Nod november 2017

• Ik heb deze ochtend net mijn ms. Even balen en terug doorgaan zeker? Ronde 6 al. L was direct prijs. Je kan duidelijk geen 2x geluk hebben...

Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod? (Laatste ms 5/9)
    lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 5/11
    Lori - 31 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD 7/8 november
    Tweety - 33 jaar - ronde 17 - 3e kindje - NOD +-8/11
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Senna87, 30j, ronde, 2e kindje, nod 9/11
    Lynntjen - 28 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD +-10/11 (ovulatietesten + temperatuur)
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    BLBL - 35 jaar - ronde 4 - 1ste kindje (na MA) - NOD +/- 12/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    Claudia82 - 34 jaar- ronde 1 na miskraam (iui) - 3e kindje - NOD 13/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Lotje. - 31 jaar - 3de ronde - 1ste kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 20/11
    Duss - 28 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 21ste
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21 November
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
    Diedy - 27 jaar - ronde 6 - 2e kindje - NOD 24 November
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD ? (eind nov)
  • Ik voeg me ook terug toe al ga ik proberen wat minder actief te zijn in de hoop er wat minder mee bezig te zijn...
    Ik was 6 dagen over tijd, testte vaag positief maar MS zijn vanmorgen echt goed doorgekomen.

Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod? (Laatste ms 5/9) 
    lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 5/11
    Lori - 31 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD 7/8 november
    Tweety - 33 jaar - ronde 17 - 3e kindje - NOD +-8/11
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Senna87, 30j, ronde, 2e kindje, nod 9/11
    Lynntjen - 28 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD +-10/11 (ovulatietesten + temperatuur)
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    BLBL - 35 jaar - ronde 4 - 1ste kindje (na MA) - NOD +/- 12/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    Claudia82 - 34 jaar- ronde 1 na miskraam (iui) - 3e kindje - NOD 13/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Lotje. - 31 jaar - 3de ronde - 1ste kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 20/11
    Duss - 28 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 21ste
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21 November 
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
    Diedy - 27 jaar - ronde 6 - 2e kindje - NOD 24 November
    Jesske - 32 jaar - 4de ronde na MK - 2de kindje- NOD 29 november
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD ? (eind nov)

@Lotje. En @Diedy wat spijtig dat er voor jullie ook geen goed nieuws was in oktober... 😢

Hopelijk zal november voor iedereen hier een topmaand worden!
  • Juist terug van follikelmeting voor iui. Mijn 'eikes' doen het goed. Ik verschoot al want bij ons jongste zoontje had ik er maar gewoon 1. Langs de linkerkant 1 klein eitje en langs de rechterkant twee grotere van ongeveer 12mm en 2 kleinere van ongeveer 9mm. Nu moet ik pas maandag terug komen, ik vind dat precies veel tijd ertussen, niet? Allé, ik snap wel dat ze in het weekend liefst zo weinig mogelijk mensen zien maar ik zou niet graag te laat willen zijn... Maar ik heb mijn bezorgdheden geuit en ze ging het overleggen met de gynaecoloog (het was de ivf-verpleegkundige) en vanmiddag gaan ze me dan bellen... Ze zei dat ze in theorie per dag 1mm groeien en dat ze dan maandag 16mm zouden zijn... Al stress voor ik zwanger ben wink.gif
  • @Jesske we lopen terug ongeveer gelijk thumbup.gif hopelijk eens een goed maand voor ons... en voor derest ook natuurlijk. Mijn dochter is 2j geleden verwekt in november. Dus hopelijk is terug "onze" maand. We willen zo graag een brusje voor haar!
  • @Diedy : wij hebben ons oudste zoontje ook verwerkt in november maar dan 5 jaar geleden... Het zou zo leuk zijn als ze rond dezelfde periode jarig zijn he... Good luck!
  • Waar kopen jullie de ovulatietesten? Ik had een cyclus van 24 dagen en nu van 38. Ms dus ook wel handig om mij ook zulke testen aan te schaffen;-)
  • @Mumble online sensitest of in de action. Kruitvat heeft ook goedkope.
  • @Diedy Thanks! En ik had het niet gezien... Succes in November!!!
  • @Senna87 Vreselijk cry.gif ben thuis van 6 februari dus zal hier ook ff wennen zijn. Was een weekje terug in september maar dat ging absoluut niet. Ga wel halftijds terug. en dan eventueel voltijds na de kerstvakantie. Al die kleuters "juf waar is je baby" De 14de okt was mijn vermoedelijke bevalligsdatum, mijn mama was het al helemaal vergeten. Het valt op hoeveel mensen het snel vergeten en wie er echt voor je is. Ik hoop dat wij allebei snel een positieve test in handen hebben. En dat ze mij dan maar in winterslaap stoppen tot na 25 weken. Gebruik jij ovu testen?
  • @Claudia82 persoonlijk vond ik augustus een heel leuke maand om te bevallen bigsmile.gif het zou dus zoooo leuk zijn mocht er nog een augustus-kindje bijkomen candle2.gif candle2.gif
  • @Lieveke ik heb daarnet om 16u nog een ovulatietest gedaan. Weer mega donker.
    Ik had gemaild naar sensitest en die zeiden doe een zwangerschapstest.
    Heb ik dan gelijk gedaan en ja hoor totaal onverwacht ben ik zwanger.
    Ik heb wel schrik doordat ik die bloeding heb gehad. Morgen naar de dokter....
  • @Lynntjen proficiat! Heb jij dat even veel bloed verloren als gewoonlijk??
  • @Claudia82 Ik vind het ook wel wat laat.. Zou verwachten dat je toch wel zondag ten laatste zou moeten gaan? Vorige keer heb ik pregnyl moeten zetten de dag nadat mijn follikel 15 was... Het is te hopen dat de andere follikels ook nog meedoen of gaat dan de IUI niet door? smile.gif thumbup.gif Jij maakt dan wel vlot meerdere follikels aan.... Ik heb dat ook vaak. Vorige keer had ik er 5 of 6 maar de meest dominante was toch echt een stuk groter...

@Duss alsnog een 'gelukkige verjaardag'... Echt kak zo een verjaardag idd! wat denkt die controlearts wel... pfff... enorm veel begrip amai... Mensen weten soms echt niet beter en kunnen hun vaak niet goed verwoorden, en we weten dat wel, maar ondertussen heb je toch de 'volle lading'...
    Hopelijk heb je binnenkort niet alleen een knaller van ovulatietest maar ook een knaller van een zwangerschapstest met een rustige 'winterslaap' tot aan de 25weken love.gif

@Lynntjen waaauuuwww!!! Top seg! Hoe fantastisch is dat!!! smile.gif die bloeding kan geen kwaad waarschijnlijk. Komt wel meer voor dacht ik... Hoe ver zou je zijn?

@Lori als je met twijfels of vragen zit, gewoon naar fertiliteitsarts gaan... Bij mij zaten (tot drie weken geleden) mijn eileiders toe (na vermoedelijk curettage)... Veel succes en niet aan jezelf twijfelen...

@Amyra2015 Veel succes in december! (hopelijk zie ik je daar niet en zijn we toch beide zwanger tongue.gif )

@Veertje veel succes!

@Lieveke super dat je er minder mee kan bezig zijn... hier is dat jammer genoeg niet aan de orde... vanaf dit weekend begin ik waarschijnlijk toch ook al met mijn ovulatietesten te goochelen.... en dan binnen x aantal weken met mijn zwangerschapstesten goofy.gif

@Senna87 pppfff... Verschrikkelijk moeilijk... Veel moed en ik hoop dat jij ook snel terug zwanger bent! Kom het hier maar van je afschrijven!

@Diedy vroeg of laat is het prijs...Het is hoogstwaarschijnlijk niet de vraag of maar eerder wanneer, dus ja.... lastig hé dat wachten... Ik duim voor een brusje!

@Jesske Dat is echt rottig hé! ik hoop dat het volgende ronde prijs is! Vaak ben je verhoogd vruchtbaar als het even prijs was dacht ik? dus... komaan hé!

@Mumble hier ook action of sensitest...

Veel succes aan iedereen! Duimen staan omhoog .. thumbup.gif

xxx
  • Hoi dames ik vermoed dat ik gisteren mijn eisprong had, had zo een stekende pijnen in mijn linkerzijkant... Heb dat eerlijk gezegd nooit zo gek gevoeld. Maar mijn vriend was werken voorbije nacht en hebben niet kunnen klussen. Ben ik dan te laat nu? Heb daar de vorige keren eigenlijk niet zo opgelet bij het zwanger worden. Verder staan ook hier de kaarsjes te branden voor ieder van ons . Veel succes x
  • @Nr3 heb volgende maand afspraak bij gynaecoloog gemaakt, ik ga vragen of er toch wat onderzoeken gebeuren. Het kan toch niet dat ik 2,5 jaar regelmatige ES heb (ik voelde die zelfs toen ik mijn spiraal had) altijd op dag 14 of 15 en dan ineens pas veel later een ES heb? Ik maak me zo'n zorgen, wat als dat nu nog weken duurt. Pff ik heb echt een slecht gevoel.. En nu kunnen we weer niks doen want je moet wel een ES hebben om zwanger te geraken hè... Sorry hoor, maar ik vrees echt dat we medische hulp gaan nodig hebben...
  • Niet zo panikeren Lori. Kan perfect zijn dat je eens een uitzonderlijke cyclus hebt hoor!
    Ik heb al sinds ik voor de eerste keer mijn MS kreeg een cyclus van 28 dagen. In die 13 jaar NOOOOIT een dag korter of langer geweest. Sinds 10 jaar doe ik ook aan temperaturen om mijn ES te bepalen omdat ik toen mijn man heb leren kennen en ik niet aan de pil wou. Vorig jaar was toen ineens ons condoom gebroken op dag 10, maar ik ben geen MAP gaan halen want ja mijn ES kwam toch al 10 jaar exact op dag 17... Je kan al raden dat ik net toevallig een cyclus van 23 dagen had met een ES op dag 12 goofy.gif Manlief studeerde toen nog dus wij waren nog niet met kindjes bezig toen dus wel effe paniek tongue.gif
    Uiteindelijk was ik niet zwanger maar vanaf de cyclus erna wel weer gewoon 28 dagen met een ES op dag 17.
  • @Nr3 vorige ronde was het echt erg! Tranen gelaten met de ms op 6 -7 dpo...
    Had ik mij voorgenomen om mijn fucus te leggen op mn dochter, financieen en aankomende feestdagen.
    Maar moest van dokter wel deze ronde terug ovulatietesten doen, stel dat ik terug een korte lf heb, moet ik naar gyneacoloog. Moest dit ff int oog houden.
    Nu vergeet ik gewoon te testen, hopelijk mis ik daardoor de es niet, maar da betwijfel ik
  • @Nr3 : De gyn heeft vanmiddag gebeld en ik moet zondag terug komen voor follikelmeting. Ik ben benieuwd aangezien ik de vorige keren telkens maar 1 ei had. Spannend he! Ik hoop dat ik nadien ook pregnyl kan vinden want die zijn schaars hoor ik de laatste tijd...
  • @Nr3 amai jij zorgt ook voor positieve vibes hier. Hopelijk zijn we massaal zwanger!
  • @lori Hier ook al bijna een jaar regelmatig op 30 dagen en ineens 2 mega cycli. Ben sinds gisteren teunisbloem olie aan het nemen. Dat zou helpen voor oa een regelmatige en kortere cyclus. Ben benieuwd wink.gif.
    Ik begrijp je frustraties dus helemaal. En nu begint vriendlief er ook nog elke dag achter te vragen. Wel fijn dat hij er ook mee bezig is maar ook irriterend. Zo gauw ze doorkomen zal hij het echt niet missen..
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld