NOD Oktober 2017

• @Birthquake wat een verhaal en wat jammer om te horen allemaal. En er was geen kans geweest dat het wel een gewoon lopende zwangerschap had kunne worden? Maar is het ook niet normaal dat je na zo een behandeling nog symptomen hebt?
  • @Kiddy neen, gezien mijn progesteronniveau ook veel te laag lag om een "normale" zwangerschap te kunnen zijn.. Qua symptomen zou ik verwachten dat ze al meer zouden afgenomen zijn na de curettage van vrijdag, indien het toch in de baarmoeder zat.. het kan altijd, definitief uitsluitsel zal pas vanmiddag zijn, maar ik verwacht geen goed nieuws..
  • @Birthquake heb al meer informatie over je situatie? Ik mag proberen bellen tegen 18.30voor mijn uitslag maar ik moet om 18u bij de tandarts zijn hopelijk ben ik daar optijd buiten zodat ik vanavond nog kan bellen
  • @Birthquake meisje toch, dat is echt erg hé... Nu je HCG kan wel de tijd nemen om te dalen hoor... bij mij was dat ook niet na een weekje uit mijn systeem... hangt er vanaf hoe hoog het natuurlijk stond. Ik duim dat ze het vinden en dat je geen kuur meer moet starten... veel moed!

@Kiddy en?

xxx
  • Niet zwanger niet eens een eisprong gehad. bored.gif
    Kan nog tot 2weken duren eer ms er aankomen. Dan maar wachten he
  • @Kiddy oh, dat is rottig, maar zit je dan bijna aan je eisprong? Dan zou ik er toch voor gaan niet?

xxx
  • Ze kon niet zeggen wanneer mijn eisprong zou zijn. Het gesprek is me eigenlijk ook niet bij gebleven men gedachten waren afgedwaald na dat ze zei niet zwanger. Ze heeft van alle cijfers genoemd maar kan het nie herhalen. Concentratie is volledig verloren gegaan.
  • @Kiddy oh, dat begrijp ik!!! Goh, anders moet je ze even terugbellen? dan weet je toch tenminste waar je ergens zit?

xxx
  • @Kiddy @Nr3 Het was zoals verwacht geen goed nieuws maandag en ben meteen met de inspuitingen moeten beginnen. Gisteren de 3e gehad en morgen de laatste en ondertussen is mijn HCG met de helft gedaald. Stond vanmorgen op rond de 300 en kom van 621 afgelopen donderdag. Dus eindelijk een beetje goed nieuws. Maar mag nu wel niet zwanger worden tot mei volgend jaar.. dus ik ga stilletjes verdwijnen en zoek in het voorjaar het forum weer op in de hoop jullie hier niet meer te zien wink.gif
  • @Birthquake oh meisje, dat is echt rottig!!! veel moed en ik hoop dat het snel mei is voor jou... dikke knuffel xxx
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld