NOD oktober 2018

• @Lydia het is zo hard, ik herken het - de maandelijkse teleurstellingen elke keer weer! Knuffel, en maak er maar een baaldagje van! En dan maar weer oppeppen voor de volgende ronde. (16 al hier) Welke stappen heb je al genomen?

@SV8 aan de ene kant goed dat de bloeding is gekomen, klaar voor weer nieuwe start, ik duim!

• @Lydia dikke knuffel sadhug.gif tis echt gewoon super oneerlijk candle.gif
  • @Faith3 Wauw proficiat!!! bigsmile.gif

@Lydia Zo jammer, echt balen. Aangezien je al even bezig bent vraag ik me af of er nu verdere stappen gepland zijn?

@SV8 Zo dubbel die bloeding. Vreselijk en tegelijk allicht ook een opluchting omdat je nu weer verder kan. Ik heb me laten wijsmaken (en houd me daar zelf ook wel beetje aan vast) dat je na een MK extra vruchtbaar bent. Ik duim!
  • @Bieke83 Ik heb dat ook al eens gehoord maar op welke manier dat precies is weet ik niet. Aangezien ik in een ivf traject zit weet ik ook niet of dat dan ook voor mij geldt. De bevruchtingen zijn al van enkele maanden geleden.

Zal wel zien, maar mijn hoop is alweer heel groot. Het is de laatste cryo, anders wordt het terug een hele stimulatie cyclus en daar kijk ik niet meteen naar uit.
  • @SV8 Daar heb je een goed punt. Ik weet in feite ook totaal niet hoe het zit. Maar het maakt me niet zoveel uit, ik vind dat het geluk ook eens aan onze kant mag staan smile.gif
  • @Bieke83 Ja, ik vind dat ook maar of het zo gaat zijn.. niemand kan het voorspellen of sturen of wat dan ook.
    We kunnen alleen maar hopen en proberen erin te geloven..
  • Gisterenavond vol spanning getest aangezien ik maar niet ongewerd.
    Ongepland maar welkom... Ik ben zwanger 😳 wss voor rond half juni. Straks bloed laten prikken.
  • Testen en voelen dat het toch negatief zal zijn... Negatief natuurlijk. Nu wachten op nod
  • @Senna87 proficiat, ik ken je nog van vorig jaar precies, blij voor jou! Waren jullie niet actief aan het proberen dan?
  • @Senna87 proficiat, ik ken je nog van vorig jaar precies, blij voor jou! Waren jullie niet actief aan het proberen dan?BLBL @ Vandaag 09:24

Nee. Nam al een tijdje de pil door.
  • @Senna87 Proficiat! smile.gif

@'Mama Emromi*' Je hebt mss te vroeg getest?
  • Vanavond eindelijk terug in m'n eigen bedje slapen happy.gif Zo een week weg voor het werk zorgt er wel voor dat de wachtweek sneller voorbij gaat!
    In de week 1 dag wat bloedverlies, daarna niks, hopelijk een goed teken.

@Senna87 fijn je hier nog eens te zien. Ik wens je een zorgenloze zwangerschap, veel succes!
  • Dag mama's ik wens jullie allemaal veel succes en hopelijk binnenkort een wondertje voor jullie 💗💗
    Ik trek mij even terug van het forum... Gisteren had ik tot grote vreugde opnieuw een positieve test in mijn handen (nod woensdag) helaas deze morgen opnieuw negatief en dit twee maanden na elkaar...
    Ik ben kapot...
    Veel succes dames!!
  • @'Mama Emromi*' Ik vind dit zo erg voor jullie. Het leven is soms echt zo oneerlijk. Al geloof ik er nog altijd in dat het jullie zal lukken. Dikke knuffel en als je ooit wil praten of klagen, stuur dan gerust een pb. Veel sterkte!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld