NOD oktober 2019

• NOD oktober 2019

Ik weet niet hoelang het forum nog open blijft in oktober, maar ik maak toch maar een topic aan..

Amoxiclav - 2e kindje - Ronde 1 na MK - NOD +/- 12 oktober (rond deze datum, ongeveer)
  • Wie komt me vergezellen tongue.gif
  • @Amoxiclav : Ik denk dat 9maand.be tot einde oktober nog bestaat. Ik wacht nog om mij toe te voegen. Morgen weer de laatste pil nemen en dan de MS afwachten. En dan nog 1 maandje de pil en dan beginnen wij er terug aan.
    Mijn laatste week thuis. Ik begin 16 september weer te werken.
  • @Zeefje ja nog tot eind oktober inderdaad smile.gif
    Ik nog 3 pillen!! Eindelijk..

Oh veel succes!! Geniet nog van de laatste dagen thuis hug.gif
  • @Amoxiclav : Dank je 😊
    3 pillen en dan je MS en dan aan ronde 1 na MK. Je weet dat je zwanger kunt worden dus het zal nu wel vlot gaan. Zeker dit jaar nog thumbup.gif
  • @Zeefje ik heb besloten om mijn pilstrip niet meer af te maken. Enkel vandaag nog innemen en dan stoppen.. Dus op goede hoop!!
  • @Amoxiclav : Je hebt gelijk, op die paar daagjes zal het wel niet steken. Als je eenmaal iets wil dan is elke dag wachten er teveel aan. Ik duim voor je dat het volgende maand raak mag zijn thumbup.gif
  • @LadyB hehe ik hoop voor jullie ook van niet natuurlijk. Je groene dagen zie ik. Veel succes!!

@Zeefje heb ze toch verder uitgenomen, mijn partner zag het niet zitten en zei dat het op die 2 dagen nu ook niet komt. Dus straks neem ik eindelijk gr laatste in! thumbup.gif
  • @Amoxiclav : Misschien inderdaad beter die strip uitnemen. Vandaag de laatste dus. Ik maandag de laatste genomen. Ik verwacht mijn MS morgen of overmorgen. Volgende week beginnen we dan aan de laatste ronde.

@LadyB : Succes met de groene dagen thumbup.gif
  • @Zeefje @Amoxiclav Ze zijn er nog niet echt hoor, door de korte LF is het pas volgende week smile.gif (op de banner kan je dat niet aanpassen helaas)

@Amoxiclav Nog een paar dagen tot je nieuwe cyclus start dus, en dan kan je ook weer beginnen aftellen tot eisprong party.gif
  • Vermoed NOD 15 a 16 oktober smile.gif
  • Ik zie niemand in de verwacht in.. Groepjes. Zijn die niet meer actief mss?
  • @Amoxiclav : Hier juist een beetje roze verlies dus de MS komen eraan.
  • @MAVDP nee niet echt.. forum sluit ook vandaar er geen groepjes meer gemaakt worden denk ik.. wel jammer
    @Zeefje bij mij zijn ze ook begonnen, dag 2 smile.gif volgende week op controle bij de gynaecoloog
  • @MAVDP : Het forum loopt op zijn einde. Eind oktober verdwijnt het.

@Amoxiclav : Wanneer moet je naar de gynae?
    Hier ondertussen de MS bijna gedaan en aan de laatste strip begonnen. Ik ben van maandag ook terug aan het werk.
  • @Zeefje valt het zo wat mee terug gaan werken?
    Volgende week donderdag laatste controle. Bloeding is ook niet zo hevig maar wel normaal voor mij dus zal wel goed zitten.. smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld