NOD Oktober 2017

• @Mammie84 eerste bloeding na dat mijn spiraal er uit ging was pas na 35dagen . Dan 32dagen dan 2x 29dagen zit nu op dag 33 nog steeds geen ms en buiten aventoe darmkrampen en hoofdpijn geen symptomen van.zwangerschap noch aankomende ms.. terwijlnik.daar anders al een week op voorhand last van heb..
    Wanneer mijn was heb ik geen idee van voel hier niks van en aan de hand van slijmverlies kan ik dat ook niet bepalen want ik heb altijd veel slijm nu heb ik ook al paar dagen dat ik.denk daar zijn mijn ms maar dan is het gwn een hele kwak eiwit achtig slijm wat tussen mijn benen bengelt.. nervous.gifAangepast door Kiddy op 22/10/2017 20:00
  • @Kiddy : als je van het slijm draden kan trekken is het vruchtbaarslijm.
    Mss toch eens in de gaten houden.

Ik loop zot van men eigen.
    Mijn geduld geraakt echt op. Terwijl het nog maar de 2de ronde is.
    Ik voel mij super emo .... Hopelijk morgen een betere dag.
    Mijn ventje was daarstraks heel erg ontgoocheld omdat er weer een negatieve test was.
    Hij is bang dat hij geen goede zaadjes heeft...

Fijne avond iedereen!

wave.gif
  • Ik schuif door - niet veel geschreven hier deze maand - wel veel gelezen. Ms zijn er. We gaan naar nov.
  • Proficiat @effi.light gelukkig nog eens goed nieuws hier!!!
  • Proficiat @Effi.light en @Jesske terug goed nieuws in het groepje!
    Ik ben morgen 10 dpo. Wss krijg ik mij regels. Ik voel niks. Geen krampen, geen gevoelige borsten, geen hoofdpijn, niks... thumbdown.gif
  • @Diedy vindt jij mijn test positief? Ik vind het nogal vaag en dat op 3 dagen na NOD?
    Had een duidelijkere test verwacht...

Hopelijk voor jou snel goed nieuws! Je moet geen symptomen hebben om zwanger te zijn en zeker niet zo vroeg hé? Al begrijp ik je twijfel wel en twijfel ikzelf ook zo hard omdat ik buiten wat gevoelige borsten, vooral 's avonds, niets voel... In tegenstelling tot mijn vorige zwangerschappen....
  • @Jesske ik zie toch een streepje hoor. Mss ben je minder ver als je dacht.
    Toch een proficiat hoor.

Hier deze morgend een slijmpje met wat bruin bloed in..
    Mss komen de regels toch door cry.gifAangepast door Mammie84 op 23/10/2017 09:42
  • @Jesske ik zie een streepje. Hoe licht ook. Positief is positief.
    @Mammie84 wss kom ik morgen het novembergroepje vervoegen...
  • @Jesske idd toch een licht streepje! Als ik jou was, zou ik afspraak maken om bloed te laten trekken en verder om de 2 dagen testen. Al die onzekerheid moet echt niet leuk zijn, maar er moet toch iets zijn als je al 3 dagen na NOD bent én positief test én geen regels hebt!!
  • Oei, ik zie maar 1 streepje op die test...
    Maar @Jesske je bent toch 3 dagen overtijd dus zoals iemand anders zei... er moet toch iets zijn.

@Mammie84 Hier nog maar 2e ronde dus heb natuurlijk nog niet echt een goed zicht op mijn cyclus. Vorige keer was deze 24 dagen. Nu dus toch al echt lang...
    Vanmorgen mijn griepvaccin gaan halen. Ik had beter gevraagd om toch ns bloed te nemen. Die onzekerheid is verschrikkelijk e.
    @Amyra2015 welkom in het clubje;-)
  • @Jesske ik zie ook een licht streepje je wi, mss eens een andere test proberen?

Vanmorgen nog eens getest en nu hebben we een duidelijke +
    [IMG]i66.tinypic.com/347tkdh.jpg[/IMG
    13 november hebben we onze eerste afspraak om te kleine te bekijken < love.gif love.gif

• @Mammie84 dus dradig bedoelje slijm met witte lijntjes door? En wat is dan slijm volledig effe wit/gebroken wit? Wat ik nu al paar dagen veel heb..
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld