Nod november 2017

• @Nr3 : Bij mij gaat het niet zo goed. Ik kan niet tegen de onzekerheid. Ik heb vanmorgen (maar in de late voormiddag) een test gedaan en er staat een heel heel heel vaag lijntje op. Ofwel een indrooglijntje ofwel weer laag hcg denk ik. Nu moest ik vanmorgen bij de huisarts zijn met mijn zoontje, uitgelegd en ze heeft bloed afgenomen. Als het weer zo'n laag hcg is gelijk als bij onze jongste dan kan ik nog wel twee weken op testen zitten turen. Dus dan liever via bloed de cijfers. Dat komt me dan ook nog goedkoper uit dan testen wink.gif Beetje down en beetje in de war... Vanavond mag ik bellen voor de uitslag.
  • @Claudia82 omg!!! Maar dat is wel goed nieuws hé!!! een lijn is een lijn hoe dun ook dus, duimen staan omhoog!!! Waaauuuwww!!! ZO spannend! Om hoe laat weet je iets?

(als het een troost mag zijn, ik voel me al dagen emo en belabberd. Bang, onzeker, verdrietig en ik durf dus letterlijk niet meer te testen. Moet al bijna wenen als ik aan een negatieve test denk... Wel heb ik al enkele dagen last van mijn darmen, of beter dat is nog niet gestopt na de IUI, maar ja? en zo een trekkerig,krampachtig gevoel. Precies of ik ga elke moment naar het wc moeten lopen van de krampen (omdat ik builoop of maandstonden ga krijgen, sorry voor details! Deze ochtend dacht ik dat mijn borsten begonnen pijn te doen, dus pms, maar dat is helemaal weg, enkel vreselijke lage rugpijn sinds vandaag en ja die buik hé... Begin al te denken dat ik terug in mijn buik moet laten kijken... na die laparoscopie hé? Nog 5dagen en ik zit op mijn NOD...)

Hoe is het met jouw buikpijn? Hoe lang is ovitrelle geleden? Kan je foto van test toevoegen?

xxx
  • Ik ben net terug van bij de huisarts. Ik zat al een paar dagen met een hoestje, dus ik heb meteen ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar te zeggen dat we voor kinderen gingen. En een beetje mijn voorgeschiedenis geschetst. Wat zegt ze dan: kom, we zullen meteen eens kijken, doe uw broek maar uit... (!!) Het is dat ik er achteraf mee kan lachen, maar ik was daar dus in geen honderd jaar op voorzien. Niet gewassen, en schaamhaar dat met plukken langs mijn slipje kwam kijken sad.gif En ik ben daar dan al zo'n held in (ooit eens flauwgevallen bij een gyn). Enfin, alles was in orde. Ze heeft foliumzuur voorgeschreven en ze zei dat gezien mijn leeftijd we alles op alles moesten zetten om snel zwanger te raken (viva de split volgende maand @diedy).

Ze wil nu ook bij mijn man meteen een zaadonderzoek doen om te kijken of bij hem alles in orde is. We wonen redelijk ver van het ziekenhuis waar ze ons naartoe wil sturen dus mijn man moet "ter plaatse" produceren. Ik vraag me af hoe ik hem dat ga kunnen laten doen. Hij had in het verleden al aangegeven dat echt niks te vinden, dat hem dat nooit ging lukken moest dat ooit moeten, enzoverder... dus morele steun is altijd welkom.

We hebben ook eens gerekend hoe het met mijn regels zit, normaal rond de 25e deze maand... net in het weekend dat ik zou gaan zwemmen met de familie van mijn man. Dat kunnen we dus al schrappen sad.gif
  • @Nr3 : Ik twijfel enorm. Het is te zien maar ook weer niet ... Een foto genomen maar je ziet het niet supergoed. Je ziet het maar het is meer een schaduw precies. Ik kan het vanavond wel posten, ik moet eerst mijn oudste zoontje halen en naar de zwemles enzo...
    Buikpijn is hard geminderd nu. Dus, we zullen zien. Veel succes daar!!
  • @Nr3 : Ik heb dus ook enorm veel buikpijn en krampen gehad tot vandaag. Nog af en toe krampen maar niet zoveel. Ik heb ook veel last van mijn darmen gehad, dat heb ik nu nog maar ik heb ook wel luie darmen...
  • @AndreaV : Veel succes alvast! Hoe lang wonen jullie van de kliniek? Wij drie kwartier rijden en mijn man mag dat nog thuis produceren (wij doen iui)
  • Proficiat @momsie en @Lieveke !! Fijn nieuws om te lezen. Geeft ook de andere moed smile.gif

Hier heb ik me bewust een beetje afzijdig gehouden, maar als nod dichterbij komt dan begint het hier toch te kriebelen van de zenuwen... smile.gif
  • @AndreaV gelukkig zijn die onderzoeken uit voorzichtigheid. Je kan toch aangeven aan je mab dat je liever weet waar je staat?
    Niks wolt zeggen dat jullie de medische draaimolen ingaan hoor x
  • @Claudia82 spannend hé!!! Die ovitrelle moet er toch al lang uit zijn, dus volgens mij is een streep een streep, hoe miniem dan ook smile.gif is jouw NOD ook niet donderdag? dus?....

@AndreaV ik vind het wel knap van je huisarts dat ze jou ineens doorsturen! Ik heb echt een jaar verschillende gyn. gedaan met de melding dat ik buikpijn enz had en geen kat gaf er gehoor aan... en nu is het dan toch gebleken dat er iets mis was, moraal van het verhaal, super dat je geholpen wordt. Kan alleen maar alles versnellen en meer succes geven. Veel goede moed!

xxx
  • Hallo,

Ik heb daarjuist de uitslag gekregen van mijn huisarts en het is jammer genoeg negatief, dus hcg staat nu tussen 0 en 5. Ik heb er zelf ook niet veel hoop meer op, tenzij het een megalate innesteling zou geweest zijn of zo.

Wij hadden ook niet gedacht om gelijk met de eerste iui (na de miskraam) zwanger te geraken, maar omdat mijn man zijn staal echt enorm goed was voor zijn doen (54 miljoen) was mijn hoop wel enorm gestegen. Ik heb ook wel een beetje het gevoel dat mijn lichaam mij in de steek laat sad.gif Hoe zou dat komen dat het met zo'n goed staal mis loopt? Qua timing zaten we wel goed denk ik, ik denk echt dat ik mijn eisprong heb gevoeld in de late namiddag van de dag van de iui.

De huisarts raadde wel aan om toch de bloedname van donderdag in de kliniek te doen als mijn regels er nog niet zouden zijn. Dus we wachten nog even af tot dan. Maar waarschijnlijk gaat het negatief zijn denk ik...
  • @Claudia82 alléé, seg, hoe kan dat nu? Ik vind het wel straf, dacht echt dat het prijs ging zijn! Ach meid, dan gaan we elkaar hoogstwaarschijnlijk vergezellen in december en gaan we gewoon voor een kerstpakje wink.gif smile.gif

Dikke knuffel want leuk is anders....

xxx
  • Bedankt @Nr3 ! Ik was er ook van overtuigd met het goede staal dat het prijs ging zijn. Met George hadden we een staal van maar amper 7 miljoen, en nu 8 keer zoveel... Zelfs de ivf verpleegkundige dacht met de inseminatie dat ze mij niet meer terug ging zien voor een volgende poging... Geen idee hoe dat komt, ik ga het volgende keer wel vragen. Manlief zegt van niet aan te trekken en gewoon door te doen...
  • @Claudia82 kan het niet zijn dat je alsnog positief gaat testen? Als je zo een traagstijgend hcg altijd hebt? Of zou je nu dan echt al wel meer moeten hebben? soms is meer niet persé beter zeker? Het gaat erom dat dat eentje jouw eitje weet te vinden en dat komt! een flinke portie geluk speelt echt een grote rol hé...
    Ik duim in ieder geval dat er donderdag iets anders wordt gezegd!

xxx
  • Spannend hier voor een aantal! Ik duim!

@Lotje. Voor jou komt het ook weer dichtbij! Ik begrijp wat je wil zeggen 😊. Na eisprong vind ik het ook verschrikkelijk moeilijk om hier toch niet actiever mee te schrijven... 🤔.

Ik denk wel dat eisprong al geweest is, denk het juist opgemerkt te hebben maar ga mijn nod laten staan zodat ik hopelijk minder snel neiging heb om te testen... en als ik dan nog geen MS heb op huidige nod dan hopelijk een knaltest!!!
  • Hey dames, hier begint het weer te kriebelen om te testen.
    Maar ja eigenlijk is het nog wat te vroeg...
    hug.gif
  • @Jesske iets is de eisprong ook achter de rug. Nu valt er niks meer aan te doen behalve afwachten...
  • @Mammie84 nog even afwachten. De witte testen zijn echt niet leuk
  • Zwanger :
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 14/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11

Wachtbank :
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Claudia82 - 34 jaar- ronde 1 na miskraam (iui) - 3e kindje - NOD 16/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Lotje. - 31 jaar - 3de ronde - 1ste kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 19/11
    Duss - 28 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 19/11
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21 November
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
    Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod 21 november?
    Sara_1987 - 30 jaar - 4de ronde - 1e kindje - NOD vermoedelijk 23 november
    Diedy - 27 jaar - ronde 6 - 2e kindje - NOD 24 November
    Foxiee - 23 jaar - R2 - 1ste kindje - NOD 27/11
    Jesske - 32 jaar - 4de ronde na MK - 2de kindje- NOD 29 november
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD?

Het lijstje er nog eens even bijgehaald... weet niet of het nog klopt, maar bon,...

xxx
  • @Jesske en nu idd afwachten hé... zeer lastig altijd hé!

@Mammie84 jij hebt 21/11 jouw NOD of kan deze al vroeger vallen? Nog 6dagen.... smile.gif

Bij mij nog 4dagen en ik kan testen... in principe zou ik er vrijdag eentje moeten kunnen doen. Het is echt raar, maar ik wil precies niet testen nu. alleen als ik weet dat deze positief zou zijn... Stom hé, maar ja heb het al een paar keer gezegd, ik krijg die ontgoochelingen niet meer goed verwerkt... Soms denk ik ja, ik voel mijn darmen zo goed en buikpijn en steken in lies en lage rugpijn en tepelhof is precies toch wat 'anders' om dan nog geen seconde later te denken van, zot mens, wat ben je nu toch allemaal aan het denken? Zeer lastig, maar ik probeer te denken van nog 4dagen en dan zit ik aan mijn NOD en is het niets, dan is het nog 12dagen ongeveer tot aan de IUI en ben ik weer aan het leven daarna van de hoop....

xxx
  • @Nr3 ik hoop echt dat het eens aan jou mag zijn! Zoveel geduld... en dan durf ik zagen met mijn 6 rondes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld