Nod november 2017

• Ik was de testen beneden vergeten en zo 's morgens kan ik het niet ophouden totdat ik de trap op en af ben geweest.

Al 2 dagen rozig soms bruin witverlies. Ik denk niet dat het iets wordt. Vrijdag dagje verlof. Zou best kunnen dat het huilen wordt maar dan is het er ook uit.

Kan even ook met sommige reacties in mijn omgeving ook niet zo goed om. Er zijn kennelijk mensen die het nu al nodig vinden om mijn vruchtbaarheid in het algemeen in twijfel te trekken. Ja want gemiddeld is iedereen direct zwanger 🤔. Niet echt. En dan nadien even de oorzaak aanwijzen - ah je nam de pil. Dan ben je nu zeker onvruchtbaar. Om dan 1 dag later aan te raden dat ik nog een paar jaar wacht. Ongefundeerde meningen nodig? Ik ken een goede leverancier 😉
  • @sara_1987 Verschrikkelijk, die opmerkingen. Meestal dan nog eens van ietwat oudere vrouwen waar je zelf niet eens een echte band mee hebt
    (Hier toch). En jij nog niet zwanger? Euhl, nee en als het zo was, ging ik dat niet aan uw neus hangen. Wil jij geen kindjes? Anders wordt het wel de hoogste tijd! Waar Moei je je mee? Uw mama wilt graag oma worden! Tja, kan best zijn maar mijn mama heeft daar niks over te willen,... Wacht maar niet te lang want die heeft ook zo lang gewacht en is nu met IVF bezig.. Euhm, ik ken die niet, zijn mijn zaken niet en die van u al evenmin...
    En dat roze-achtige bruin verlies had ik ook enkele dagen geleden om daarna weer enkel wat witverlues te hebben.. Heel raar! Hopelijk allebei zwanger (en alle anderen die nog wachten op nod)

@lydia Zolang er geen regels in zich zijn, is er hoop. Je hebt tenslotte ook heel vroeg getest, zeker als je geen regelmatige cyclus hebt..

Morgen weet ik meer! In de namiddag mocht ik bellen maar ik ga wachten tot ik thuis ben want om nu stiekem op school te testen en me daarna in te houden voor mijn collega's. Ofwel blijdschap ofwel ontgoocheling verbergen, niet mijn talent..

• HEB eindelijk foto kunnen uploaden.
    [IMG]i68.tinypic.com/5mkcbt.jpg[/IMG]

Gingen jullie altijd voor een bloedtest?

Ik duim voor de wachters
  • @Mutte Kan het nog positiever dan die laatste? Proficiat!

@Goeleg Ja die opmerkingen krijg je jaar na jaar meer. En dan erachter, zo oprecht, maar je hebt nog tijd hoor... En dan hoor je ze gewoon denken 'maar eigenlijk niet'.
  • @mutte Nu valt er echt niet meer te twijfelen!!! Proficiat!!

En ik heb nog niet zo veel ervaring met positieve testen wink.gif Nu heb ik sowieso een bloedonderzoek gekregen via gyn dus hoop ik nu geen urinetest meer nodig te hebben.
    Je test is duidelijk positief dus lijkt een bloedtest me ook wel overbodig.
    Heb je al "kwaaltjes"? Aangepast door Goeleg op 22/11/2017 19:56
  • @Mutte: zeer duidelijk nu thumbup.gif
    Nogmaals een dikke proficiat love.gif

wave.gif
  • @Goeleg niet echt kwaaltjes eigenlijk. Meer moe. Meer geur wel als ik er bij stilsta en af en toe heel veel honger.

Ik duim voor je. Morgen meteen laten weten!
  • Oooh zo spannend hier! @Goeleg ik hoop dat je goed nieuws krijgt straks!!!

@Mutte ik denk dat iedereen hier op zo een duidelijke test hoopt! Nogmaals proficiat!

@Sara_1987 wanneer ga je testen? Ik duim voor je!

Ik probeer me echt in te houden! Ben vanmorgen maar snel gaan plassen 😊. Volgende week woensdag ga ik echt niet halen vrees ik. Ik probeer te wachten tot zondag... Ik weet niet hoe het komt. Heb er een goed gevoel bij. Hoewel ik ook weer zo bang ben mijn kop zot te maken en de klap weer zo hard zal zijn... Maar ik ben ontzettend moe en heb nog steeds pijnlijke borsten. Dat zijn voor mij altijd de eerste signalen... Ik hoop het zo!
  • Ik ga morgen testen. Daarna vertrek ik op reis.
    Niet veel hoop want ik voel echt niks. Maar voor mijn reis wil ik weten waar ik sta.
  • @Diedy ik hoop toch dat je een positieve test in handen krijgt morgen! Niets voelen is soms net een heel goed teken. Moest het deze ronde niet zijn, probeer dan toch maar volop te genieten van je reis.
  • @Diedy en @Goeleg : ik denk aan jullie dames!

Ik ben deze morgend opgestaan met vreselijke hoofdpijn en misselijkheid.
    Het zwanger zijn gevoel komt nu wel opzetten.

wave.gif
  • @Jesske @Diedy ik duim voor jullie. We zijn weer de achterblijvers van de maand 😉

Ik heb een dikke week veel last gehad van mijn darmen. Nu iets beter... deze morgen mini beetje bruinverlies. Mijn NOD is zondag. Ik heb geen testen in huis, misschien maar goed ook. Dan kan ik maandag een halen voor dinsdag eventueel...
  • @Hellebel ja we zijn weer al eens bij de laatste. Hopelijk brengen we deze keer goed nieuws. Ikzelf heb nog zwangerschaptesten liggen van destijds bij men dochter. Dus dat inhouden lukt me altijd goed. Alleen nunmet de reis valt het ambetant om het niet te weten.
  • @Diedy Je timing zat toch verkeerd deze maand als ik het me goed kan herinneren?
  • Whoehoew... Ik kreeg goed nieuws! Ik ben pril zwanger.. Geen idee hoe ver al. Moet een afspraak maken bij mijn gewone gynaecoloog voor over 2 a 3 weken.. Vermoed een week of 4-5 ver nu.. Heel onwezenlijk eigenlijk, oneens is het toch snel gegaan.

Hopelijk volgen jullie ook nog allemaal deze maand!!
  • Wauw! Super! Geniet ervan @Goeleg!! Ben blij voor je!
  • @Goeleg Fantastisch! Na al die bezorgdheid is dit echt geweldig nieuws.

@Jesske @Diedy @al wie nog mee over schiet, 't is een knaller van een maand precies. Dat kan enkel met goed nieuws eindigen. (Hoop ik)

Voor wie met een ovulatietest eerst getest heeft, hoe duidelijk was jullie 2de streepje?
  • Wieee @Goeleg super!!!! Wanneer was je ei. Ik morgen ook 5 weken.
  • @mutte Ik dacht begin september wink.gif
    Ik heb laatst wel nog eens een ei idee gehad, exact weet ik het niet meer maar had in mijn hoofd dat mijn nod ong 19 november was.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld