Nod november 2017

• Ik weet dat ik overdrijf, maar ik had het me anders voorgeteld.. ik dacht opnieuw in mei of juni te bevallen, dan zou ik thuis zijn in de zomervakantie en zouden we geen opvangprobleem hebben voor ons zoontje. Ik moet ook sowieso steunkousen dragen dus dat zou goed zijn uitgekomen. We gaan volgende week op weekend met familie en dan had ik het daar aangekondigd. En zo maak ik mezelf gek. Ik zou opnieuw graag 5 of 6m thuis zijn maar mei/juni 2019 iseen heel belangrijk moment op mijn job. Werk er nog maar even en dat is een moment dzt ik gewoon niet mag missen of niet pas ervoor mag terugkomen. Dus als ik pas uitgerekend ben in november dan kan ik ook niet zo lang thuisblijven. k word hier stilaan gek. Ik heb heel veel spijt dat we er pas aan zijn begonnen toen zoontje al 2 was...
  • Ik vermoed 5weken nu...

Ik had 8dagen wat bloedverlies, niet heel veel maar als ik mijn maandstonden heb is da ook nooit ni veel.
    Morgen naar de dokter, bloed laten nemen en eens zien wat hij zegt.
    Enige symptoom da ik heb is enorm moe. Ik val elke dag in slaap in de zetel en dat is niet van mijn gewoonte.
    2 testen gedaan vandaag 1 om 16u en andere 18u en meteen mega positief.
    Ik hoop dat het bloedverlies niets wilt zeggen.... ik ben toch wat bang

• @Lynntjen : alvast een proficiat! Ik begrijp dat je ongerust bent maar bloedverlies wil niet meteen zeggen dat er iets mis is !

Ik duim alvast mee! Laat zeker iets weten wanneer je geweest bent!

@Claudia82 : super dat je zondag terugmag! Nu hopen op een goede maand voor jou en iedereen hier! 😘

Wij vandaag de vruchtbare periode ingegaan ervan uitgaande dat ik een cyclus heb van 28 dagen. Vandaag meteen geklust maar heb al hele avond zo wat steken in mn onderbuik links.. zou dat mn eisprong zijn of mss denk ik er gwn teveel over na dat ik dingen voel die er niet zijn.. aaargh ik focus me er weer teveel op...
  • Ik sluit me snel even aan bij jullie groepje. NOD 1/11... eerste ronde, dus nog wat zoekende smile.gif
    Liefs,
    Charlotte
  • @Ch@rlotte welkom! Zet je anders is het lijstje. Dat is handiger
    @Joly je hebt de verkeerde banner gekozen. Die jij hebt is voor de weken van de zwangerschap
  • @lori ik begrijp je gevoelens. Helaas duurt het nu langer dus je zal het moeten loslaten. Gemakkelijker gezegd natuurlijk. Ikzelf wil er 2j tssen. Dus als het deze ronde niet prijs is zal het toch een klopke zijn. Maarja daar geraken we wel over zeker?
    Hidr duurt het ondertussen ook langer dan mijn dochtertje. Mijn ventje heeft beslist om deze ronde ook mee op te letten in de cyclus en ons best te doen. Dat bied geen garanties. Maar daarvoor wist hij van niks. En ging dan uit op de groene dagen of trok hem af toen. Dus mss helpt deze zet wel. Nu 22 nov heb ik een afspraak mijn mijn gynaecoloog. Over het zwanger worden en over het groot bloedverlies elke maand en over mijn kortere luteale fase...mijn Nod is enkele dagen later. Ik hoop zo op deze maand met mijn hart maar mijn hoofd zegt dat ik kalm moet blijven!
  • Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod? (Laatste ms 5/9)
    Ch@rlotte - 27 jaar - ronde 1 - 1ste kindje - NOD 1 november
    lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 5/11
    Lori - 31 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD 7/8 november
    Tweety - 33 jaar - ronde 17 - 3e kindje - NOD +-8/11
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Senna87, 30j, ronde, 2e kindje, nod 9/11
    Lynntjen - 28 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD +-10/11 (ovulatietesten + temperatuur)
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    BLBL - 35 jaar - ronde 4 - 1ste kindje (na MA) - NOD +/- 12/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    Claudia82 - 34 jaar- ronde 1 na miskraam (iui) - 3e kindje - NOD 13/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Lotje. - 31 jaar - 3de ronde - 1ste kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 20/11
    Duss - 28 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 21ste
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21 November
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
    Diedy - 27 jaar - ronde 6 - 2e kindje - NOD 24 November
    Jesske - 32 jaar - 4de ronde na MK - 2de kindje- NOD 29 november
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD ? (eind nov)
  • @Bien82 ik zou vandaag dan toch nog jullie best doen wink.gif pijn kan voor of vlak na eisprong ook komen. Bij mijzelf heb ik altijd een druk in buik en steken en plots zijn die weg om dan de dag erna een algemeen zwaar gevoel te hebben... dat zou dan van het vocht van de follikel komen? of zoiets wink.gif Nog enkele dagen door doen zou ik zeggen voor alle zekerheid toch?

@lori ik begrijp dat je graag alles plant! Ik doe dat ook altijd en zit dan al te denken hoe ik het zou aankondigen en uit te tellen of ik dan nog op een vliegtuig zou mogen, moesten we toevallig volgend jaar toch eens weg geraken... Jammer genoeg heb ik ondervonden dat het soms op het gebied van zwangerworden niet gaat zoals je het wilt... Mijn kids zijn 10 en 8 en ik wou graag 3kids kort achter elkaar. Door omstandigheden en ziekten is dit nooit gelukt en zijn we dus pas vorig jaar na lang aarzelen overeen gekomen om ervoor te gaan... en ja ik was van de eerste keer zwanger en toen ging alles mis en ben ik na 3keer met mijn vingers knipperen in de medische malenmolen terecht gekomen... Nooit gedacht! Je hebt dit jammer genoeg niet in de hand. Toch kan je wel als je ongerust bent idd naar je gyn gaan en eens bespreken. Als je zelf vindt dat er iets niet goed zit, moet je dat echt doen. Ik heb er te lang mee gewacht vind ik... alléé, ik ben gegaan, maar werd niet aangehoord.... En wie weet is er effectief niets mis, want cycli kunnen af en toe eens een uitschieter hebben ook al ben je jaren gewoon regelmatig, maar dan ben je gerust...

@Lieveke Van zodra ik een vaag streepje op mijn ovulatietest krijg, test ik 2keer per dag. Zo mis je normaal je eisprong niet... Natuurlijk moet je daarvoor ook effectief testen... Je LF verlengen kan hoor, dus geen paniek als deze te kort zou zijn.... komt helemaal goed!

@Claudia82 ah super! ben blij dat je kan gaan... Was toch wat lang wachten hé!

@Diedy haahhahahahhahaa kan niet altijd allemaal tegen zitten hé! we gaan er gewoon allemaal voor en daarmee basta.. Let's do this!!!! goofy.gif

@Goeleg amai, zalig een man dat dat zo goed mee wilt en kan volgen smile.gif Alleen moeilijk zelf je rust te vinden dan waarschijnlijk... Ach het maakt niet uit wat ze doen hé, ze doen sowieso alles verkeerd goofy.gif

@Lynntjen als je testen zo knaltesten zijn, dan zou het heel straf zijn moest het nu niet effectief goed zitten... Ik duim dat je snel zekerheid hebt en kan genieten!

@Joly die steken heb ik dan ook, kan wel eens goed je eisprong zijn of de steken die je (bij sommige mensen) hoort die eraan vooraf gaan... nog effe voort doen zou ik zeggen? Toi toi!

@Ch@rlotte welkom!!!

xxx

• @Lynntjen : Wauw super! Een dikke proficiat! 😍

Ik moet straks alles bijlezen . Niet handig op men telefoon... mss toch maar een tablet aanschaffen.
    Want hier kan ik niet op terug lezen en dan wordt het heel moeilijk om te reageren op de vorige posts.

Mijn regels zijn zo goed als gedaan. Eigenlijk maar 1 dag echte regels gehad.
    Binnenkort terug ovulatietesten aanschaffen en dan weer opzoek naar het ei.

wave.gif
  • Ik zie net dat er nog mama's bij zijn die voor een vierde kindje gaan. Leuk!! wave.gif
  • Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier, dus ik stel me eventjes voor smile.gif
    Ik ben 23 jaar en mijn vriend en ik gaan sinds deze maand officieel voor ons eerste kindje bigsmile.gif
    We hadden wel al wat geprobeerd de afgelopen maanden, maar sinds deze maand gaan we er volledig voor. Met andere woorden ik zit in ronde 1 smile.gif
    Mijn NOD zou voor 1/11 zijn (cyclus van ongeveer 30d), maar ik schat mijn kansen klein in aangezien ik sinds vorige week vrijdag elke dag een beetje bruinverlies heb.

Groetjes Foxiee

Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod? (Laatste ms 5/9)
    Foxiee - 23 jaar - R1 - 1ste kindje - NOD 1/11
    Lynntjen - 28 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD +-10/11 (ovulatietesten + temperatuur)
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 20/11
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD ? (eind nov)
  • @Diedy dankjewel was uiteraard ni de bedoeling 😅
  • @Diedy hier dus net hetzelfde probleem, laat je iets weten hoe het bij de gynaecoloog geweest is en wat de reden is van de kortere lf en hevige ms?

@Nr3 hier normaal ook 2 x per dag als ik merk dat ze eraan komt. Nu dat ik eraan denk zal ik sebiet nog is testen.
    En hoe bedoel je? Hoe kan je u lf verlengen?
    Het probleem is dat mijn lichaam het (bevruchte) eitje te vroeg naar de uitgang wijst....
  • @lieveke ik hou je op de hoogte. Hopelijk zijn we snel de 22ste en kan ze me geruststellen
  • En hier ben ik ook weer. Gisteren ms door gekregen. Had nog even hoop op innestelingbloeding maar gisteren stroomde het bloed er gewoon uit. Veel krampen en pijn. Bah. Poging vier hopelijk wel met resultaat.

Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod? (Laatste ms 5/9)
    Foxiee - 23 jaar - R1 - 1ste kindje - NOD 1/11
    Sara_1987 - 30 jaar - 4de ronde - 1e kindje - NOD vermoedelijk 23 november
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD
  • @Foxiee kan misschien innesteling zijn hoor.
  • #duss geen evolutie testen hier. Ik graak blijkbaar erg makkelijk zwanger
  • @Senna87 kan je een week innestelingsbloeding hebben? Ik dacht dat dit maar enkele dagen kon zijn.
  • Vandaag gestart met ovulatietest... ben benieuwd! Het zijn er van de action. Iemand ervaring?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld