NOD oktober 2019

• Zo dit is mijn allerlaatste berichtje op 9 maand!!! Tot op het andere forum!!! wave.gif
  • Ik dacht dat het niet meer ging lukken maar kijk! 😁❤️
  • @'Mama Emromi*' nog steeds haha! goofy.gif
  • Het werkt hier ook nog 😊
  • Echt, ik ga het missen. Ik heb m'n 2 zwangerschappen hier doorgebracht.
    Dit voelt echt als een deur die dichtgaat. Ik heb het al moeilijk met het feit dat ik nooit meer zwanger zal zijn.
    Sinds juni zijn we een compleet gezin, wat ongelooflijk fantastisch is. Maar dat het stopt bij 2 kids, doet pijn.
    Dus het afsluiten van 9 maand, maakt het nog echter.

Ik volg wel nog af en toe mee op zwangerschapspagina.
    Bedankt mama's voor jullie ongeloooflijk fijne gezelschap, raad , gezaag, tips en tricks... kortom om hier ook zo actief te zijn geweest.
  • Ik dacht dat het forum al lang ging gesloten zijn! Maar het gaat nog tongue.gif

@LadyB hoe is het met jou? Hoe was het dan bij de gynaecoloog?
  • Ik kom ook dagelijks nog eens piepen content.gif
  • @Amoxiclav Dat is pas volgende maand helaas, begin december.
    (Best case zal het dus niet nodig zijn, maar daar ga ik al lang niet meer vanuit eerlijk gezegd smile.gif )
    Enige dat ik maar hoop is dat ze het wel au-serieux neemt, en niet met: probeer nog maar een half jaartje extra.

Jij alweer 7weken, gaat toch ook vooruit vind ik smile.gif
    Was net nog gisteren dat je positief testte.
  • @LadyB nou veel succes alvast!

Gek we zijn bijna 1maand verder en 9 maand bestaat nog goofy.gif
  • Ik kom ook nog regelmatig kijken happy.gif ik kan het hier niet loslaten wave.gif
  • Haha ja klopt!
    Straks hadden we helemaal niet weg gemoeten ^^
    Vind trouwens de banners hier nog altijd leuker dan op de andere, is daar best beperkt tongue.gif

• Ik lees ook nog steeds mee. goofy.gif wave.gif
  • Ik kom ook nog wel eens piepen. Aangezien het de laatste zwangerschap is, verhuis ik niet nog eens van forum (ben tussen mijn kinderen al moeten wisselen aangezien zappy inlogproblemen had na mijn oudste). Nog maar 2 maanden en deze fase in ons leven is afgerond smile.gif. Hopelijk ook nog positieve testjes nu het forum het langer volhoudt.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld