Nod november 2017

• Mijn regels zijn er vanmorgen doorgekomen... The mind is a powerfull thing! Had er zo'n goed gevoel bij en ik was toch zo moe! smile.gif Nuja, ik schuif door naar december. Heb ook enorm veel pijn aan mijn onderbuik... Dit voelde ik nog niet eerder! Het positieve nieuws is dat ik terug een mooie cyclus van 31 dagen heb!

Proficiat aan alle zwangere dames! thumbup.gif
  • Wauw @Goeleg wat een goed nieuws!!! Na al die onzekerheid dit goede nieuws! Geniet ervan!!!
  • @Goeleg een dikke proficiat! love.gif

@Lydia: jammer maar volgende keer beter!

@Sara_1987: mijn ovulatietest was heeeel positief!

Fijne avond allemaal

wave.gifAangepast door Mammie84 op 24/11/2017 11:27
  • En @Diedy? Heb je getest?
    Hier zijn we weer met ovulatietestjes bezig. In de week een heftig gesprek gehad met ln man. Hij vond het 'verplicht' klussen niet leuk en wilde dat niet echt volgen, maar zo ontneemt hij me wel de kans om zwanger re worden, want alleen kan ik het niet he.
    Maar hij ging t nu toch proberen smile.gif. Dus hopelijk meer kans deze maand.
  • @Diedy ik ben ook wel benieuwd! Hopelijk goed nieuws! Welk nieuws het ook is alvast een super leuk weekend!

@mimi mijn man heeft daar ook moeite mee. Ik zeg hem daarom niets maar is idd niet makkelijk, moet soms nogal wat uit de kast halen 😄.
    Hier heeft manlief aangegeven dat hij ook wat meer moeite zal doen in de middelste weken! Mss zo iets afspreken? Ik Let er heel erg op dat ik ook buiten die weken wel moeite doe voor hem en hem aanhaal!

Hier vanmorgen overslagen, sta normaal een half uurtje voor iedereen op om te zorgen dat ik klaar ben tegen dat de rest op moet! Werd ik wakker van mijn man zijn wekker... mijne wsl in mijn slaap af gezet? Niet leuk maar er zelfs wel niet aan gedacht om te testen dus dat is wel goed!
    Ik denk dat ik morgen vroeg mss test! Ik vermoed nod vandaag. Hoop wel niet op vage testen zoals vorige maand maar dan zou ik BVBA zondag nog digitaal kunnen testen!
  • Ik schuif door naar december. Mijn menstruatie is doorgekomen.
  • Hi meiden! Hier ben ik weer (Indien mijn naam niet werd aangepast, ik reageerde initieel onder Fairy Dust maar had hier blijkbaar nog een account lopen van vorige zwangerschap). Even mijn banner en dergelijke aangepast om makkelijker mee te praten smile.gif (als die tenminste zichtbaar is?)
    Proficiat aan alle zwangeren. En duimen gekruist voor diegene die nog wachten. Die laatste 2 weken vind ik altijd zoooooo lang. Ik mag nu gelukkig bijna testen... of niet (als die ms toch doorkomen). Heb heel veel last gehad van rommelende darmen 's avonds, ms krampen in de laatste week en nu doen de bortjes een beetje zeer. Ik ben eens benieuwd... Ik weet ondertussen wel dat die symptomen niks willen zeggen. Afwachten is dus de boodschap.
  • Ik vrees dat het het bij mij ook gedaan is. Meer bruinverlies vandaag...

Ik begrijp het echt niet meer hoe dat nu komt. Vorige keer van eerste cyclus zwanger. Nu 4e cyclus gepasseerd na mijn miskraam. Het is zo moeilijk. Waarom wil dat nu toch niet lukken...
  • Ooh wat spijtig @Sara_1987 hopelijk volgende maand meer geluk!

@Hellebel begrijp je moedeloosheid! Bruinverlies wil echter nog niet meteen iets zeggen! Hopelijk snel duidelijkheid! Dikke knuffel!
  • @Goeleg Fijn nieuws, zeg! Proficiat smile.gif

@Jesske Mijn duimen staan omhoog voor jou hug.gif
  • @Sara_1987 : jammer meid. Veel succes komende ronde hug.gif

• @Diedy , hoe was jou test deze morgend?
  • Ik blijf hier ook nog over.... nod is al paar dagen geleden. Op NOD testte ik negatief, maar voorlopig nog geen maandstonden. Met mijn vorige zoontje testte ik ook pas laat positief. Ik test morgen of zondag nog eens.
    Succes aan de mede wachtenden. Proficiat aan de zwangeren...

Groetjes,
    Veertje
  • @Veertje toi toi toi! Duimen staan omhoog! Gebruikte je ook ovulatietesten?
  • Nee ik gebruikte geen ovulatietesten maar ik voel mijn eisprong wel en aan de stand van de baarmoeder heb ik het ook bevestigd.
    Dus ja spannend e smile.gif
  • @Veertje idd spannend 😊. Ik zou niet tot zondag kunnen wachten. 😊
  • Mijn gevoel zat juist dames!!! Geen tuurlijntjes of twijfelgevallen maar knaltesten!

[IMG]i66.tinypic.com/21did8z.jpg[/IMG]

Dringt nog niet echt door! Nu verder bang afwachten en hopen dat alles goed komt!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld