Nod november 2017

• @Duss dank je! heel lief! geniet van je zwangerschap hé! smile.gif xxx
  • @Nr3 trouwens geen bloed is moes dus ik duim nog steeds voor jou xxx
  • @Duss heel lief hoor, maar denk niet dat het raak is! xxx
  • @Nr3 : de hoop nog nieten opgeven! Zolang je ms er niet zijn.
    Kop op meid. Dikke knuffel sadhug.gif

Hier mij al aan een testje gewaagd maar niks te zien... ik heb nog wel wat hoop want de vorige keren teste ik ook wat later positief.
    Deze nacht heel veel wakker geworden van veneige steken.

wave.gif2 keer aangepast. Laatste keer door Mammie84 op 18/11/2017 08:59
  • @Mammie84 mijn NOD is eigenlijk morgen, dus... Ik duim dat jij meer geluk mag hebben!

xxx
  • @Nr3 ik vind het heel jammer voor je. Tis je zo gegund!
    Hier is het nog een week afwachten.
  • @Diedy succes!!! smile.gif en dank je! xxx
  • Aan alle zwangeren. Gefeliciteerd
  • @Mammie84 ik lees hier altijd mee maar reageer niet zo veel. Hier 3 dagen voor NOD. Ik vind het wel spannend. Ik heb opnieuw wel wat symptomen die ik bij mijn eerste zoontje had, zoals veel afscheiding, rommelende darmen, enorm moe,... maar kunnen ook tekenen zijn van aankomende maandstonden. Afwachten dus. Al ben ik wel benieuwd om te testen..? Ben nogal ongeduldig op dat vlak.

Hoe gaat het met jullie? Er zijn alvast toch al een aantal zwangeren. Proficiat wink.gif Hopelijk mogen we allemaal snel volgen.

Groetjes,
    Veertje
  • Ik probeerde de afgelopen tijd niet te veel hier te komen lezen en dat is redelijk gelukt. Ik zag net dat er weer heel wat zwangeren zijn. Super! Proficiat!!!
    Dinsdag kan ik ook eindelijk naar de gynaecoloog gaan, tegen dan zit mijn cyclus op dag 109. Ik ben ongeveer een maand geleden teunisbloem olie beginnen te nemen. Ongeveer na 14 dagen leek het erop dat ik een eisprong had (of was het gewoon wishfull thinking?). Dus toen maar gestopt met de olie (kan miskraam opwekken als je het na ei nog neemt). En nu zou dus mogelijk mijn nod eraan zitten te komen. Ik test niet meer, als ik effectief zwanger ben zal de gyn dat wel zien, ik neem aan dat er sowieso ook een bloedtest wordt gedaan.
    Verder denk ik wel kwaaltjes te hebben, maar ja die kunnen ook van komende ms zijn. Ik ben alleszins heel erg moe, regelmatig steken in mijn onderbuik, extreem veel acne en regelmatig hoofdpijn. Maar eigenlijk ga ik er wel van uit dat ik niet zwanger ben. Ben al blij dat het bijna de 21ste is en ik hopelijk meer te weten kom dan dat het er allemaal goed uit ziet op de echo en er nog meer dan gemiddeld eitjes klaarzitten. Allemaal goed en wel maar ik zit wel al aan een cyclus van 3 maand en half...
    ik begin er wel wat zenuwen voor te krijgen. Ik wil ook niet nu al de medische toer op gaan maar wil ook niet opnieuw zo weinig kansen hebben.. Pfff, afwachten dat ze zegt zeker..
  • @Nr3 : Misschien is het gewoon nog vroeg. Doe anders morgen nog eens een testje!
  • Deze nacht mijn ms doorgekomen. Cyclus van 31 dagen. Ik ga door naar de volgende ronde. Veel succes aan diegene die gaan testen ik duim alvast!
    Ik blijf sowieso meelezen smile.gif aan alle zwangeren proficiat!
  • Vandaag CB gedaan die gaf 1-2 weken (12 dpo) , zet mij in het lijstje

Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 14/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11
    Duss - 29 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 19/11

Wachtbank :
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Lotje. - 31 jaar - 3de ronde - 1ste kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 19/11
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21 November
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
    Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod 21 november?
    Sara_1987 - 30 jaar - 4de ronde - 1e kindje - NOD vermoedelijk 23 november
    Diedy - 27 jaar - ronde 6 - 2e kindje - NOD 24 November
    Foxiee - 23 jaar - R2 - 1ste kindje - NOD 27/11
    Jesske - 32 jaar - 4de ronde na MK - 2de kindje- NOD 29 november
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD?
  • Veel succes aan de rest en aan diegene die al naar december verhuisd zijn. Ik hoop nu paar jaar niet in een nod-groepje te zitten 👍🏼❤️ Xxx
  • @Nr3 ik denk aan jou xx
  • Nogmaals proficiat @Duss !!

@Nr3: knuffel meid! En ik duim voor geen ms!!

wave.gif
  • Hey dames,

Aangezien ik geen zwangerschapstest in huis had... heb ik een ovulatietest gedaan..
    Er kwam een streepje op... zou ik kans hebben?
    Ben nu wel heel benieuwd!!

wave.gifAangepast door Mammie84 op 19/11/2017 20:21
  • Ohhh mammie, kom er ene halen hier Haha. Te benieuwd
  • @Mutte: ik maak mezelf helemaal gek nu!! Aahhhhh. Morgen na het werk direct een test halen!
    Heb jij ondertussen nog getest? Want jij had toch een licht streepje gehad dacht ik?

wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld