NOD oktober

• @Hil-de bij mij was dit ook zo, geen symptomen maar ook geen buikpijn zoals gewoonlijk bij naderende ms. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar ik hoop super hard met je mee candle2.gif !
  • Duimen maar!

@Hil-de Voorlopig nog geen ms thumbup.gif Ik moet toegeven dat ik mij woensdag wel al even aan een testje heb gewaagd. Ik kon het echt niet laten maar ... was negatief. Een beetje vroeg wel want NOD is vandaag maar toch ik had er goede hoop in. Ben vandaag nog snel gestopt in 't kruidvat zodat ik morgenochtend nog es opnieuw kan testen. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn want de signalen kunnen nog steeds beide kanten uitgaan. Ben benieuwd wat morgen brengt!

Succes aan iedereen die nog moet testen! Hopelijk nog wat goed nieuws om oktober af te sluiten thumbup.gif
  • Whaaaa, deze morgen een overduidelijke positieve test! Wou en kon het eerst niet geloven, na 14 maanden proberen en de moed wat op te geven is het eindelijk aa ons om te delen in de vreugde. Hopelijk blijft alles goed lopen nu...

@Lynn.dec zo zalig dat ik mij gesteund voelde aan jou! Ronde 14 was top voor ons allebei! Dat worden fantastische kindjes smile.gif

ZWANGER (Proficiat!)
    Marie2, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 NOD 10/10
    _Karen89_, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3, NOD +/- 11/10
    Everdina, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1, NOD 15/10
    Frostie08, 28 jaar, 3e kindje, ronde 4, NOD 16/10
    Tiff, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD 16/10
    Indigo, 29 jaar, 4e kindje, ronde 5, NOD 17/10
    Lynn, 29 jaar, 1e kindje, ronde 14, NOD 18/10
    Lot, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4, NOD 20/10
    *Flow*, 28 jaar, 2de kindje, ronde 1, NOD 20/10
    EgoGer, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 (na 2de mk)
    T-M, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD 29/10
    Nathaly, 29 jaar, 3e kindje ronde 1, NOD 17/10
    Hil-de, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14, NOD 30/10

OVERTIJD (Spannend!)
    Jindra, 27 jaar, ronde 22 (1ste ronde IUI), NOD 13/10
    Ricky, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5, NOD 16/10
    Suus, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1, NOD 17/10-19/10
    Lien25, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1, NOD 20/10

WACHTEND (Pfff!)
    Lilith, 26 jaar, 1e kindje, ronde 9, NOD 26/10
    laartje, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD 30/10
    Kabese, 31 jaar, 1e kindje, IVF 1 (cryo 3), NOD eind oktober
    Mammie4, 5*kindje, ronde 6, NOD 31/10
    Sansipoeke, 28 jaar, 2de kindje, ronde 1, NOD ??/10
    Sneezy, 33 jaar, 3e kindje, ronde 6, NOD 31/10
    Nathaly, 26/10/15 07:58 #29
  • @Hil-de, Wauw super zeg!! Een dikke proficiat!! Drie dikke kussen! Je weet niet hoe blij ik voor je ben!! Het zullen inderdaad fantastische kindjes worden! Ons geduld wordt eindelijk eens beloond pregnant.gif !
    En nu genieten maar wink.gif !
  • @Lynn.dec ik kan me er wel iets bij voorstellen!!! Ik even blij voor jou!!! Het was soms niet eerlijk hoe snel anderen zwanger waren, maar we worden beloond nu!!! Geniet er ook maar van! Ik zit in het juli groepje, want volgens eigen berekening uitgerekend voor 9 juli
  • Hihi dan ben je uitgerekend op mijn verjaardag bigsmile.gif !
    Ik ben uitgerekend op 27/06 indien mijn berekening klopt. Ik kom af en toe dan eens piepen in het juli groepje wink.gif
  • @Lynn.dec haha wat hebbenwe veel gemeen. Ga jij dan maar voor 24 juni, dan is het mijn verjaardag wink.gif
  • Hihi dat zou moeten lukken bigsmile.gif ! We houden elkaar op de hoogte wink.gif
  • Deze morgend toch nog maar eens een testje gedaan
    Niet verwacht maar duidelijk positief. Deze voormiddag nog naar ha geweest
    Ik heb de resultaten van de bloedtest deze avond gekregen. Ik ben 4-5 weken zwanger.
    Ik ga morgen mijn werk op de hoogte brengen want ik mag niet meer gaan werken.
  • Proficiat!
  • NOD was zaterdag. Zondag en maandag negatief getest en dan nog eens een negatieve bloedtest. Uiteindelijk vandaag pas mijn ms ... Duidelijk teveel stress (vooral op het werk). Minder stress op het werk zit er voorlopig niet in voor eind januari dus kunnen we nog wel even wachten op een positieve test ponder.gif
    Heel teleurgesteld en er zijn al veel traantjes gevloeid. Ik had er zo op gehoopt maar het mocht niet zijn. Ik ben toch even de moed kwijt.
  • @Sneezy ik begrijp volkomen hoe je u voelt maar de moed niet verliezen! Laat de traantjes maar eens toe, dit kan je alleen maar eens deugd doen! Ik duim voor je candle2.gif !
  • Merci @Lynn.dec We zien wel maar momenteel gaan we toch even niet meer 'actief' focussen op zwanger worden. Ik zal de pil niet opnieuw nemen en we zien wel waar we uitkomen. Misschien helpt het wel?
  • Ja wij hebben het vorige maand ook voor de eerste keer echt losgelaten en zie m'n banner bigsmile.gif
    Komt goed!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld