Nod november 2017

• @Mammie84 elke dag een beetje donkerder.
    Ik denk dus dat het hier raak is!
    Trouwens: volgens mij zaten wij ook samen in het groepje temperaturen bij samantha in 2012!!!

Was nog vergeten te zeggen: enige symptomen moe en ook nog heel koud.
    Ik duim voor je. Was het een donker streepje? Vanaf hoeveel hcg test de ovulatiestrio? wink.gif
  • @Mutte : ja dat kan!! Ik herinnerde mij jou naam! Leuk!
    Geen idee... het was een ovulatietest van de action en er was een duidelijke dikke streep te zien!
    Ik was daarnet nog aan het rommelen in de badkamer en ik heb nog 1 zwangerschapstest gevonden.
    Nu ben ik wel bang om morgenvroeg te testen... bang dat het toch niets zal zijn..
    Ben jij je nod al gepasseerd? Zit goed wink.gif

wave.gif
  • Goeie morgend dames!
    Ik heb goed nieuws... ik heb een duidelijk streepje op de zwangerschapstest!
    Nog niet super donker maar duidelijk zichtbaar!
    Het moet nog even doordringen... straks een andere test halen om zeker te zijn.
    En dan ga ik na het werk mijn ventje een cadeau'tje afgeven dat ik al even heb klaar staan.

wave.gif content.gifAangepast door Mammie84 op 20/11/2017 07:18
  • Zwanger:
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 14/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11
    Duss - 29 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 19/11
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21/11

Wachtbank :
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Lotje. - 31 jaar - 3de ronde - 1ste kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 19/11
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
    Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod 21 november?
    Sara_1987 - 30 jaar - 4de ronde - 1e kindje - NOD vermoedelijk 23 november
    Diedy - 27 jaar - ronde 6 - 2e kindje - NOD 24 November
    Foxiee - 23 jaar - R2 - 1ste kindje - NOD 27/11
    Jesske - 32 jaar - 4de ronde na MK - 2de kindje- NOD 29 november
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD?
  • Oh super @mammie84 Proficiat!
    @Mutte Ook proficiat!

Hier lijkt het erop dat mijn regels aan het doorkomen zijn. Ik heb sinds zaterdag heel licht bruin verlies, en dan nog soms maar bij het afvegen. Het is zo lang geleden dat ik ze de laatste keer had (3maand en half) dat ik geen idee meer heb of dat toen ook met zo weinig begon. Morgen gyn... Nu al zenuwen..
  • Proficiat @mammie84 !!! Geniet ervan!

@Goeleg amai zo een onregelmatige cyclus? Hopelijk kan de gynaecoloog hier iets voor jullie betekenen!!!

Hier ben ik me weer gek aan het maken heeft! Heb bannering niet aangepast in de hoop langer te kunnen wachten met testen... Ik vermoed echter dat mijn nod vrijdag is. Ik heb gevoelige borsten en veel steekjes in mijn buik. Maar dat had ik anderzijds vorige maanden ook... anderzijds heb ik een serieuze koortslip en dat wijst volgens mij om niet veel goeds...
    Die laatste week is de hel!
  • @Mammie84 en @Mutte proficiat!!! Geniet van jullie zwangerschap!!

@Jesske nog even volhouden. Duimen staan omhoog! thumbup.gif
  • @Mammie84 Wow, dikke proficiat! Geniet van je roze wolk smile.gif

Hier is het niks geworden deze maand. Ik vlieg naar december!
  • @Mutte @Mammie84 wauw proficiat!
    Ik ben nu 7dpo. Heb deze ochtend wat last gehad van trekkerig gevoel linkerkant aan mijn lies ong. Was af en toe scherp. Vorige maanden had ik dat niet. Kan ook zijn omdat we gisteren een hele trektocht hebben gedaan.
    Ik test vrijdag ochtend op 11dpo. Vertrek dan op weekend en ik wil weten wat ik moet meenemen. 11dpo. Langste cyclus ooit was 12dpo. Dus als ze al doorbreken liefst 12dpo anders heb ik ze helaas in de auto.
    Wat eeen goede maand al seg hug.gif
  • @Mammie84 ik ga denk ik woensdagochtend testen... maar ben niet zeker of ik het tot dan volhou ik heb testen in huis liggen dus dat maakt het verleidelijker om morgen al te testen. Morgen is normaal gezien NOD. Bij mijn eerste kindje testte ik pas 3 dagen na NOD positief....
    Maar alvast proficiat!!

Groetjes, Veertje
  • Proficiat aan de zwangeren! Voor alle anderen duim ik ZO hard dat het snel raak mag zijn! Een mooier kerstcadeau kan ik jullie niet wensen XX
  • Proficiat aan alle zwangeren!!

Bij mij ook de laatste week voor NOD. Zal ongeveer zaterdag zijn. Wil pas maandag ten vroegste testen.
    Ik heb sinds vorige woensdag elke avond een soort druk in de onderbuik... Ook zeer rommelende darmen, begint in de namiddag met β€˜s avonds het hoogtepunt... Lastig om in slaap te vallen zelfs. Vind het vreemd dat ik dit dagen aan een stuk heb, maar durf niet te veel hopen... Doet zo’n pijn als het dan niet zo is. Heb niet veel geschreven deze maand maar wel steeds meegelezen. Komaan dames, laat eind november nog een goede periode zijn! πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ
  • Bedankt dames!!! love.gif
    21 december mag ik gaan voor de eerste echo.
    Maandag bloedafname.

wave.gifAangepast door Mammie84 op 20/11/2017 22:31
  • Gefeliciteerd aan alle zwangeren, voor de dames op het wachtbankje kom op je de duimen staan hier omhoog voor jullie x
  • @Hellebel ooh wat spannend hΓ©! Die laatste week is moordend! Ik vermoed ook dat nod vroeger zal zijn dan banner maar probeer ook niet te testen in het weekend... Indien geen MS zou ik zelfs willen wachten tot volgende week woensdag... Ik weet echter niet of ik dat ga kunnen volhouden... Ik duim voor je! En ook voor alle nog achterblijvers in het november groepje! πŸ€πŸ€πŸ€

@mammie84 ik hoop dat je 21 augustus al bevallen bent in plaats van de eerste echo πŸ˜„πŸ˜œ!
  • @Jesske: oeps haha! Ik heb het aangepast. goofy.gif
    Veel succes!!

wave.gif
  • Wat kijk ik uit naar vrijdag.. eindelijk nog eens een weekendje weg. Nu gaan we weg met mijn zussen en hun kinderen. Nu zit ik natuurlijk met het feit dat mijn zussen er graag gaan drinken. Zouden jullie drinken moest de test op 11dpo negatief zijn?
  • @diedy Ik zou wel drinken dan, zzeker omdat je nooit verder kwam dan 12dpo. Dan zou je op 11dpo normaal wel positief testen als je zwanger bent. Maar jij bent de enige die dat kan beslissen natuurlijk.
    Ik ben nu al aan het piekeren, stel dat ik volgende (hopelijk normale cyclus) zwanger zou zijn. We zijn de week van kerstmis met de familie op vakantie. Maar dat zou veel te pril zijn om het al te zeggen maar een hele week niks drinken, dan heeft iedereen het door. Zorgen voor later natuurlijk. Ik hoop nog steeds nu zwanger te zijn, kan ik het op vakantie aankondigen!
    Straks weet ikmeer!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld