Nod november 2017

• @Diedy zo lief! tja, zagen met je 6rondes... als je zwanger wilt worden is elke ronde er een te veel hé! Als ik aan 6 zat was ik ook aan het zagen, zelfs na 1 na curettage (want was anders telkens van de eerste maal zwanger, alleen nu dus niet wink.gif), dus begrijp je wel hoor, maar vind het super sympathiek dat je aan me denkt! smile.gif hug.gif dat besef hebben niet veel mensen... blush.gif

Ben al wat ouder hé en ondertussen ben ik ook bijna twee jaar ouder dan toen we voor ons derde gingen, dus ja... Ach we zien wel hé smile.gif zou fijn zijn mocht ik nog eens een keertje me kunnen toevoegen bij een uitgerekend groepje smile.gif en dat dan héél de NOD november daar dan ook maar zit smile.gif

xxx
  • Hi dames! Mag ik me komen aansluiten? Ik ben al een tijdje geleden gestopt met de pil maar we waren niet actief aan het proberen. Ik wou eerst nog mijn 30e verjaardag vieren alvorens we er 100% voor gingen. November was dus DE maand (en dat is nu, YAY! wink.gif ). In september hebben we wel een vroege miskraam gehad sad.gif (en hoewel we niet actief bezig waren, toch even van afgezien). Ik heb al een zoontje van 15 maand waar ik dolverliefd op ben. Nu hoop ik heel hard op een broertje of zusje voor hem.

Mijn NOD is 27/11 - (2e kindje) en laten we dit dan maar een 1e ronde noemen?

Ik wens jullie allen alvast enorm veel succes want augustusbaby's zijn TOP! (en mama's van augustus baby's ook wel HAHA, dankzij een soortgelijk forum ken ik er heel wat wink.gif ). Aan de zwangere dames PROFICIAT!
  • @Fairydust veel succes!!! Fijn dat je erbij bent! Hup naar een plakkertje! xxx
  • Dames, hier staan de duimen nog steeds omhoog!
    Toi toi toi!!
  • @Nr3 : mijn bannertje klopt content.gif
    Eisprong duidelijk gevoeld en ook positieve ovulatietest gehad.
    Ben vandaag toch al 2 testjes gaan halen.
    Mss niet slim haha maar ik ga nog even proberen te wachten.
    Ik heb er van de action mee.. kan je 4 dagen voor NOD al mee testen..

Fijne avond!!

wave.gif
  • @Mammie84 dinsdag dus je NOD! Spannend! Binnen twee dagen testen?

xxx
  • Succes @Nr3 hetvis je erg gegund!

@Mammie84 knap dat je zo vroeg durft testen!

Ik lijk een beetje meer op Nr3, vind een witte test veel erger dan mijn regels krijgen... alle ja ben altijd ontgoocheld hé ma toch!

Hopelijk brengt het einde van november nog veel goeds!!!
  • @Jesske oh, dank je! zo lief! Jammer dat we niet wat meer gelijk lopen, want dan hadden we 'samen' kunnen testen smile.gif

xxx
  • Kan iemand mij misschien eens helpen want ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb ruim twee weken geleden ovitrelle moeten zetten en dan iui. Sindsdien heb ik enorm pijn in de onderbuik. Ik was eerst langs de huisarts geweest, die had mij Monuril gegeven en dan moest ik twee dagen nadien urine binnenbrengen. Uit die urine kwam niets uit en de pijn was even weg maar nu is de pijn al ruim dan een week terug en ze wordt weer erger en erger. Maar ja, wat moet ik nu doen? Normaal moet ik morgen bloed laten trekken. Mijn thuistesten zijn negatief dus ik denk niet dat ik zwanger ben. Maar kan ik dan beter niet morgenvroeg naar de ivf-verpleegkundige bellen om te zien of ze geen urine ook kunnen doen of echo snel of zo? Ik weet ook niet wat het kan zijn: blaasontsteking, ontsteking van de iui, bijwerkingen van de ovitrelle, iets met mijn eicellen...? Het was voor mij ook wel de eerste keer ovitrelle... Ik vond deze ronde echt superzwaar, zeker met die buikpijn sad.gif

@Nr3 : Succes binnenkort met testen he! Mijn duimen draaien nog voor iedereen die moet testen!
  • Ik kom hier even inbreken om eens te zien of er nog "bekende" zwanger zijn geworden!
    Proficiat aan alle zwangere!

Proficiat @Lieveke en @momsie kwam hier regelmatig al eens piepen of er nog zwangere waren van het nod september groepje wink.gif
    Veel succes met de Zwangerschap...
  • Heb mijn leeftijd even aangepast aangezien ik jarig was in oktober. Het kriebelt serieus, mijn hoofd maakt mij helemaal gek. bigsmile.gif
    @Nr3 alles ok daar? Ik ga proberen wachten tot zondag ochtend om te testen, ik haat witte testen thumbdown.gif

Zwanger :
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 14/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11

Wachtbank :
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Claudia82 - 34 jaar- ronde 1 na miskraam (iui) - 3e kindje - NOD 16/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Lotje. - 31 jaar - 3de ronde - 1ste kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 19/11
    Duss - 29 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 19/11
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21 November
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
    Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod 21 november?
    Sara_1987 - 30 jaar - 4de ronde - 1e kindje - NOD vermoedelijk 23 november
    Diedy - 27 jaar - ronde 6 - 2e kindje - NOD 24 November
    Foxiee - 23 jaar - R2 - 1ste kindje - NOD 27/11
    Jesske - 32 jaar - 4de ronde na MK - 2de kindje- NOD 29 november
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD?
  • Mijn regels zijn doorgekomen dus deze ronde is definitief gedaan voor mij, je moogt mij verwijderen. Ik schuif door naar december. Veel succes nog allemaal!
  • @Claudia82 kan het niet zijn dat je nog last hebt van je miskraam en dat het daardoor allemaal zo gevoelig is? Veel succes in de volgende ronde!Duimen staan in ieder geval omhoog... Misschien dat ik je morgen kom vervoegen in het NOD december groepje...

@Duss ja ik dacht te testen voor het weekend, zodat ik indien toevallig toch positief, nog voor een bn kan gaan. Alhoewel me de moed serieus in de schoenen zakt als ik aan een witte test denk... Moest ik dit weekend niet vanalles moeten doen, dan zou ik echt wachten tot mijn ms erdoor zouden komen of niet...
    Heb jij symptomen? Ik voel niet veel... Had wel twee dagen héél goed geslapen en deze nacht weer een hel. Super veel wakker, nachtmerries,.... Fantastisch, NOT! wel niet gezweet, wat ik anders wel heb voor mijn NOD. Gisteren deden mijn borsten pijn, vandaag niet meer. Heb wel constant rommelende darmen. Die heb ik echt sinds mijn eisprong, maar ja? Kan evengoed met andere dingen te maken hebben.... Als ik veel hormonen spoot bij ICSI kreeg ik ineens uit het niets eczeem en die speelt nu ook weer op, maar ook dat kan toevallig zijn of aan de pregnyl liggen... Geen idee. Ik kan er geen staat van opmaken. Ik word er zo moe en emo van... Heb alle symptomen al eens gehad bij een zwangerschap (allemaal verschillend) maar ook bij mijn ms, dus ja? Nog even geduld en we weten het weer! In ieder geval succes! thumbup.gif

Zwanger :
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 14/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11

Wachtbank :
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Lotje. - 31 jaar - 3de ronde - 1ste kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 19/11
    Duss - 29 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 19/11
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21 November
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
    Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod 21 november?
    Sara_1987 - 30 jaar - 4de ronde - 1e kindje - NOD vermoedelijk 23 november
    Diedy - 27 jaar - ronde 6 - 2e kindje - NOD 24 November
    Foxiee - 23 jaar - R2 - 1ste kindje - NOD 27/11
    Jesske - 32 jaar - 4de ronde na MK - 2de kindje- NOD 29 november
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD?

xxx
  • @Nr3 het is verschrikkelijk het wachten en hopen... mijn hoofd maakt mij helemaal gek en heb echt schrik dat het niets zal zijn en dat ik er te veel mee bezig ben. Ben al 2 dagen heel erg moe en heb de afgelopen dagen bloed in mijn neus als ik snuit. Dit had ik ook met mijn eerste zwangerschap en dat viel op wat ik heb nooit bloed in mijn neus. Heel toevallig sinds 4dpo net zoals met Lily*. Dus ofwel heel toevallig toch last van nu of mss toch zwanger? Ik durf niet te hopen!
  • IK lees hier altijd mee maar ben niet zo een reageer mens.
    Ben nu 2 dagen voor NOD en voel al een paar dagen heel moe en koud.
    Dus even eens een testje gedaan en het is licht streepje. Ik kan de link niet plakken want zegt geen url plakken.
  • @Mutte oh, alvast ene voorzichtige proficiat!

@Jesske @Nr3 ik begrijp volledig wat jullie bedoelen met dat witte testen erger zijn dan regels doorkrijgen.... Dat laatste geeft je direct de zekerheid dat het NIET zo is, terwijl je bij een witte test toch nog altijd hoopt (ook al besef je dat de kans klein is). En die onzekerheid is hel! Ik ga ook niet testen tegen NOD.
    Vandaag een heeeeeel klein beetje bruinverlies, dus volgens mij wijst dat op niet veel goeds... Begint meestal een dagje ofzo voor ms. Voel me ook totaal niet zwanger. Weet eigenlijk dat ik niet zwanger ben. Stiekem al een traantje gelaten zelfs (ff een momentje van zelfmedelijden toegestaan smile.gif). Een goede vriendin bevalt binnenkort en ik had na mijn curettage in juli gedacht tegen dan alweer lang zwanger te zijn. Niet dus! Jezelf een deadline opleggen werkt dus niet... Naiëf zoals ik ben dacht ik direct opnieuw zwanger te worden (zoals voor miskraam), maar het was blijkbaar "one lucky shot" wink.gif (Is het trouwens normaal dat ik sinds miskraam puistjes heb? Ze lijken maar niet te verdwijnen...).
  • @Claudia82 : jammer.... veel succes in de komende ronde sadhug.gif

@Duss: heel veel succes voor je! Hopelijk snel een positieve test in handen!

@mutte: oohhhh dat klinkt toch goed! Een streepje is een streepje! Een voorzichtige proficiat! love.gif

Ikzelf heb me toch kunnen inhouden deze morgend. Maar of dat morgenvroeg zo zal zijn... dat weet ik niet. goofy.gif
    Ik voel niet echt iets anders tegenover de vorige rondes... gewoon soms wat krampjes en gevoelige borsten.. maar niet continu.

wave.gif2 keer aangepast. Laatste keer door Mammie84 op 16/11/2017 11:58
  • @Mammie84 ik loop snel naar toilet want als ik te veel nadenk dan durf ik te testen... haha bigsmile.gif
  • @Mutte alvast voorzichtig proficiat! Je kan bv met tinypic een link zetten...

@Lotje. Ik begrijp helemaal wat je schrijft... 😊. Ik duim voor super leuk nieuws voor je dit weekend!!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld