NOD oktober

• Proficiat aan alle nieuwe zwangere dames! Ik moet nog en weekje wachten voor ik kan testen. Ben benieuwd!
  • Dank u voor de felicitaties!! Ik hoop dat jullie snel mogen volgen!!!
  • Goh, wachten op die devil.gif duurt lang!! Ik wil zo graag testen maar het is nog veel te vroeg, mijn gevoel zegt me wel dat er een dikke kans in zit dat het positief zal zijn.
  • nog even nagelbijten!!!
    wanneer test je?

ik had 3dagen voor mijn NOD een positieve test in handen!
  • Tja ik moet zeggen dat ik ze daarnet in mijn handen had, maar op die test van het kruidvat staat dat ik pas kan testen vanaf de dag dat de menstruatie begint. En dat is dan pas donderdag.
  • hier ook getest met die van het kruidvat (2voor 5euro)
    ze raden aan te wachten tot de NOD maar zie ik teste er 3dagen ervoor ook al positief mee!
  • hiep hiep hoera!!!
    zie net dat je banner is veranderd!!!
  • yep! Ik had dus toch een goed voorgevoel. Ik heb gisterenavond dan toch nog getest en het was zeer duidelijk. Een beetje een raar gevoel want mijn man is in het buitenland en ik wil toch wachten tot hij terug is om het te kunnen zeggen. Maar ondertussen loop ik al van gisterenavond met een mysterieuze glimlach rond.
    Zalig gevoel!!
  • proficat hé!!!

wanneer komt je ventje terug thuis... hopelijk is het nit te lang meer want zo'n nieuws wil je toch het liefst zo snel mogelijk met een geliefde delen hé!!!
    hoe ga je je ventje verrassen?

ps kom ons gezellig vervoegen in het juli 2012 forum!Aangepast door sharon op 08/11/2011 14:39
  • Hey meiden!

Ik heb op het begin ook in dit topic meegeschreven, maar aangezien 'niet zwanger' ook niet verder geschreven.. Was toch nieuwsgierig met hoeveel jullie nu zijn, en het is een aardig groot groepje geworden he!
    Super veel succes allemaal! En een hele dikke proficiat!
    Geniet van jullie pregnant.gif

wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld