Nod november 2017

• @momsie dat is wel een héél duidelijke streep hé!!! Waauuwww!!! Proficiat! xxx
  • @Nr3 NOD normaal 17de of 18de, ik gok op een cyclus van 33 dagen. Bij mijn zoon was dit na de pilstop ook 34 - 33 - 32 - prijs. Dus heb een dag afgetrokken van vorige cyclus. ik weet wel (als ik effectief zwanger zou zijn) dat ik het heel nuchteg moet opnemen, hoor. Er kan nog heel veel gebeuren dus ik blijf met beide voetjes op de grond.
  • @Nr3 nee, het gaat hier zijn natuurlijke gangetje. Merci smile.gif Jij nog zes dagen tot NOD? IK DUIM HEEL ERG MEE!
  • @momsie ah super!!! dan is het gewoon koekenbak smile.gif love.gif (wat zijn jouw symptomen die er al dan niet waren? smile.gif )

xxx
  • @Nr3 wel, eigenlijk niks. Bij mijn zoon had ik ook altijd het gevoel dat ik zwanger was en toen ik niks voelde was het prijs. ik vond wel de laatste dagen dat als ik naar het toilet ging, dat mijn urnie troebel was. Als ik dat dan even opzocht kwam dat bij sommige als teken van zwangerschap maar laat ons eerlijk zijn: elk kwaaltje dat we intikken in Google in combinatie met het woord zwangerschap, geeft een verband...
    X
  • Aangepast :)

Zwanger :
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 14/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11

Wachtbank :
    cat-29jaar-ronde 11-4de kindje-NOD 8/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Claudia82 - 34 jaar- ronde 1 na miskraam (iui) - 3e kindje - NOD 16/11
    Mutte - 35jaar - 3de ronde - 3de kindje - NOD 18/11
    Lotje. - 31 jaar - 3de ronde - 1ste kindje - NOD 18/11
    Nr 3 - 36jaar - 2de ronde IUI (na 5 keer icsi en 1 curettage) - 3de kindje - NOD 19/11
    Duss - 28 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 19/11
    Mammie84 -33 jaar - 3de ronde - 4de kindje - NOD 21 November
    Veertje - 29 jaar - 2de ronde - 2e kindje - NOD 21 november
    Goeleg - 29 jaar - ronde 2 - 1e kindje - nod 21 november?
    Sara_1987 - 30 jaar - 4de ronde - 1e kindje - NOD vermoedelijk 23 november
    Diedy - 27 jaar - ronde 6 - 2e kindje - NOD 24 November
    Foxiee - 23 jaar - R2 - 1ste kindje - NOD 27/11
    Jesske - 32 jaar - 4de ronde na MK - 2de kindje- NOD 29 november
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
    Birthquake - 30 jaar - ronde 2 - NOD?
  • @momsie : een dikke proficiat! love.gif

Hopelijk mogen er nog veel volgen!

wave.gif
  • @momsie dikke proficiat. Ik duim voor degene die nog op het wachtbankje zitten!!
  • @lieveke Ik ben hier deze maand begonnen met meelezen. Volgende week gaat mijn pil de vuilbak in. Ik heb gezien dat jij de split hebt gedaan? Heb je er nog iets speciaals achter gedaan als ik vragen mag? Randjes fietsen? Langer blijven liggen? Dit is in ieder geval iets wat we meteen gaan uitproberen (vriend was meteen enthousiast!). Proficiat en succes nog met je zwangerschap!
  • @issa toen we het afmaakte heb ik eerst een kussen onder mijn poep gestoken zodat ik kon blijven liggen. Randjesfietsen heb ik niet gedaan deze ronde.

Dank jullie wel allemaal!
  • @momsie oh, dan heb ik dat helemaal verkeerd gelezen blush.gif in ieder geval, top nieuws dus!!! geniet ervan! en idd, hopelijk mogen er nog vele volgen! xxx
  • Hey meiden!
    Alsinds proficiat aan alle zwangeren! Hoe leuk! Geniet ervan.
    Nu bij mij stond zondag split sex op de agenda . Smorgens ovulatietest gedaan. Wel donkerder maar geen knaller. Nu was mijn dochter heeel slecht gezind opgestaan. Huilde veel. Wou geen middagdutje doen. Alleja ze zat niet goed in haar vel. Van die split sex is er helaas niet veel van gekomen. Maandag terug ovulatietest gedaan en ja hoor.. KNALLER ( eindelijk eens 2 strepen ipv wit , nu nog die zwangerschaptest) maar dochter had een extreem slechte nacht achter de rug. Wou geen ontbijt. Omdat ze zoveel huilde en niet wou eten besloot ik maar thuis te blijven bij haar en eens naar de dokter te gaan.. ze heeft dus mond-hand en voetenziekte. Amper 1 op 10 besmette kinderen krijgt last ervan... mijn dochter is net die 1 natuurlijk. Heel haar mond vol met blaasjes en aften. Aangezien het keibesmettelijk is moet ik thuisblijven tot de terug naar de creche mag. Nu kan je het al raden dat seks hebben terwijl u peuter zo hard afziet, extreem veel huilt en niet wilt slapen... er niet in zit.
    De laatste keer was zaterdag ( toevallig alle2 goesting en ja we waren bezig voor we het wisten hehe). Zaterdag dus seks en maandag eisprong. Ik weet dat zaad even goed blijft maar veel hoop voor deze maand is er niet meer. Maar dochter is helaas ziek geworden op de meest ongeschikte moment van de cyclus. Jammer maar ik schuif door vrees ik. Ik wens de anderen nog heel veel succes! De meeste zullen wss vooorbij het eisprong zitten denk ik ?
  • @Diedy Ah vandaar dat je enkele dagen niet op het forum zat... begrijpelijk! Succes met je dochter...

Misschien kunnen we volgende maand samen eens aan de split sex, ik denk dat onze groene dagen ongeveer gelijk vallen smile.gif

Een kleine troost, het was sowieso misschien niet goed gegaan he, want vóór de split moet je toch een aantal dagen aan onthouding doen zeggen ze toch, dan was er veel te weinig tijd geweest om nieuwe zaadjes aan te maken.
  • @Diedy ocharmkes! mijn dochter heeft het ook gehad toen we in Spanje zaten. Huilen, brullen, wenen, niet kunnen eten, niet kunnen slapen, niet goed kunnen slikken.. Verschrikkelijk... Haar mondje stond ook helemaal vol! Veel succes daar en wie weet is het toch raak hé wink.gif

xxx
  • @AndreaV idd normaal moet was het plan zaterdag geen seks en zondag alles. Gelukkig hebben we het zaterdag toch gedaan. Anders hadden we helemaal geen kans meer deze maand. Wie weet kunnen we er volgende maand samen tegenaan!
    @Nr3 idd heel zielig. Eten gaat niet. Haar melk is het enige dat ze nog doorgeslikt krijgt. Echt superzielig.
    Goh, ik baal wel even hoor. Ik had het me al voorgesteld: 2 augustusbabys. Dus thuis als mij dochtertje 2j word enzo. Achja het kind kan er niet aan doen. En we zijn toch al 6 rondes bezig... een 7de kan er nu ook wel nog bij
  • @Diedy ja het is echt zielig en heel pijnlijk... Ja, wie weet heeft het toch gepakt hé wink.gif ben benieuwd! had ook dolgraag een augustus beebje gehad. eigenlijk al een mei beebje en zo elke maand verder, maar ja? Elke maand heeft wel z'n voordelen... smile.gif

xxx
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld