Nod november 2017

• @Diedy veel testen er na pas positief hoor. Persoonlijk drink ik helemaal niet als we proberen om zwanger te worden. Mijn familie was dit nu al gewoon en vind het niet raar dat ik nu niet drink. Je kan natuurlijk altijd zeggen dat je een blaasontsteking hebt en antibiotica moet nemen?

@Goeleg ik duim mee voor jou

xx
  • @Duss dat is een goed idee. Bovendien kwam ik nooit verder dan 12dpo. Dus als ze doorkomen kan ik zeker drinken en zeg ik gewoon dat de kuur over is. Nuja liever niet natuurlijk.

@Goeleg succes, eindelijk meer duidelijkheid voor je!
  • @Diedy ja dan is de kans groot dat je wel iets gaat weten maar als je laat innnestelt kan het alsnog dat ja pas op 14dpo pos test hoor! Mijn LF is ook maar 11/12 dagen dus kan perfect. Ik had op 9dpo al licht licht streepje. Ja als je regels komen kan je “zwak” momentje inlassen en zeggen dat paar glaasjes geen kwaad kunnen haha wink.gif
  • @Jesske ja het is weer spannend he... Wil dat testen ook wat uitstellen. Hooelijk lukt het ons 😉
  • Terug van de gynaecoloog. Ik heb mijn eisprong gehad, dus meer in nod klopt ongeveer. Al wel goed nieuws! Donderdag moet ik bellen voor resultaat van de bloedtest. Ofwel ben ik zwanger ofwel komen mijn regels elk moment. Hopelijk natuurlijk dat eerste, en ergens heb ik er een goed gevoel bij.
    Ze heeft clomid voorgeschreven voor als ik toch niet zwanger zou zijn, maar daar krijg ik donderdag pas info over indien nodig... Hopelijk niet dus!!!
  • Ook ik zit nog op de wachtbank. smile.gif Ik ben niet helemaal regelmatig dus ik bereken mijn nod ongeveer op zondag aangezien ik twee weken geleden mijn eisprong had.
    Ik kan me echt niet meer bedwingen en zal morgenochtend toch al een test doen. Ik voel niet zoveel maar ben wel zeer moe en ruik precies beter en meer. Nuja, misschien maak ik mezelf wel wat wijs... Spannend!!!
  • @Goeleg dus als je zwanger bent zou het pril zijn? Spannend!
  • @Mammie84 ik heb gelezen dat je eerst een ovulatietest hebt gedaan... als die positief aangeeft kan je dus ook zwanger zijn? Dat wist ik niet?

Groetjes,
    Veertje
  • Ik weet niet goed waar ik op moet hopen. Ik heb krampen maar nog geen menstruatie te zien. Zou kunnen dat ik morgen toch test als ze er nog niet door zijn.
  • Het zou inderdaad nog zeer pril zijn. Kon me niet bedwingen en heb daarnet een ovulatietest gedaan met een licht streepje. We zullen zien wat het morgenochtend wordt met een zwangerschapstest smile.gif En als er morgen niks te zien is wacht ik af tot zondag om nog eens te testen.
  • Ik heb ook een ovulatietest gedaan en die gaf ook een een duidelijk zichtbare streep aan... en ik ben zeker dat eisprong 2 weken geleden was...
    Zo spannend zeg!!
  • @Veertje Hier hetzelfde verhaal! smile.gif Succes
  • @Goeleg: ik duim voor je!
    Hoe is het bij jou @Diedy? Ga je vrijdag testen? Hopelijk goed nieuws!
    Hier niks te melden. Sinds vandaag weer beginnen met ovutestjes, dus zullen zien wat de maand brengt. Hopelijk geen cyclus van weer 46 dgn, dan krijg ik t smile.gif
  • @Mimi ja vrijdag ga ik testen omdat ik dan op reis vertrek. Ben dan 11dpo. Morgen naar dd gynaecoloog. Hopelijk mag ik hier nog goed nieuws melden kn 2017!

Ik hoop ook mee voor je mimi. Dat je cyclus terug normaal mag zijn en snel zwanger candle2.gif
  • @Veertje en @Lydia: dat klinkt héél goed!!
    Zo was het bij mij ook enkele dagen geleden. Succes!! thumbup.gif
    Ik had gelezen dat er veel dames zijn die een positieve ovulatietest hadden.. dus ik heb dat ook geprobeerd..
    En ja het resultaat is er smile.gif

@Sara_1987 : gooi er maar snel een testje tegenaan!

@Goeleg en @Diedy voor jullie ook veel succes!!

IK DUIM VOOR JULLIE ALLEMAAL thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
    wave.gif
    2 keer aangepast. Laatste keer door Mammie84 op 21/11/2017 21:39
  • @lydia Als het morgen negatief is, zou ik nog niet te veel zorgen maken, het is nog lang tot zondag... Maar ik duim voor morgen al 2 streepjes!
    @sara_1987 buikkrampen kunnen ook een goed teken zijn! Hopelijk moeten ze de eerstkomende maanden niet meer doorkomen!
    @mimi Hier heeft de teunisbloem olie precies wel geholpen voor mijn cyclus terug op gang te krijgen!
    @diedy Hopelijk voor jou ook een positieve test vrijdag!

Ik vond het wat raar bij de gyn, heb her gevoel dat ik veel te weinig info gehad heb. Vlug vlug een inwendige echo, geen uitleg, enkel dat ze zag dat ik een eisprong gehad had. Toen ik zei dat ik dacht 14 sagen geleden, bevestigde ze dat dat wel zou kunnen kloppen. Ik mocht me terug aankleden en toen vroeg ze nog wanneer ik laatst getest had, ongeveer 2-3 weken geleden. Meer als AH kam niet als reactie. Dan werd ik doorgestuurd voor bloedname, en kreeg ik een clomid voorschrift. Donderdag moet ik bellen en als ik niet zwanger ben, krijg ik dan telefonisch de clomid uitleg.
    Ik mocht ook zeker het nog niet halen gaan voor donderdag.
    Pfff. Iets meer info was tof geweest. Telefonisch zo ne uitleg doen is toch ook niet heel professioneel.
    Of heeft ze wel een vermoeden dat ik zwanger ben maar wil ze nog geen valse hoop geven!? Ik vond het echt vlug vlug en weinig info. Ergens heb ik ook gewoon het gevoel dat het wel eens raak kan zijn maar durf er niet echt in te geloven. Misschien maak ik het mezelf ook gewoon wijs.
    Maar nu ga ik toch ook dapper zijn en wachten tot donderdag, denk dat ik minder teleurgesteld ben door mijn regels of negatieve bloedtest dan van een gewoon testje. Dan twijfel ik toch weer aan de nauwkeurigheid..
  • En dames al getest? Ik ben benieuwd!! bigsmile.gif

wave.gif
  • Ik kon deze ochtend niet testen. Moest me haasten. Na het werk ga ik wel eens testen, zal wel ff kunnen ophouden bigsmile.gif
  • Bij mij was nog geen streepje te zien... Maar het is inderdaad nog vroeg he maar kon me echt niet meer inhouden smile.gif Dit weekend nog eens testen. Moeilijk te bepalen aangezien ik niet helemaal regelmatig ben. Zit nu aan dag 30 maar zijn er ook al 34 geweest... Spannend! Ik vind het wachten verschrikkelijk moeilijk! astonished.gif En die onzekerheid...
  • Komaan dames! Duimen staan omhoog!!!
    Ik wil nog wel graag een paar positieve testjes zien! 😊
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld