@Foxiee dank je!
oh, wat zou ik ook dolgelukkig zijn met een zomerboeleke

maar het maakt niet uit eigenlijk na al die maanden, jaren, als het er maar gewoon komt
@Duss ah echt? grappig en woon je nog in de buurt? Van mijn oudste ben ik ook bevallen in Wilrijk...
Altijd dat aftellen hé...

aftellen tot ms gedaan zijn, aftellen naar de groene dagen, aftellen tot je test kan doen enz. nen mens zou er 'koekoek' van worden
@Hellebel bij mijn curettage waren mijn cycli ook ineens anders... Rottig dat je dit er dan ook nog 'bijkrijgt'... ik duim in ieder geval dat het deze ronde mag lukken...
@Diedy dank je! het zou tof zijn hé als we nog met z'n allen massaal een positieve zwangerschapstest zouden hebben voor het einde van dit jaar
@Ch@rlotte heb geen verstand van het ontpillen, maar kan alleen maar mee hopen voor jou dat het snel raak is en misschien nog meer voor jouw ventje

(normaal hoor, jouw lichaam moet alles ervaren enz hé...)
@Mimi oh, dat is echt niet leuk! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Anders eens een bloednamen laten doen? Dan weet je toch iets meer?
@Lynntjen oh, nee toch... laat snel iets weten hé? veel moed! Met wat geluk nog helemaal veilig bij jou!
@Goeleg oei, bah, dat is echt frustrerend... Wel knap dat je zo geduldig bent, want ik ben het tegenovergestelde en daar geraak je ook niet echt ver mee hoor, alleen vroeger een hartaanval ofzo

Regelmatig eens bellen of vragen om je op de reservelijst te zetten?
Alléé, hier voor mijzelf vandaag echo: links follikel van 13 en rechts eentje van 12. Gyn weet niet of ze beiden gelijk gaan doorgroeien of überhaupt beide gaan doorgroeien, maar kijk, eentje is voor mij al prima hoor... Als het maar een goeike is

Woensdag terug controle, dus waarschijnlijk IUI vrijdag, zaterdag, zondag... We zullen zien

Spannend...
@Claudia82 wanneer dachten ze juist bij jou IUI? ik verschil dan 2dagen met jou of?
Dikke zoen en veel moed, succes en geduld hé dames...
xxx