Nod november 2017

• @momsie ik had ook die twee voor 5 van KV en heb een week voor nod getest. Was wel heel vaag maar ik had een streepje. Het ligt er ook aan hoe je hcg stijgt. Succes alvast
  • @Claudia82 ja, kan vanalles zijn hé. Vorige keren had ik dit ook maar dan echt direct na de pregnyl; niet pas na 5dagen ofzo... dus ik weet't niet. Ik heb er nu niet zo een last van omdat ik het precies zo wat heb'opgegeven' op de moment... ik heb de je m'en fous houding, en langs de andere kant, schuim ik alle fora's af met het opzoeken en vergelijken van symptomen... Ik hoop in ieder geval dat het bij beiden raak is en dat we onze rust en geluk eens vinden...

xxx
  • @momsie ik vind meestal NIETS voelen een goed teken wink.gif dus wie weet hé thumbup.gif laat iets weten als je hebt getest hé smile.gif (die van action zijn ook goed en goedkoop...)

xxx
  • @Lieveke das lekker duidelijk😋 gefeliciteerd x
  • @Nr3 @Bien82 Ik ben er net even gaan kopen... morgenvroeg eens testen dan is het 3 of 4 dagen voor NOD... Ik durf bijna niet. Wil niet teleurgesteld worden sad.gif Ben vorige week woensdag (8ste) naar de dokter geweest en die heeft bloed afgenomen (niet ifv zwangerschap) maar toch ook dat even laten testen en dat was negatief... dus eigenlijk weet ik het al. Het duiveltje op mijn schouder zegt me dan weer dat 10 dagen voor NOD heus wel te vroeg zou geweest zijn om het te kunnen zien in het bloed candle2.gif
  • @Lieveke idd duidelijker! Dikke proficiat
  • @momsie ik duim alvast met je mee het was mss ook te vroeg om te zien in je bloed?
  • @Lieveke : Proficiat!
    Als ik nog mensen vergeten ben, ook proficiat he!

@momsie : Misschien was het inderdaad te vroeg! Of misschien start je gewoon met laag hcg? Ik start ook altijd met laag hcg en dan is er op testjes nog niet veel te zien...
  • @Jesske Ik herinner me jou zeker nog! Heb veel aan je gehad bij mijn miskraam in juni smile.gif Wat jammer eigenlijk dat we elkaar na al die maanden nog steeds tegen komen in een NOD groep, had je liever in een andere, positievere, groep tegen gekomen. Mijn test was negatief gisteren, en net toen ik teleurgesteld terug naar bed wou gaan en opstond kreeg ik mijn regels. Als ik 10 min later wakker was geworden had ik dus geen test moeten verspillen. Ik had er nochtans zo'n goed gevoel over want ik was er van overtuigd dat mijn cyclus eindelijk helemaal regelmatig was. Niet dus. Ik heb echt het gevoel alsof mijn lichaam me in de steek laat. Op 30 november hebben we een eerste afspraak in de fertiliteitskliniek van Jette, tegen dan zijn we net een jaar bezig. Ik ben het zo beu om elke maand weer die teleurstelling mee te moeten maken en niet zeker te weten of alles wel in orde is. Een jaar is nu niet zo heel lang, maar als je zo erg naar een kindje verlangd lijkt het wel een eeuwigheid. Ik denk dat iedereen dat met mij wel eens is. hoop dat we snel alle nodige testen kunnen doorlopen en kunnen beginnen met Kunstmatige Inseminatie (of IVF als dat nodig zou zijn). Maar bovenal hoop ik natuurlijk dat het toch nog op de natuurlijke manier lukt.

Ik hoop voor 19 februari zwanger te zijn. Dat zou mijn uitgerekende datum geweest zijn (als ik het zelf even bereken toch). Als ik op dat moment nog niet zwanger ben gaat dat een heel zware dag worden. Normaal zou ik die dag een kindje in mijn armen moeten hebben gehad of, indien overtijd, de allerlaatste dagen hebben zitten aftellen. Het idee dat ik op die dag zelfs nog niet zou kunnen uitkijken naar een nog steeds in die onzekerheid zou zitten is echt pijnlijk. Ik duim ook voor ons alle 2 dat we tegen dan zwanger zijn. Wie weet zelfs voor dezelfde maand uitgerekend, hoe leuk zou dat niet zijn smile.gif
  • Oooh @sandy.b wat spijtig! Wel ik herken je gevoel en de teleurstelling in je lichaam wel. Eigenlijk loopt ons parcour idd al zo mooi gelijk dat het idd leuk zou zijn om samen weer zwanger te zijn en de angsten van de eerste maanden te kunnen delen...
    Ik duim voor je! 🍀🍀🍀

@lieveke wat een super goed nieuws! Proficiat!!!
  • Er is hopelijk toch niets gebeurd met @diedy? Ik heb ze al een paar dagen niet meer gezien hier.
  • @momsie en getest? thumbup.gif

@Claudia82 hoe is het met jou? Begint nu wel echt spannend te worden hé!!! smile.gif

@sandy.b hey meisje, ik heb zo wat alle trajecten al gedaan,dus als je vragen zou hebben hug.gif Ikzelf ben ondertussen al even over mijn uitgerekende datum en begin zelfs dichter te komen om deze voor een tweede keer te passeren. Begrijp je verdriet en frustraties. Vele die een jaar na mij zijn begonnen zijn reeds bevallen... Hoe graag ik het andere ook gun en hoe goed ik besef dat mijn kansen niet minder worden omdat iemand anders zwanger is, hoe hard het ook doorweegt.... Veel moed en komaan hé! Wie weet is Jette wel de oplossing voor jou!

@Diedy alles ok?

Hier durf ik amper nog aan een eventuele positieve test te denken. Heb nog steeds buikpijn, maar ik slaap goed en ik zweet niet ofzo en dat had ik allemaal wel als ik zwanger was... Alhoewel ik alles ook heb als ik niet zwanger ben... Ach kan er geen staat van opmaken,maar die teleurstellingen ... Nog 5dagen en ik zit aan mijn NOD...

xxx
  • @Nr3 Jep, net getest ... weet jij hoe je een foto hier kan zetten? Want ik zie wel een streepje ...
  • @momsie oh my god!!! Echt?!? Geweldig! Ik heb daar echt geen idee van. Heb al een paar keer die uitleg gekregen, maar ik snap er geen jota van blush.gif Super seg, alvast proficiat! een streep staat er niet zo maar! wanneer was jouw NOD?

xxx
  • Super @momsie kan bvb via tinypic enzo...
  • @momsie ja hoor ! Proficiat!!! Geniet ervan!
  • @momsie en jij zit in het IVF traject? Sorry las daarnet precies daar zo iets van? Ben niet meer helemaal mee.... blush.gif (vraag dit omdat je zeker moet zijn dat pregnyl eruit is hé smile.gif )

xxx
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld