Nod november 2017

• @momsie Hier bleven de action testen altijd vaag.. Eerst blanco dan vaag, dan dag 1 vaag, dag 2 donkerder vaag en dag 3 terug vager. Om dan terug blanco te blijven. Even donker of donkerder dan de teststreep was absoluut niet van toepassing!
  • Allez de ES is voor vanavond of morgen, ik voel het! Nu wel spijt dat we maandag laatste keer seks hebben gehad. Vandaag en morgen sowieso, dus dan maken we hopelijk nog een goede kans?
  • @Lori Twee dagen na elkaar heeft niet zoveel nut als ik het goed heb begrepen.
  • @Senna87 super smile.gif Met Lily was het raak in de 2de maand maar of dat nu zo vlot gaat gaan. Een mens mag hopen e. De ovulatie testen zijn een gewoonte geworden, kan het moeilijk laten nu. (ookal veraad mijn cevixslijm vaak het moment.)

@momsie Nog nooit die van de action gebruikt. Sensitest koop ik en die werken altijd schitterend. Als je testen vaag blijven zou ik eens proberen om 2 keer per dag te testen. Smorgens en savonds. Afgelopen maand was mijn knaltest om 16u. Had hem dus anders niet gevonden.

@lori De maand dat bij ons raak was hebben wij enkel op dag van +ovulatie test en de dag erna sex gehad. Als de timing goed zit heb je maar 1 zwemmer nodig e!
  • #foxiee kan zeker.
  • @Senna87 dan geef ik de hoop nog niet op. Duimen dan maar bigsmile.gif
  • Yep yep. De testen beginnen weer op te lopen! Hier is het klussen geblazen. Wss maandag mijn eisprong. 😊
    Morgen hier mijn ventje nog eens goed verwennen. 😊
  • Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod? (Laatste ms 5/9)
    Foxiee - 23 jaar - R1 - 1ste kindje - NOD 1/11
    Ch@rlotte - 27 jaar - ronde 1 - 1ste kindje - NOD 1 november
    Lori - 31 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD 7/8 november
    Tweety - 33 jaar - ronde 17 - 3e kindje - NOD +-8/11
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Senna87, 30j, ronde, 2e kindje, nod 9/11
    Lynntjen - 28 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD +-10/11 (ovulatietesten + temperatuur)
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    BLBL - 35 jaar - ronde 4 - 1ste kindje (na MA) - NOD +/- 12/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 13/11
    Claudia82 - 34 jaar- ronde 1 na miskraam (iui) - 3e kindje - NOD 13/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Lotje. - 31 jaar - 3de ronde - 1ste kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 20/11
    Duss - 28 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 21ste
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21 November
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
    Sara_1987 - 30 jaar - 4de ronde - 1e kindje - NOD vermoedelijk 23 november
    Diedy - 27 jaar - ronde 6 - 2e kindje - NOD 24 November
    Jesske - 32 jaar - 4de ronde na MK - 2de kindje- NOD 29 november
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD
  • Gisteren namiddag heel blij dat het bruinverlies gestopt was na 8 dagen.
    Deze morgen wakker geworden met heel veel pijn in m’n rug en zijn mijn MS er door gekomen.

Op naar de volgende ronde
    Ik blijf hier nog wat hangen. Mijn volgende NOD zou 27/111 moeten zijn

Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod? (Laatste ms 5/9)
    Ch@rlotte - 27 jaar - ronde 1 - 1ste kindje - NOD 1 november
    Lori - 31 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD 7/8 november
    Tweety - 33 jaar - ronde 17 - 3e kindje - NOD +-8/11
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Senna87, 30j, ronde, 2e kindje, nod 9/11
    Lynntjen - 28 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD +-10/11 (ovulatietesten + temperatuur)
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    BLBL - 35 jaar - ronde 4 - 1ste kindje (na MA) - NOD +/- 12/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 13/11
    Claudia82 - 34 jaar- ronde 1 na miskraam (iui) - 3e kindje - NOD 13/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Lotje. - 31 jaar - 3de ronde - 1ste kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 20/11
    Duss - 28 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 21ste
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21 November
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
    Sara_1987 - 30 jaar - 4de ronde - 1e kindje - NOD vermoedelijk 23 november
    Diedy - 27 jaar - ronde 6 - 2e kindje - NOD 24 November
    Foxiee - 23 jaar - R2 - 1ste kindje - NOD 27/11
    Jesske - 32 jaar - 4de ronde na MK - 2de kindje- NOD 29 november
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD
  • @Foxiee jammer dat het niks is geworden. Hopelijk volgende ronde en een augustusbaby candle2.gif
  • @Foxiee veel succes!

@Lieveke ja als je met bijv. IVF behandelingen bezig bent, dan krijg je utrogestan of pregnyl om je lf te behouden, verlengen... Dus je kan er sowieso iets aan doen, moest het nodig zijn... Acupunctuur kan hier ook voor helpen en teunisbloem zoals hier al werd gezegd... Laatste heb ik geen ervaring mee...

@Sara_1987 veel succes in ronde vier!

@momsie ik heb altijd de ovulatietesten van action gebruikt en de zwangerschapstesten ook... Geen problemen mee gehad... Ik test zodra ik een streepje krijg, 2keer op een dag, want anders had ik hem elke keer al gemist wink.gif

@Lori dat is meer dan genoeg hoor! zelf goed, want het beste is eigenlijk dat je man bijv. 3dagen aan onthouding doet om dan vlak voor de moment ervoor te gaan smile.gif als wij zelf zonder hulp probeerden, deden we het om de dag, omdat je anders de kans hebt dat je je ei mist, maar met ovulatietesten, normaal is dat in orde hé. Dus helemaal goed!

@Lieveke go go go!!!

Hier morgen naar de gyn voor bloednamen en echo... Ben benieuwd hoe ver ik zit...

xxx

• Vandaag had ik follikelmeting weer, ondertussen dag 14 van mijn cyclus. Vorige donderdag had ik een follikel van 12mm, eentje van 11mm en twee kleinere. En nu zijn ze maar amper 1mm gegroeid sad.gif Het gaat een langere cylcus worden denk ik. Ze heeft nog wel een bloedname gedaan om te zien hoe het hormonaal staat maar normaal moet ik dinsdag terug komen voor volgende follikelmeting. Normaal stond de inseminatie ingepland voor morgen, toch een tegenvaller vind ik.
    Normaal moest ik bij hun apotheek ook pregnyl halen maar alles is op, dinsdag kregen ze weer een nieuwe lading binnen gelukkig.
    Ik vind het toch zwaar zo vruchtbaarheidsbehandeling en al 2 kindjes hebben. Tis soms toveren om opvang te vind... En nu zeker volgende week met de vakantie... Maar soit, op naar dinsdag!
  • @Claudia82 ah dat is niet leuk hé!!! Heb ik ook al gehad... Uiteindelijk liep ik een 5tal dagen à een weekje achter.. Morgen moet ik gaan voor opmeting, ben benieuwd. Heb wel een rothumeur, dus kan wel eens zijn dat mijn hormonen in gang aan het schieten zijn.. maar geen idee...Ben dus benieuwd hoe het er morgen voor staat...

xxx
  • Ja uit de bloedname bleek dat mijn hormonen ook nog niet goed op peil staan. Ik dacht van wel maar ben er onbewust teveel mee bezig denk ik, wat zenuwen, wat denken aan de vorige keer... Maar ze denkt eind komende week ergens... Ik hoop dat ze dinsdag iets gegroeid gaan zijn, ze zullen dan ook wel bloedname doen denk ik. Het zijn er echt twee van dezelfde grootte ongeveer, 12 en 13mm dus misschien wel veel kans... Het is voor mij ook drie kwartier rijden naar de kliniek dus ik ben er echt een paar uur voor weg zeg maar. Veel succes ook bij jou he!
  • @Claudia82 amai, ja, drie kwartier! waar ga je? Ik ging tot voor kort in Jette, maar heb voor de IUI gekozen om toch terug naar augustinus in Wilrijk te gaan... als je er twee hebt van gelijke grootte dan zit je toch al goed é! vanaf 15 doen ze sowieso beide mee en met de pregnyl krijgen ze nog een spurtje hé! spannend dus! wie weet binnenkort een tweeling wink.gif)
    Ik ben eens benieuwd bij mij... Voel voor de moment niets!!! dus zal hier nog geen vette zijn... Ik schat ook IUI donderdag of vrijdag, maar dat weet ik dus nog niet... benieuwd...

xxx
  • Ik woon in hulshout, nabij heist op den berg. Hier zijn eigenlijk niet zoveel ziekenhuizen. Wij gaan in Bonheiden. Als we naar Lier zouden gaan of Geel, dan ben ik ook zoiets onderweg... Mijn vorige iui's had ik wel goede eitjes dus ik hoop dat ze keihard gaan groeien nog!
  • Veel succes he! Wie weet kunnen we samen gaan aftellen straks wink.gif
  • @Claudia82 ah ja, ok! Bonheiden ken ik ook.. ongeveer zo een half uurtje van bij mij smile.gif Ik duim volop! Ik heb meestal ook meerdere follikels, maar vaak is er dan toch maar ééntje dat doorgroeit tot groot genoeg... Héél enkele keren gebeurt het dat er twee zijn, maar.... Ik hoop in ieder geval dat de komende maanden er twee gaan zijn of beter dat we deze maand er twee hebben en dat er de komende 9maanden geen eitjes meer groeien, maar boeleke(s) smile.gif ja dacht daarstraks ook dat we misschien wel samen zouden kunnen aftellen... altijd leuk! smile.gif

xxx
  • @Diedy augustus is ook een mooie maand, mijn vriend is dan jarig dus zou wel een leuk cadeautje zijn tongue.gif

@Nr3 bedankt. Veel succes morgen!
  • @Nr3 veel succes morgen!!! Ik ben in Wilrijk geboren, kleine wereld smile.gif

Regels zijn gedaan nu aftellen tot groene dagen. 🙏🏽 Gelukkig enkele dingen gepland deze week om de zinnen te verzetten. Is wel nodig amai
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld