Nod november 2017

• @_Cindy_ dankjewel!

@ de andere mama's (to be) : wannneer is jullie vruchtabre periode? Bij mij begint het wss donderdag. Klussen geblazen 😀

Hopelijk is dit voor iedereen een vruchtbare maand! Groetjes
  • @Duss goed en niet goed dat ze niets hebben gevonden hé... Nu ga je waarschijnlijk eeuwig met die vragen blijven zitten en langs de andere kant is het waarschijnlijk idd gewoon 'pech' hé, maar daar moet je het dan mee doen... niet gemakkelijk! ik denk idd als het lukt en je kan gaan werken, dat dit je enkel ten goede kan komen en je terug wat in het 'normale' kan krijgen... Ik duim dat je gewoon deze maand kan komen melden dat het gelukt is smile.gif

@Senna87 gaat het idd ook wat met jou? ik hoop dat jij ook snel positief mag testen...

dikke knuffel dames!

@Olifant geen idee hoe het zit met borstvoeding en terug zwanger worden. Tussen mijn kids zit er meer tijd en ik heb nooit lang borstvoeding kunnen geven... maar ik duim dat het enkel maar een positieve invloed kan hebben! Als je positieve ovulatietest hebt gehad, dan zijn jullie er toch echt goed voor gegaan hé wink.gif

@Joly ik veronderstel vanaf volgende week mijn vruchtbare periode te hebben sé... Weekje na jou... Doe dat goed daar hé met het ventje wink.gif

xxx

• Goeie morgend!
    Ik voeg me hier ook bij!
    Deze morgend vollebak mijn regels gekregen.

lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 5/11
    Lori - 31 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD 7/8 november
    Tweety - 33 jaar - ronde 17 - 3e kindje - NOD +-8/11
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Senna87, 30j, ronde, 2e kindje, nod 9/11
    Lynntjen - 28 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD +-10/11 (ovulatietesten + temperatuur)
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    BLBL - 35 jaar - ronde 4 - 1ste kindje (na MA) - NOD +/- 12/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    Claudia82 - 34 jaar- ronde 1 na miskraam (iui) - 3e kindje - NOD 13/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 20/11
    Duss - 28 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 21ste
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21 November
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD ? (eind nov)Aangepast door Mammie84 op 25/10/2017 07:11
  • Hier zijn ze ook begonnen dus officieel van start.

@Nr3 Ja het is dubbel. Als ze iets gevonden hadden dan was het ivf-pdg en eerlijk gezegd liever niet natuurlijk, ivf is niet niks! Maar dan misschien wel een geruster gevoel? Ik denk eerlijk gezegd dat ik mij altijd 9 maanden zorgen ga maken. Nu mogen we zelf weer proberen en ik zie dat als goed nieuws. We waren snel zwanger dus ik hoop dat het nu weer zo is. Ik ben wel onmiddelijk thuis als ik zwanger ben. Langs de ene kant leuk dan heb ik geen bijkomende stress van het werk, langs de andere kant is werk goede afleiding en thuis zitten is niet goed voor je gedachten gang.

Op een vruchtbare maand zonder onzekerheden dames!!!!!
  • @Olifant
    Sorry dat ik even kom inbreken (zit nog in het nod oktober groepje) maar kom hier af en toe al eens spieken dat ik zou kunnen volgen.
    Ikzelf geef nog bv aan ons dochtertje en zit nu in ronde drie. Ik nam wel de mini pil en het heeft ongeveer twee maanden geduurd na het stoppen van de pil voor ik mijn cyclus terug kreeg. Toen redelijk regelmatig (33-31) maar nu dag 37 en nog steeds niets te zien (geen ms, geen Pos test) terwijl ik redelijk zeker ben van ei door wat ik voelde en wat ik zag op de ovu test. Als je wil mag je me pb sturen maar ik ben helemaal geen pro. Ik kan alleen spreken uit mijn eigen ervaring smile.gif
  • Ik voeg me opnieuw toe.

Lynntjen - 28 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD +-10/11 (ovulatietesten + temperatuur)
    Lotje. - 31 jaar - 3de ronde - 1ste kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 20/11
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD ? (eind nov)
  • @Duss ja moeilijk allemaal hé! Ikzelf moet ook een punctie hoor als ik nog eens toevallig zwanger zou zijn wink.gif dus ja... IVF/ICSI is loodzwaar, dat is echt enorm belastend vind ik zelf... heb dat zwaar onderschat. ik hoop echt ook zo hard dat ik dat niet meer ga nodig hebben wink.gif Ach ja, er valt niets anders aan te doen dan je 'best te doen' en vertrouwen te hebben in je lichaam hé. een grote portie geluk is toch ook wel aan de orde hier hoor... Alles op zijn tijd zeker? ...

xxx

• @Joly : Ik heb morgen follikelmeting voor iui dus hier nadert de vruchtbare periode ook smile.gif
  • @Nr3 Ja het geluk mag ook mee zitten nu. Gisteren was het mijn verjaardag maar het was echt een k** dag.
    De controle arts was langs geweest omdat ik na de herfstvakantie weer halftijds ga werken. Hij zo, als ik het juist begrepen heb, hebt u een miskraam gehad? ik zo nee mijn dochter is stil geboren. Ah en wat betekent dat juist? ponder.gif
    Om dan af te sluiten met: Hopelijk voel je je snel weer wat beter, je weet nu wel dat je zwanger kan worden!

sommige mensen. en je moet maar geduld hebben met mensen want ja ze weten niet wat het is. soms raakt mijn geduld echt op.

Dat moest er even uit shocked.gif

Nieuwe lading ovulatietesten besteld thumbup.gif
  • Iemand raad ... ik heb al 4 positieve ovulatietesten...
    zal straks eens een foto uploaden als mijn patatje slaapt.
    Ik heb niet de indruk dat de laatste donkerder of lichter is. ?!?!?!
  • Dag 16 en nog geen ES, terwijl ik anders altijd ES heb op dag 14, max 15. Echt waar ik begin het beu te worden. Vorige keer direct zwanger, nu 'al' 4m aan het proberen. Ik ben er vrij zeker van dat er op maand 2 iets was maar niet heeft doorgezet want 5d overtijd en mega pijnlijke MS. En nu gaat mijn cyclus ineens raar doen (ben ook zeker van ES want ik voel die, voelde die zelfs met spiraal). Weer langer wachten. Ik begin mij echt zorgen te maken. Ga afspraak met gynaecoloog maken maar geraak daar wss pas binnen 2m binnen. Ik ga echt eisen dzt ze wat dingen nachecken. Vorige keer na bevalling ook nog curretage laten doen, ik denk dat er ergens toch iets is misgelopen ofzo...
  • Ik voeg me ook even toe. Geen idee wanneer mijn nod zal vallen. Mijn vorige cyclus was 60 dagen. Nu is het van 5/09 geleden en nog steeds niks. Geen pos. test terwijl ik wel 5-6 weken geleden mijn ES voelde. Vorige cyclus ermee verder geweest maar zowel de echo's als bloedonderzoek waren goed, had ei gehad en heb ook nog meer dan genoeg eitjes klaarzitten. Uiteindelijk dag van afspraak bij de gyn mijn regels gekregen. Nu dus alweer een, nog veel, langere cyclus. Ben vandaag begonnen met teunisbloem olie, zou de cyclus verkorten en regelen. Hopelijk komen ze snel door en ben ik daarna terug regelmatig zoals ik eerst was. Ben ondertussen een jaar pilvrij en zat op cyclussen van 30 dagen...

Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod? (Laatste ms 5/9)
  • Ik zou ook willen aansluiten maar ga direct door naar december 😞
  • Hey iedereen,

Mijn vorige cyclus telde 29 dagen. Ik gebruik ovulatietesten en ben er maandag mee begonnen.(op dag 9)
    Die bleek positief, Nu zijn we woensdag heb nog steeds een positieve test. Gisteren heb ik dan ook 1 gedaan van het kruidvat ipv sensitest.
    Teststreep is donkerder dan controlestreep. Deze was meteen te zien.

Hier 2 foto's van de testjes...
    [IMG]www.mupload.nl/img/k436z3rwyu8…[/IMG]

[IMG]www.mupload.nl/img/kowu3q6y877…[/IMG]

Kan dit? Vorige cyclus zag je mooi mijn testjes donkerder worden en na eisprong terug afnemen...
    Ik ben een beetje in de war. shocked.gif
  • Ik ben doorgeschoven naar november.

Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod? (Laatste ms 5/9) 
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
  • @Lynntjen weet ge zeker dat je niet zwanger bent? Die zijn dan ook postief....p
  • @Diedy ik heb net mijn maandstonden gehad astonished.gif
    Vriendin van me vroeg dit ook al... ik weet dat ovulatietesten positief blijven als je zwanger bent maar hoe verklaar je dan de maandstonden?
    Als ik tegen zaterdag nog positief test dan zal ik een zwangerschapstest doen maar voel me niet zwanger en bij mijn eerste wist ik het meteen.
  • @Lynntjen sommige krijgen de regels nog door. Ik zou zelf morgenvroeg al een testje wagen! Ben benieuwd 😊

@Goeleg zo vervelend die lange cyclussen! Ik pak ook zink bij. Dit zou ook de celbedeling,.. helpen en ook een kortere cyclus hebben

Ik lees hier wel mee, maar hou me meer op de achtergrond, ik ben er duidelijk minder me bezig. ( vergeet de ovulatietestjes wel soms over te slaan. En dan zit ik savonds in mijn zetel en dan valt mijne euro : doeme, weer vergeten... dus dan maar snel naart wc,...
    Ik zit nu op dag 15 en nog geen es gehad. Vorige ronde was mijn positieve test op dag 19 maar had een lf van 7 dagen...
    Vandaar dat ik een cycluslengte had van 26 dagen.
    Zodra ik mijn es heb, pas ik mijn nod aan in het lijstje maar met lf van 14 dagen...

Toi toi toi iedereen! Veel klusplezier aan de dames in de groene periode en dat er veel positieve testjes mogen komen deze maand!
  • @duss eergisteren nog iemand tegen mij "je heb echt nog geen.buik he, je moet toch bijna bevallen." Tja idd. Normaal wel. Dat doet pijn. En dan weten ze al helemaal niet dat ik pas een miskraam heb gehad. Ik begin op 2 nov terug te werken. Ben al sinds juni 15 thuis. Gaat wennen worden.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld