Nod november 2017

• @Jesske waauw!! Super!!! Dikke proficiat!!! Wat een goede maand!!!!!
  • Zwanger:
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 14/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Duss - 29 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 19/11
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21/11
    Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod 21 november
    Jesske - 32 jaar - 4de ronde na MK - 2de kindje- NOD 29 november

Wachtbank :
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
    Diedy - 27 jaar - ronde 6 - 2e kindje - NOD 24 November
    Foxiee - 23 jaar - R2 - 1ste kindje - NOD 27/11
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD?
  • @Goeleg Had jij ook geen randjesfietsen of split sex gebruikt deze ronde? Proficiat in ieder geval!
  • Proficiat @Jesske!
  • @Goeleg @Mammie84 dikke proficiat!
    @Jesske super nieuws! wat een goede test!

November was een goede maand, duimen dat december de trend verderzet!
  • @Jesske proficiat!! Mooie positieve testen e! Super!

Ik kon het toch niet laten en deze ochtend getest... is het toch wel een foute test annoyed.gif
    Deze middag om nieuwe gaan en morgenvroeg testen. Het is nochtans die van Kruidvat 2v5, nog nooit gehad.

Groetjes,
    Veertje
  • Wat een topmaand! Proficiat aan de nieuwe zwangeren! December wordt ongetwijfeld de maand van de anderen! Ik duim er erg hard voor!
  • @Jesske: duidelijker kan niet!!! Een dikke proficiat!! love.gif

@Veertje: oohh nee... hoe stom is dat! Morgen een beter resulaat.

wave.gif
  • @Veertje ohnee! Hoe kan da! ... ben jij al na je nod?
  • Ik heb daarnet nog eens getest en ik kreeg eerst een lijn te zien op 4min en na 6min verdween die lijn terug. Dus is negatief. Balen!
    Ik wacht nu toch mijn maandstonden af. Ik ben normaal altijd heel regelmatig, cyclus van 27-28 dagen maar nu zit ik op dag 32. Moest ik zwanger zijn zou het nu toch al positief moeten zijn, vermoed ik.

Groetjes,
    Veertje
  • @ann Randjesfietsen en teunisbloem olie voor mijn cyclus terug op gang te krijgen..
    @veertje Test over een paar dagen nog eens, moesten je regels er nog niet zijn. Hopelijk toch nog positief! En het was nu ook niet met ochtendurine, dus er is nog hoop!!
  • @Veertje ik zou morgenvroeg of maandagmorgend nog eens testen als ms ni doorkomen. Dan is dat meer geconsentreerd..
  • @goeleg Ha, dat had ik dus goed onthouden... randjesfietsen en split zijn echt wel wondermiddelen wink.gif Je zal wel blij zijn!
  • Bedankt allemaal! Hopelijk volgen er nog van november en anders veel succes in december! Duimen omhoog voor jullie allemaal!!!Aangepast door Jesske op 26/11/2017 16:11
  • Ik testte deze ochtend nogmaals negatief. Dus dat is niets deze ronde. Maandstonden mogen nu wel gaan komen. Is de eerste keer in mijn leven dat ik onregelmatig zou zijn. Maar ja het kan e.

Veel succes nog aan de andere!!

Groetjes,
    Veertje
  • @Veertje stiekem hoop ik toch dat je te vroeg hebt getest.. duimen blijven hier omhoog..
  • @Jesske Woehoe! Superdikke proficiat!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld