Nod november 2017

• Ik schuif helaas ook door... Was vandaag dag 5 na NOD maar toch zijn de regels gekomen. Helaas had ik weer wat hoop gekregen dus nu weer een klop. Vind het heel raar dat ik anders heel regelmatig 26 à 27 dagen ben, en dat het nu opeens ongeveer 30 dagen zijn. Heeft iemand dit ook al gehad? Ik ben niet aan het ontpillen en mijn miskraam is nu 3 maand geleden met twee regelmatige cyclussen daarna... 😞
  • Ik was de eerste cyclus na mijn miskraam heel regelmatig. De 5 cyclussen daarna heel onregelmatig... Misschien heeft het er toch nog mee te maken?
  • Wat spijtig @Hellebel ...
    Wel een beetje herkenbaar! Was ook steeds 28 dagen tot mijn miskraam. Daarna 1 keer 29 dagen en toen begon het onregelmatig zijn. Heeft er dus mogelijk wel iets mee te maken maar is super vervelend hé! Iedere dag langer over tijd groeit de hoop he!

Op naar de volgende ronde, hopelijk snel een nieuw wonder in onze buik! ❤
  • @Hellebel wat jammer dat ik je hier terug zie. Hopelijk herstelt je cyclus zich snel. Valse hoop komt hard aan.. vorige maand ook 2d erover en niks. Maar ondertussen heb ik hetbterug achter mij gelaten.

@Nr3 veel succes vandaag! Laat je ons iets weten?

Ik schrijf ondertussen al enkele maanden hier mee. Sommige ken ik al vanaf het begin... helpt wel om door de wachtperiode te komen thumbup.gif ik hoop dat we allemaal in 2017 nog prachtig nieuws mogen krijgen candle2.gif
  • Hallo dames,

Mijn NOD nadert ondertussen (1/11), maar op basis van mijn lichaamstemperatuur vermoed ik dat mijn menstruatie zich nu snel zal aankondigen.

Uit de meting heb ik wel kunnen opmaken dat ik geovuleerd heb, wat voor mij (ronde 1) toch een geruststelling is. Mijn temperatuur is nadien een aantal dagen rond 36,9 blijven hangen, tot deze ochtend 36,2 (hetgeen ongeveer de standaardtemperatuur was tijdens het eerste deel van mijn cyclus).

Ik had zeker niet gehoopt dat het bij de eerste ronde meteen raak zou zijn, maar na de ovulatie heeft mijn lichaam toch wat met mijn voeten gespeeld, waardoor ik toch wel dacht "zou het?"...

Zo steekt misselijkheid telkens de kop op terwijl mijn maag leeg is en heb ik na de maaltijden een aantal dagen serieuse zuuroprispine gehad, Zelfs toen ik op een bepaals moment mijn eigen deo spoot, kwam een slok water er meteen weer uit. Ik denk niet dat het te wijten is aan een "plaagje", gezien ik goed kon eten en de maaltijd steevast binnenbleef.

Ook heb ik last van enorme stemmingswisselingen. (Ocharme mijn ventje... ik lijk precies een draakachtig halloweenmonster)

Tja... verschijnselen van het ontpillen zeker? Heftig!

Hopelijk goed nieuws bij jullie!

Liefs,
    Charlotte
  • @Ch@rlotte ontpillen is bij mijn geleden van voor de zwangerschap van mijn dochter. Ik herinner me toen ook enkele hormonale schommelingen. Eens zwanger werd dat nog veeeel erger. Hij kan beter voorbereid zijn. Mijn man ziet een tweede volledig zitten maar hoopt nog altijd dat ik op het einde van de zwangerschap "toch wat redelijkere zal zijn " horror.gif gelukkig verdween dit tot ik bevallen ben. Hahah

Hopelijk zetten ze snel door. Dan kan je hier nog een ronde blijven happy.gif
  • Ik denk dat ik naar december doorschuif. Ondertss dag 31, denk niet dat ik een es gehad heb, vlgs ovutesten toch niet. En ook geen ms voorlopig, t zal helemaal ontregeld zijn door mn vroege mk eind september.
    Zo wachten en geen hoop hebben is ook maar niks, dat mn ms er dan maar snel aankomt.
    Succes a iedereen die nog deze maand gaat testen!
    Grt
  • @Diedy
    Ja echt, het is te belachelijk voor woorden waarom ik al "drama" veroorzaakt heb de laatste weken...

Als ze zich inderdaad doorzetten kan ik hier nog eventjes mee smile.gif
    Afwachten dus... & hopen op minder "ontpilverschijnselen" komende cyclus!

• Ik vrees dat ik op dit moment een miskraam heb. Moet langs spoed van de gynaecoloog maar ben er vrij zeker van... cry.gif
  • @Lynntjen oei! Niet zoon goed nieuws! Heb je een bloeding? Hopelijk heeft de dokter ongelijk en zit het nog veilig! Laat ons iets weten...
  • Oooh @Lynntjen wat verschrikkelijk! Hopelijk snel duidelijkheid! En heel veel sterkte!!!
  • @lynntjen Ohh nee... Hopelijk snel zekerheid. Ik duim dat het toch niet is!!!
  • Ik ben zo boos op mijn eigen. Ik heb seffes al 3 maanden mijn regels niet. Maar heb steeds maar afgewacht omdat bloedonderzoek en echo enzo niets uitwees (vorige cyclus). Nu ik het dan eindelijk zo beu ben, bel ik voor aan nieuwe afspraak, moet ik nog wachten tot eind november. Had ik toch eerder gebeld, dat kon ik zelf ook wel verzinnen dat ik eerder geen afspraak kon krijgen. Dus nu word mijn geduld nog 3 weken op de proef gesteld. Ipv na 2 maanden te bellen, dat was ook al extreem lang.. Soms vervloekt ik mijn geduld en gerustheid toch echt...
  • @Lynntjen ohneen! Ik hoop zo van niet! Had je al een echo gekregen je ontdekte dat je toch zwanger was? Hopelijk heb je straks duidelijkheid
  • @Goeleg hier is er ook altijd een wachttijd van 4-6w. Lang eh... ik mag de 22ste gaan. Dat was de eerste dag dat ze nog een plekje had. Gelukkig kan ik verlof nemen...
  • @Lynntjen : Heel veel succes daar! Een bloeding tijdens zwangerschap kan altijd he! Ik duim mee!
  • Ik wist van donderdag dat ik zwanger was
    Vrijdag bloedgenomen en hcg was goed en komt overeen met het aantal weken.
    Maar deze ochtend bloedverlies helder rood, vrij veel met stolsels... dus ja cry.gif
  • @Mimi jij gebruikte ovulatietesten zeker? Dag 31 al.. heb je het hierover al gehad met de dokter? Geen idee of dat normaal is want nog nooit meegemaakt gelukkig.
  • @Foxiee dank je!

oh, wat zou ik ook dolgelukkig zijn met een zomerboeleke smile.gif maar het maakt niet uit eigenlijk na al die maanden, jaren, als het er maar gewoon komt smile.gif

@Duss ah echt? grappig en woon je nog in de buurt? Van mijn oudste ben ik ook bevallen in Wilrijk...
    Altijd dat aftellen hé... smile.gif aftellen tot ms gedaan zijn, aftellen naar de groene dagen, aftellen tot je test kan doen enz. nen mens zou er 'koekoek' van worden smile.gif

@Hellebel bij mijn curettage waren mijn cycli ook ineens anders... Rottig dat je dit er dan ook nog 'bijkrijgt'... ik duim in ieder geval dat het deze ronde mag lukken...

@Diedy dank je! het zou tof zijn hé als we nog met z'n allen massaal een positieve zwangerschapstest zouden hebben voor het einde van dit jaar love.gif

@Ch@rlotte heb geen verstand van het ontpillen, maar kan alleen maar mee hopen voor jou dat het snel raak is en misschien nog meer voor jouw ventje goofy.gif (normaal hoor, jouw lichaam moet alles ervaren enz hé...)

@Mimi oh, dat is echt niet leuk! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Anders eens een bloednamen laten doen? Dan weet je toch iets meer?

@Lynntjen oh, nee toch... laat snel iets weten hé? veel moed! Met wat geluk nog helemaal veilig bij jou! sadhug.gif

@Goeleg oei, bah, dat is echt frustrerend... Wel knap dat je zo geduldig bent, want ik ben het tegenovergestelde en daar geraak je ook niet echt ver mee hoor, alleen vroeger een hartaanval ofzo wink.gif Regelmatig eens bellen of vragen om je op de reservelijst te zetten?

Alléé, hier voor mijzelf vandaag echo: links follikel van 13 en rechts eentje van 12. Gyn weet niet of ze beiden gelijk gaan doorgroeien of überhaupt beide gaan doorgroeien, maar kijk, eentje is voor mij al prima hoor... Als het maar een goeike is smile.gif Woensdag terug controle, dus waarschijnlijk IUI vrijdag, zaterdag, zondag... We zullen zien smile.gif Spannend... @Claudia82 wanneer dachten ze juist bij jou IUI? ik verschil dan 2dagen met jou of?

Dikke zoen en veel moed, succes en geduld hé dames...

xxx
  • @Nr3 : Bij mij dachten ze eerst maandag iui maar daar zaten ze nu naast. Nu denkt ze eind deze week. Mijn hormoon stond nu op 150 en vorige keer stond die met de eisprong op 243 dus ik moet nog even. Mijn ander hormoon stond op 6.4 en moest ook nog stijgen. Welke hormonen het zijn, geen idee, dat is de eerste keer dat ze er iets van zei. Ik weet alleen dat ze ook samenwerken. Gisteren waren ze bij mij 13 en 12 en ik moet morgen terug. Ik vermoed dat ik nog een keer ga moeten terugkomen maar het wordt dus afwachten. Ik hoop echt wel op eind deze week! Mijn vorige cyclus was ook wel 35 dagen dus ja he... Veel succes!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld