar, 1e kindje, ronde 1 , NOD 29/9 ( nu 7 dagen overtijd)
  • Ik mag mij (heel voorzichtig) ook vervoegen! smile.gif
    Wij verwachten ons eerste kindje!
    26/10 staat de eerste echo gepland, en wat zijn we aan het aftellen!
    Mijn NOD was 28/9, hoewel ik mijn eisprong vroeger heb gehad dan de 'normale' telling.
    Wanneer juist weet ik niet smile.gif

Mammie4, 5*kindje, ronde 3, NOD 07/09
    *Lady*, 1e kindje, ronde 1, NOD 7/09 ?
    Fien28, 29j, 1ste kindje, ronde 2 na 2 mk, nod 8/9
    Lilith, 26j, 1ste kindje, ronde 8, nod 10/9 ?
    Mutsella, 1ste kindje, ronde 12, NOD 9-14/09
    Sneezy, 3e kindje, rond 4, NOD 11/09
    _karen89_, 1e kindje, ronde 2, NOD 13/09
    Just_Me, 33 jaar, 5e kindje, ronde 2 (na hersteloperatie sterilisatie), NOD 15/09
    Indigo, 28 jaar, 4e kindje, ronde 3, NOD +- 17/09
    laartje, 22 jaar, 1e kindje, ronde 1 , NOD 29/9 ( nu 7 dagen overtijd)
    B87, 28 jaar, 1ste kindje, 1ste ronde, NOD 28/9
  • Hoe gaat het hier met de andere dames?
    Ik ben verschrikkelijk moe! Alles is me teveel...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld