Nod november 2017

• @Nr3 : qua grootte van follikels schelen we ÊÊn dag. Vorige keer mocht ik pregnyl zetten bij grootte van 18 dacht ik.Bij mij zitten de follikels allebei aan ÊÊn kant.
  • @Lynntjen: ik weet hoelaas hoe het voelt, maar hopelijk zit het bij jou mss toch nog goed. Ik duim nog.
    @Diedy: ja heb ovulatietesten gebruikt maar op dag 23 ermee gestopt omdat ik t beu was. Erna niets speciaals meer gevoeld ofzo. Dus zal ze ni gehad hebben.
    Ik heb wel PCOS, maar meestal wel regelmatig.
    En zw ben ik zeker niet, voel helemaal absoluut niets, terwijl ik vlak voor mn miskraam al direct vanaf de innesteling vanalles voelde.
    Waren we maar al paar mndn verder.
  • @Claudia82 ah ja, ok, ja ik heb altijd maar cycli van 24-32 dagen min en max.... Vorige keer heb ik dag na follikelmeting van 15mm pregnyl moeten zetten om dan 36u daarna iui te hebben gehad.. ik hoop dat ze het nu beter timing in ieder geval. Ik veronderstel (als het hier loopt zoals het moet) dat we dan samen ergens iui zullen hebben zeker? keileuk, samen aftellen smile.gif hug.gif thumbup.gif
    Morgen jij terug,ik woensdag. Dan zullen we het wel weten zeker?

xxx
  • @Claudia82 @Jesske @Diedy @Nr3 dankjewel voor de reacties. Zal helaas zoiets zijn dat mijn cyclus nu toch wat in de war is. Ik zal het deze maand maar houden op om de twee dagen. Of misschien eens ovulatietedten...

@Lynntjen Ooh wat erg. Heb het helaas ook meegemaakt... Veel sterkte meid 😘
  • @Hellebel ja, idd ovulatietesten...Dan vind je er misschien een beetje rust in? ik zou dat toch hebben, maar wat voor de ene werkt, werkt voor de andere averechts dus.. xxx
  • @Nr3 Ik denk dat het qua follikelgrootte ook van het bloed afhangt. Ik hoop voor ons allebei dat we toch nog deze week aan de beurt zijn voor inseminatie he! En dan hopelijk twee weken nadien goed resultaat smile.gif
  • @Nr3 Ik ben wel een beetje bezorgd omdat ze op 4 dagen maar 1mm gegroeid waren. Ik vermoed dat ik misschien nog een keer ga moeten terugkomen maar we zullen morgen zien he
  • @Lynntjen: hopelijk valt t mss nog mee en houdt t bloeden op. Weet wat t is om een mk te krijgen, dus hoop voor jou van niet. Maar als toch, neem zeker je tijd, veel sterkte!

@Diedy: heb idd met ovutesten gewerkt, maar op dag 23 was ik t moe, dus ermee gestopt. Maar erna ook niets gevoeld wat op een es kan trekken. Was even nog ah denken dat ik mn es mss gemist had door maar 1x per dag te testen, en had vrijdag een zwtest gedaan, maar die was natuurlijk witter dan wit. Voel ook niks dat op een zw kan lijken. Dus denk dat ik er gwn geen gekregen heb.
    Heb wel PCOS, maar omdat mn cycli zo goed als regelmatig zijn, ga ik er vanuit dat ik anders wel mn es kreeg. Denk dat ik wat ontregeld ben na die mk. Hopelijk snel weer ms, dan kunnen we weer verder.
    Ga nog even wachten denk ik met naar de gynaeco te bellen, geef het nog tot dag 40, en dan is t goed geweest voor mij smile.gif
    Grtjs
  • @Mimi wat houd pcos in? Je hebt elke maand een es, normaal?
  • PCOS is een syndroom waarbij je veel cystes aanmaakt, maar amper es. 8 jr geleden bij onze tweeling, wist ik al via mijn gwn gynaeco dat ik t had, en omdat hij toen gezegd had dat kans op natuurlijke zw laag was, zeg maar onbestaande, zijn we direct begonnen via Fertiliteit, zonder eerst zelf te proberen. Ben toen na ik weet ni hoeveel onderzoeken direct zw geraakt mbv Clomid in de eerste ronde. Ook van een tweelin g daardoor, want zit niet id familie.
    Vrouwen met PCOS hebben, als ik google, dikwijls overbeharing ook, zijn wat zwaarder, hebben pijnlijke ms en lbregelmatig...
    maar ik herken me er helemaal ni in. Weeg 54 voor 1.64, heb zo goed als geen gezichtsbeharing (bedoel haartjes boven lippen of fel op gezicht) enz...
    En omdat ik nu al paar rondes normale cyclus heb, en in september wel zw geraakt ben (wel mk), maar dus wel ook duidelijke es, ging ik er vanuit dat het nu zo wel ging lukken.
    We waren in augustus al bij de fertiliteitsarts geweest, dezelfde als bij onze tweeling, maar omdat het 8 jr geleden is, moesten we dus terug eek hele reeks onderzoeken doen. Mn man had staal binnengebracht, wij allebei bloed laten trekken, en vervolgens moest ik bellen wnnr ik mn ms kreeg om dan diezelfde dag langs te komen.
    Maar juist toen ik mn ms kreeg, was hij in verlof. En maand later mk gehad. En omdat degynaeco van Spoed toen zei dat ik een maand best moest wachten, niet gebeld naar Fertiliteit toen.
    En nu ben ik ah wachten tot ze komen, maar zie het eigenlijk niet zitten om weer 4/5x per cyclus naar het ZH te gaan. Denk ook niet dat ik t altijd gemakkelijk geregeld krijg op mn werk. Wil daar ook nog niks zeggen van onze babyplannen. Maar 1 goede collega weet t van mn mk.
    Dus had stiekem gehoopt dat het toch natuurlijk zou gaan, ook al omdat ik ergens had gelezen op verhoogde vruchtbaarheid na mk. Maar t zal ni bij mij zijn dan. Denk echt niet dat ik een ei gehad heb. Nu maar hopen dat ze snel komen, en dat het uitkomt met mn werk, of toch zo dat ze er weinig van merken.

Als we bij de vorige zw echt geprobeerd hadden eerst zonder hulp, was t mss wel gelukt, maar weten t nu niet omdat we direct hulp gekregen hebben. Hadden daar gezegd dat we al even bezig waren, wat dus ni waar was, anders waren ze niet direct gestart toen. Was toen 27 jaar.
    Maar had altijd het idee van jong trouwen, kids krijgen, huisje... dus zijn direct na onze trouw ermee begonnen.
    Da's zo een beetje ons verhaal. Dus mss toch beter eens bellen naar Fertiliteit, zn kijken wat ze daar zeggen. Of ik niet eerder kan komen als mn ms. Dan weet ik tenminste waar ik zit.
    Ga sowieso proberen wachten nog een week, omdat ik op internet ook veel gelezen heb over mk, en dat het wel kan dat na een mk de cyclus een week langer duurt. Aangepast door Mi2008 op 30/10/2017 17:02
  • @Nr3 Nee we hebben tot mijn 7 jaar in lichtaart gewoont. Daarna buitenland, veel verhuisd en nu sinds 10 jaar terug in Belgie. Terug gekeerd voor hogere studies en dan mijn vriend leren kennen. We hebben samen in Hasselt gekocht en voorlopig blijven we hier. Wat de toekomst brengt weet ik niet natuurlijk. Mijn papa is van Olen dus ben wel af en toe aan die kant voor familie redenen. Doet wel gek om in Wilrijk te komen. Zo van, hier is het allemaal begonnen smile.gif

Ovulatietesten zijn aangekomen en zie het zitten om er tegen aan te gaan. Hopelijk blijven die positieve gedachten rond hangen want kan wel wat gebruiken.

@Lynntjen Dit is vreselijk nieuws ik hoop alsnog dat de gyn je gerust kan stellen en dat het niet het ergste is! Laat iets weten heart.gif
  • @Duss jij ook van lichtaart afkomstig? Ik ben er geboren en woon er nog steeds 😉
  • @Lieveke no way, wat een kleine wereld! Waar in Lichtaart woon je? Was te jong om nog echt herinneringen te hebben van straatnamen en plaatsen. Mijn ouders hadden gebouwd in de Larikslaan. Nummer 6 denk ik. We hebben dat nog even verhuurd toen we in het buitenland woonde maar dat is dan verkocht. Heb wel nog sporadisch contact met onze buren daar. Waren zo wat dezelfde leeftijd. Ik ben naar de basischool geweest ergens int centrum. Was een leuke tijd!
  • Wij wonen in achterlee. Zijstraat van de grote baan van lichtaart naar poederlee. 😊.
    Wereld is idd klein!!
    Larikslaan in de bloemenwijk?
    Ik heb vroeger eerst in het bosvriendje gezeten en daarna op de jongensschool..
  • @Lieveke geen idee! Als ik kijk op google maps zie ik dat Larikslaan in de buurt van de Herentalsesteenweg ligt? De school waar ik zat was in de schoolstraat denk ik, ik herken precies iets van het gebouw op maps. haha gek wel dat is al heel lang geleden! De spar daar herinner ik mij ook wel happy.gif
  • @Duss ja, de schoolstraat is ook de jongensschool. Het eerste was juf an en meerster sus..
    De spar is nu verhuisd naar de rotonde en is een colruytgroep. 😊
    Larikslaan is volgens mij in de villawijk... 😊
  • Ik ben net thuis van een dag uz Leuven sad.gif het is dus een miskraam en moet later deze week terug gaan.
    Dames die ook een miskraam gehad hebben. Lang gebloed? Mag je meteen weer proberen ?
    Ik zit er even helemaal doorheen
  • OMG dan zaten wij op dezelfde school gewoon! juf An was bij mij het tweede en Meester Sus het eerste!!!!!!! Hij was net papa geworden want op de klasfoto staat hij met zijn babytje er op ! bigsmile.gif Heb die foto nog.
    Lol ja dat kan wel, ik herinner mij nog grote huizen haha smile.gif Wij hadden een bos als tuin ook. Veel tijd doorbracht in de bomen goofy.gif

Waar is de tijd smile.gif Alle dan zat gij een jaar onder mij of twee? Mijn zus is een jaar jonger....
  • @Lynntjen: vind het heel erg voor je! Weet hoe het voelt.ik heb eind september een mk gehad, was wel nog maar 4w3 zwanger, maar voelde le al sinds innesteling echt zwanger.
    Ik heb een hele week gebloed, van zaterdag tot week erop zo dag met de eerste 2 dagen echt veel stolsels en felle samentrekkingen in mn buik.
    Van de gynaecoloog moesten we best een maand over slaan, tot volgende ms. Maar heb de indruk dat ik nu wat ontregeld ben. Dag 31 en vlgs testen geen es gehad, dus weet niet goed waar ik sta nu.
    Neem tijd voor jezelf om t te verwerken! 😘đŸ˜Ĩ
  • @Lynntjen Veel sterkte. Hopelijk herstelt je lichaam vlot en kan je weer vooruit kijken. candle.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld