NOD oktober 2013

• Hallo,

Het is niet meer nodig om te testen of te bellen.. heb vanmorgen de devil.gif doorgekregen.. Spijtig genoeg. Dus ik schuif op naar volgende maand. Afgaand op een cyclus van 28 dagen heb ik mijn NOD +/- 12 nov, en met een cyclus van 40 dagen, is het +/- 18 nov... Dus het word wat gokken.
    Ik hoop nog steeds mee voor jullie ...

candle2.gif
  • nee nog niet getest, heb zaterdag een trouwfeest van mijn broer en ik wil nog ene keer goed feesten voor ik test, maar volgens mij ben ik wel al zwanger, zou dit dan kwaad kunnen?!
  • of wat denken jullie? testen en niet drinken? of afwachten en toch feesten?
  • Als ik eerlijk mag zijn zou ik testen en niet drinken.. Wat is er nu leuker? Feesten of op het feest vertellen dat je zwanger bent... wink.gif
    Mocht het negatief zijn, dan kan je nog feesten he.. Alleen hoop ik voor jou op een posi test!!
  • nee het vertellen zeker niet, ik kan toch niet op de trouw van mn broer vertellen dat we verwachten... nee dat kan ik niet dat is zijne dag content.gif

maar zou het veel kwaad kunnen als ik zou drinken en zwanger zou zijn?
  • @ Sarina: ik volg niet? Wanneer je je MS vandaag hebt doorgekregen, is vandaag terug dag 1... dan kan je je NOD toch nog niet hebben half november?

@ Zonneke: ik denk dat 1tje geen kwaad kan, maar zou toch niet teveel drinken...
  • 8 dagen overtijd en nog altijd niks! Zowel in testen als in ongesteldheid.
  • @ zonneke,
    1 glaasje wijn kan echt geen kwaad zo vroeg in de zwangerschap tot 5 a 6 weken omdat kindje nog niet echt rechtstreeks verbonden is met bloed van de mama, maar ik zou zeker niet meer drinken, overdaad is nooit goed,
    best witte wijn, in rode wijn zitten meer schadelijke stoffen wist gyne me altijd te zeggen.
    en een smoesje zonder de aandacht te trekken is zeggen dat je bob bent die avond.
    wink.gif
  • hier om 15u een veegje bloed gehad voorlopig niks meer te bespeuren. surprised.gif
  • zoals jullie kunnen zien heb ik getest:) ben wel blij maar toch een beetje teleurgesteld voor zaterdag... denk toch dat ik mij er nog niet te veel van ga aantrekken en alleen savonds een feestje bouwen...
    chance dat ik nog in mn swiete kleedje kan, aangezien ik al 4weken ver ben goofy.gif
  • Hmm, zonneke, mag ik eerlijk zeggen dat ik je reactie wel wat raar vind. En een beetje kwetsend tov mensen die veel moeite doen om een kindje te krijgen.

Je bent verdorie zwanger, maar je eerste reactie is 'teleurstelling' omdat je niet kan drinken?? En dan zeg je nog doodleuk dat je je er niets vn gaat aantrekken? Mag ik vragen waarom exact jullie voor een kindje probeerden??

Bij sommige mensen is het allemaal echt onverdiend. Zoveel vrouwen hier op het forum die begot een arm zouden afstaan voor een kindje, en jij redeneert zo?!

Ik hoop dat je je gewoon wat 'ongelukkig' hebt uitgedrukt, want anders, wauw... bored.gif
  • weet ik ook dat vele mensen moeite hebben met een kindje ze!!! als ik kon dan hoop ik dat iedereen gisteren al een kindje kon krijgen!!!
    maar ik kijk nu al een half jaar uit naar het geluk van mn broer, mag het?!
    Als ik nu niet getest had wist ik ook van niets en ja ik had dan beter niet getest! mn eige schuld zeker.
    dacht gewoon dat ik even mn gevoel mocht vertellen omdat ik dit nog tegen niemand kan vertellen, sorry dan voor mijn woorduitdrukking,
    maar anyway merci dat je het mij gunt!
  • @ zonneke, snap eerlijk gezegd ook je reactie niet goed hoor, en versta heel goed waarom emma zo reageert.
    je kan toch feestje bouwen zonder daarom te moeten drinken.
    had je dan in alle eerlijkheid aangezien je die drank nu op da feestje zo belangrijk vind niet beter gewacht om aan een kindje te beginnen na het trouwfeest van je broer, ik versta dat je daar al heel lang naar uitziet, maar is een klein wondertje op dit moment niet belangrijker???
    Ik moet natuurlijk niet over mensen oordelen en dat zal ik niet doen, maar natuurlijk heb ik er wel een mening over, zonder daarom verwijten te gooien, is enkel maar goede raad dat ik probeer te geven.
    Ik drink ook graag een glaasje, en voor ik zwanger was was het de gewoonte om bijna elke avond 1 lekker trappist te drinken, maar eens we aan kinderen gingen beginnen, dronk ik dan volledig niet meer, dus aangezien het prijs was in ronde 2 al 2 maanden ervoor geen enkele druppel alcohol, enkel als ik mijn maandstonden had.
    En wij hebben dan ondertussen vorige maand ook een pensioenfeestje gehad, en heb me ook heel ferm geamuseerd zonder drank welliswaar. In mijn ogen heb je geen drank nodig om een feestje te bouwen.
    1 glaasje kan in mijn ogen, maar ik wou zelfs dit risico niet nemen.
    Natuurlijk is dit iets dat je zelf moet beslissen, maar zie dat je achteraf geen spijt hebt van je beslissing.
    Ik wens je alvast een dikke proficiat met je zwangerschap en hoop dat alles goed mag verder verlopen
    groetjes
  • @bloempje.. Ja je hebt gelijk ik heb me misschreven ik bedoel dat het dan mijn ovulatiedag is ongeveer. Mijn NOD da zou idd snel zijn..
    . blush.gif
  • @Zonneke: ik ben het eens met Bibi. Wie houdt je tegen om een feestje te bouwen? Maar dan zonder drank... Ik ben ook een fuifbeest maar éénmaal je de beslissing neemt dat je voor een kindje gaat, moet je ook de verantwoordelijkheid volledig nemen. Eén glaasje kan geen kwaad maar meer zou ik nu toch ook niet doen! En als je absoluut drank nodig hebt om je te kunnen amuseren... Je kan toch ook lachen, dansen,... zonder hé goofy.gif

Toch een dikke proficiat met je zwangerschap en een prettig trouwfeest gewenst!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld