NOD november 2018

• @Minie Proficiat! Geniet ervan smile.gif!
  • Ik snap er niets van. Ik dacht zeker dat mijn MS er zouden doorkomen. Maar nu is er helemaal niks meer te bespeuren, geen bruinverlies meer en ook geen devil.gif Mijn borsten zijn enorm pijnlijk. Ze doen als het ware zelfs pijn als mijn vriend er nog maar naar kijkt. Misselijkheid is wat toegenomen en ik heb vandaag ook weer hoofdpijn. Migraine? Ik moet seffes gaan werken, ben namelijk verpleegster en ik werk dagposten. We zullen afwachten tot morgen en dan misschien toch een testje gaan kopen. Zaterdagmorgen dan testen, samen met mijn vriend.
  • Dankjewel allemaal! happy.gif Ik doe mijn best er van te genieten, maar voorlopig is dat nog heel moeilijk. Ik heb vanmorgen al opnieuw getest, om te zien of het wel echt is blush.gif

@Zeefje dat klinkt goed!
  • @Minie Dikke proficiat!! Ik duim dat alles goed mag verlopen smile.gif
    Blij voor jou!!
  • @Minie : Zou het dan toch? Oh dan zijn we mss samen zwanger. Voor wanneer ben je dan uitgerekend?
  • Proficiat minie
  • @Minie :Gisteren had je nog eens getest? En...?

Vandaag mijn NOD, ik ben wat in de war. Morgen ga ik testen. Wat als het niet positief is, ondanks ik precies toch symptomen heb van een zwangerschap of maak ik mij dat alleen maar zelf wijs? Al enkele dagen hoofdpijn en ik kan me moeilijk concentreren. Vandaag moet ik pas deze middag gaan werken. Ik ben ook heel moe, had moeite met opstaan vandaag.

• @Zeefje donkerder dan de dag ervoor smile.gif Ik heb ondertussen ook de uitslag van bloedname en dat was prima voor pril zwanger!
    Ik kom morgen zeker eens kijken hier als je getest hebt, veel succes!
  • @minie: Wat fijn dat je waardes heel goed zijn. Nu kan je toch al beginnen plannen te maken. Heb jij al een afspraak voor een eerste echo? Lief dat je morgen komt piepen wink.gif Hoe dan ook, zwanger of niet, ik laat iets weten.
    Ik ga seffes vertrekken, naar het kruidvat en dan werken gaan tot 17 uur.
    wave.gif
  • Misschien een vreemde vraag, maar zonder vragen ook geen antwoorden...
    Zitten hier mama's die ervaring hebben met innestelingsbloed? Wat mag ik daarbij verwachten, of wat is "normaal"?

Dinsdag was mijn NOD, maar vandaag nog steeds niet ongesteld. Maar zaterdag heb ik wel 1 dagje bruin bloed verloren. Niet zo veel als normaal bij mijn maandstonden, maar toch ook meer dan een paar druppels. Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik nooit innestelingsbloed verloren. En door mijn miskraam van deze zomer ben ik zooooooo bang dat dit een slecht teken is. Ik durf zelfs niet te testen uit angst dat nadien toch zou blijken dat het weer is misgelopen. Bovendien heb ik verder ook nauwelijks symptomen. Enkel een beetje hoofdpijn en wat moe. Maar dat zijn exact dezelfde symptomen als bij mijn vorige zwangerschap die dus slecht is afgelopen. Bij mijn dochter had ik heel snel gevoelige borsten en was ik de eerste 3 maand altijd misselijk 's morgens, maar daar is nu dus niks van te merken.
  • @SpookjeFee ik heb deze keer innestelingsbloed gehad. 2 dagen voor nod echt helder rood bloed. Ik dacht gewoon dat mijn regels wat vroeger waren dan verwacht. Was ook maar 1 keer en daarna dus niets meer. Ik had ook totaal geen pijnlijke borsten deze keer. Wel een dag mij echt wat grieperig gevoeld, moe en koud. Dus ik was heel verbaasd toen ik positief testte!
    Vorig jaar was het ook zo, 2 dagen voor nod wat roodverlies. Is toen wel misgelopen op 9w, maar denk niet dat dit daar iets mee te maken had.

Als je al paar dagen na nod zit, zou ik toch eens durven te testen! thumbup.gif
  • @SpookjeFee : Geen domme vraag hoor. Ik denk ook innestellingsbloed gehad te hebben begin deze week en nu zijn we juist op de dag van mijn NOD. Het was ook maar 1 dagje bruinverlies. Ik dacht ook dat mijn MS zouden komen maar dag erna helemaal niks meer.
    Ik heb wat dezelfde symptomen als jij: hoofdpijn, moe. Zelfs kan ik me maar moeilijk concentreren op mijn werk. Ik moet er de hele tijd aan denken. Ik loop voortdurend naar toilet om te kijken of er nog geen bloed is en dan alsnog mijn MS zal krijgen. Op het werk kijken ze op omdat ik bijna elk halfuur naar wc moet, moet ook wel veel plassen maar ik drink ook wel veel water.
    Ik duim met jou mee dat het wel een goed teken is, die kleine bloeding dan. Ik ga morgen testen. Heb jij al getest of van plan om te testen?
  • @SpookjeFee al altijd innestelingsbloed gehad, dit is de eerste keer zonder. Voor mij was dat altijd een eerste signaal dat ik weleens zwanger kon zijn. Bij mij rood, maar weinig. Zou makkelijk in inlegkruisje kunnen. De eerste dag dacht ik dan nog dat de MS erdoor kwamen, maar na 4dagen op rij een beetje en dan niks meer wist ik dat ik een dag of 2 later kon testen smile.gif alles wat 'anders is' dan je MS kan blijkbaar, veel, weinig, rood, bruin,... Hopelijk het begin van goed nieuws voor jou!

@Zeefje Plannen maken doen we hier nog niet hoor wink.gif Dit is al de 5e keer dat ik zwanger ben en er loopt er thuis helaas maar 1tje rond ponder.gif Ik heb nog wel wat meer bevestiging nodig de komende week(en). Maar hoop doet leven! Hoewel ik weet dat het me veel verdriet kan doen achteraf, ben ik toch opnieuw erg blij van gewoon al terug zwanger te zijn, tis sterker dan mezelf. Het voelt elke keer weer als een ongelooflijk geschenk!
    Afspraak voor echo is pas als de bloedname volgende week gestegen is. Aangepast door Minie op 30/11/2018 14:51
  • Bedankt dames! Toch al een beetje gerust gesteld dat dit gewoon innestelingsbloed kan geweest zijn.
    Straks of morgen toch maar eens testen dan, en gelijk een afspraak maken bij de huisarts voor bloedafname als de positief zou zijn. Maar ik verwacht dat nu wel eigenlijk, omdat ik altijd heel stipt ben en nu al 4 dagen te laat.
  • @Minie: ah wat erg allemaal, ik bedoelde eigenlijk met plannen de afspraken met de gynaecoloog verder, vroedvrouw, ...
    Ik lees hier veel dingen en ik weet soms niet wie wat gezegd heeft enz... ben er niet bij met mijn gedachten. Zit nu alleen maar aan morgenvroeg te denken surprised.gif Ik ben best zenuwachtig.

• @SpookjeFee : Dat klinkt fantastisch : 4 dagen overtijd en altijd al een regelmatige cyclus. Dat komt mij bekend voor van toen ik zwanger was van mijn zoontje. Bij mij kan je mijn cyclus bijna gelijkzetten met de klok. Ik was dus verrast dat ik in de week een kleine bloeding gehad heb. Ik had ook menstruatie achtige pijn maar ik was nog een dag of 3 van mijn NOD af. Vanavond dus officieel 1 dag overtijd.
    Succes met testen, we zullen dan ongeveer gelijk lopen hug.gif
  • Vrijdagavond heb ik getest: negatief.
    Zaterdagochtend toch nog eens getest: terug negatief.
    En zaterdagavond zijn mijn maandstonden begonnen, maar liefst 5 dagen te laat wat ik dus nog nooit heb voorghad. Dat hakte er wel even hard in. cry.gif
  • @SpookjeFee : Oh, meid. Wat jammer om te horen van je MS. Moet echt frustrerend zijn, enkele dagen overtijd en dan toch een negatieve test. Hopelijk mag je nog net tegen de feestdagen zwanger zijn. Dikke knuffel sadhug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld