Nod november 2017

• @Nr3 : Zou kunnen, geen idee van eigenlijk! Miskraam is al wel geleden van maart dus zou toch in orde moeten zijn nu. Ik heb gewoon heel snel last van infecties dus kan evengoed een blaasontsteking zijn. Ik vind het wel raar dat het is begonnen zo kort na de ovitrelle. Veel succes!
  • Ik ben te zwak tongue.gif Heb een test gedaan en staat een streepje. Als mijn regels zondag niet komen zet ik mij in het zwangere lijstje. Kan het niet goed geloven. Morgen nog eens testen. candle2.gif xxx
  • @Duss wat een super goed nieuws proficiat! Het is je zo gegund!!! Waarom wachten tot zondag? Een streep is een streep!!
  • @Duss al een voorizchtige proficiat! Het is je zo hard gegund!

Ik zit al in het december topic, maar lees af en toe nog mee om te zien wie er nog goed nieuws heeft!
  • @Jesske @BLBL Thanks ik voel van alles door elkaar. Ben zo blij maar ook zo bang. Heb een paar dagen nodig om het te beseffen denk ik. xxx
  • @Duss dat is ook niet meer dan normaal hé! Je hebt al heel wat meegemaakt en zwanger worden en zijn zal nooit nog hetzelfde zijn. Ik hoop ook echt voor je dat alles prima zal verlopen en je hopelijk na verloop van tijd de kans krijgt om er ook terug van te kunnen genieten!
    Duimen staan hier alleszins omhooggevallen voor je!!!
  • @Duss dikke proficiat!!

Hier game over. Ga naar december groepje zodra ik daar zin in heb
  • @Duss : een dikke proficiat! love.gif

• Oooh @Lotje. Wat spijtig!!! Dikke knuffel!
  • Ik heb deze morgend mezelf niet kunnen bedwingen en toch een testje gedaan.
    Jammer genoeg nog niks te zien. Maarja het is nog wat vroeg. Zal proberen wachten en zondag of maandag een nieuw testje doen.

wave.gif
  • @Duss waaat???!!!! Geweldig!!! Proficiat!!! Top nieuws seg!!!

Hier deze ochtend 13dagen na pregnyl 5000 en 12dagen na IUI en eisprong ook test gedaan en ik zie een 'héél vaag, kantel alle kanten op, niet op foto te krijgen indrooglijntje'... Zou dit nog van de pregnyl zijn of zou het toch een wenselijk prille zwangerschap zijn?

xxx

• @mutte ook voor jou proficiat!!!

@Claudia82 hoe is het met jou? (jij enig idee ivm pregnyl? )

xxx
  • @Duss proficiat!!!!!! 😘😘
  • Proficiat!
  • @Nr3 : ik kan je niet antwoorden op je vraag.. want ik ken er niks van.
    Spannend voor je!!

Aan de zwangere dames: wat zijn jullie eerste symptomen?
    Ik voel niks deze keer... alleen soms wat buikpijn en als ik nies of hoest soms heel harde steken in men buik.
    Zou ik morgen durven testen?

Fijn weekend allemaal hug.gif
  • @Mammie84 dank je! super lief! Ik vrees er echt voor, denk echt wel dat anders mijn test meer donker had moeten zijn, ... Heb al heel de ochtend en nu ook deze avond geweend. Het wordt me echt te veel...

Jouw symptomen klinken wel goed hoor! Veel succes!

xxx
  • @Mammie84 vandaag weer een testje en weer een licht streepje. Deze keer geen symptomen alleen heel moe.
    Voor de rest echt niks.
  • @Nr3 : Normaal is de pregnyl er na 10 dagen wel uit hoor! Had je pregnyl 5000 of 10000? Bij die van 10000 weet ik het niet... Ik heb een test gedaan op 10 dagen na iui en toen was alles eruit bij mij... Heel veel succes!!
  • @Claudia82 wel vandaag nog eens getest en ik zie het streepje toch bijna echt helemaal niet meer, dus ik schuif ook gewoon op naar december... ben er weer kapot van... xxx
  • @Nr3 💔 het is je zo hard gegund, ik wens je heel veel succes en dat het einde van 2017 toch nog positief is ❤️❤️❤️
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld