Nod november 2017

• Ik heb mijn NOD aangepast, de ms zijn wat later doorgekomen dan verwacht... Volgende week donderdag eerste follikelmeting, spannend!

Lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 5/11
    Lori - 31 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD 7/8 november
    Tweety - 33 jaar - ronde 17 - 3e kindje - NOD +-8/11
    Bien82 - 35 jaar - ronde 4 - 4e kindje - NOD 11/11
    BLBL - 35 jaar - ronde 4 - 1ste kindje (na MA) - NOD +/- 12/11
    Fien1987 - 30 jaar - ronde 3 - 3e kindje - NOD 13/11
    Claudia82 - 34 jaar- ronde 1 na miskraam (iui) - 3e kindje - NOD 13/11
    Joly - 23 jaar - 1e ronde - 2e kindje - NOD 14/11
    Duss - 28 jaar - ronde 1 - 2de kindje na een stil geboorte - NOD 21ste
    Mimi - 35 jaar - ronde 2 - 3de kindje - NOD? (eind nov)
  • Hier begin ik wat moedeloos te worden. Mochten deze week nog niet proberen wegens vroege mk 4w2d), maar probeer wel mn cyclus te volgen.
    Als het zo doorgaat kan ik gelijk naar december doorschuiven 😥.
    Heb schrik dat mijn PCOS weer de kop opsteekt, dan zal t ons ni gaan lukken zo en om weer zoveel x per maand naar de gynae te gaan lopen, hoeft voor mij niet. Hadden ons voorgenomen ofwel zo zonder hulp, ofwel er ons bij neerleggen dat het bij onze tweeling blijft.
  • @Mimi en waarom denk je dat je naar december moet doorschuiven? Heb je u eisprong nog niet gehad?
  • Hier vreemde MS gehad , drie dagen voor nod Bruining en soms lichtrood verlies maar minimaal. Dan na twee dagen iets roder, dag erna redelijk veel en nu zo goed als niks meer. Terwijl ik normaal best een hevige bloedster ben. Heb ook zo goed als geen klachten gehad deze keer, ook raar want normaal rol ik over de grond van de buikpijn en rugpijn. Kunnen bijna weer gaan klussen in de hoop dat deze maand meer geluk brengt😊
  • @Lieveke: oeps deel tekst mist smile.gif
    Nee, vandaag al dag18 en nog steeds geen positieve ovulatietest, en word er wat moedeloos van. Had gehoopt op een korte cyclus zdt we weer verder kunnen, maar t wachten duurt zo lang. Ben bang dat ik nu helemaal ontregeld ben en geen eispeo g ga hebben en weken moet wachten eer we weer verder kunnen.
    Testen zijn al dagen licht positief, maar geen dat eruit springt.
  • Ik sluit me aan bij het groepje van november! Net mijn ms gekregen (ben wel een beetje opgelucht omdat ik wist dat ik niet zwanger was maar niet wilde dat ik mijn eerste ms pas na maandén zou krijgen)

Lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 5/11
    Momsie - 26 jaar - 2de ronde - 2de kindje - NOD 18/11

Dat november een vruchtbare maand mag worden!

XX
  • Ik voeg mij even toe...
    vorige keer in ronde 3 zwanger geworden... benieuwd hoelang het nu gaat duren...
    ieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 5/11
    Lynntjen - 28 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD 14/11 (ovulatietesten + temperatuur)
  • @Mimi hopelijk snel meer duidelijkheid..

Hier gaan we weer starten met de ovulatietestjes. Vanmorgen opgestaan met onderrugpijn. ( heb ik elke maand rond de eisprong )
  • Veel succes @Lieveke! Hier nog een goede week wachten tot de eisprong...
  • Zo vreemd , mijn nod was twee dagen vroeger dan normaal geen ramp. Maar heb totaal niks ervan gemerkt eigenlijk maar 1 dag echt gebloed. De andere dagen waren heel licht roos bruin verlies. Nu twee dagen ons meer gehad en sinds vanmorgen terug bloed verlies. Pffff word er een beetje moedeloos van gaat mijn cyclus me in de steek laten?
  • hallo allemaal
    ik ben nieuw en wil me graag bij jullie bijvoegen
    ik ben mama van 3 kids 5,8,9 jaar
    we zijn ondertussen al 1jaar 1maand aan het proberen .
    na de tests ,is het uitgekomen dat het aan mij ligt.
    ik heb nl. luie eierstokken.
    nu is het mijn eerste maand hulp door middel van clomid en pregnyl
    vanavond moet ik terug naar gyn.om te kijken of er al een rijpe follikel aanwezig is
    ik zit nu aan ronde 11
    de exacte datum kan ik nog niet zeggen ,dit is afhankelijk nu hoe mmen lichaam zal reageren
    mijn cyclussen daarvoor waren ook tss de 35 en 54 dagen ,hopelijk gaan die nu verkorten
  • ovulatietest

Gebruiken jullie allemaal ovulatietesten?
    Ik heb ze nog nooit gebruikt (bij mijn zoontje had ik wel gezegd: als het deze maand (4) niet prijs is, dan begin ik ermee...maar dus niet nodig happy.gif )
    en ben bang dat als ik ze gebruik, ik er nog eens zo hard mee ga bezig zijn en dat dát dan weer nefast is. Ze zeggen toch altijd: hoe minder je ermee bezig bent hoe vlotter...

Dillema

groetjes
  • ik heb dit gebruikt ,maar zonder succes ...
  • @momsie de eerste maand met ovulatietestjes was een RAMP!! Ik werd zot...
    De 2de maand nu heb ik het al wat losser proberen te laten.
    Ik lees hier wel mee, maar antwoord ook zo min mogelijk.
    En dit lukt wel moet ik zeggen...
  • Ik meld me ook hier aan. Vorige maand heel even zwanger geweest maar dan miskraam gehad. Een aantal dames uit de augustus, september en oktober groepen zijn zwanger geworden met de split techniek. Die heb ik ook gebruikt in oktober en hierdoor zwanger geworden, dus deze maand staat dit weer op het programma.
  • Ovulatietesten werken bij mij zeer goed. Mijn cyclus is 27/28 dagen maar mijn eisprong is op dag 15/16, niet 14. Zonder ovulatietesten en tempen was ik dit nooit te weten gekomen want heb dagen 11-14 wat krampen en ging er dus vanuit dat dit mijn eisprong was. Natuurlijk als je om de 2 dagen sex hebt en je telt een ruime groene periode is dit niet nodig maar dat is niks voor mij verplicht om de 2 dagen. Liever 2-3 goeie dagen uitkiezen. Iedere zijn voorkeur natuurlijk. Mij gaf het wel een goed gevoel dat de timing goed zat.
  • Bij mijn eerste heb ik ook geen ovulatietesten gebruikt maar wel temperatuurmethode. Ik had cyclussen van 45dagen en wist dus niet wanneer ik mijn maandstonden moest krijgen. Zeer vervelend.
    Ik ben toen in ronde 3 zwanger geraakt en ik was er eigenlijk wel fel mee bezig. Ik zat echt elke dag op internet te lezen over symptomen en zwanger worden en noem maar op.
    Nu aan het proberen voor een tweede en ik kan het meer loslaten. Ben er niet zoveel mee bezig. Ik kijk ook niet elke dag hier op het forum.
    Ik gebruik nu ook terug temperatuurmethode en ook ovulatietesten. Om mijn lichaam en cyclus wat meer te begrijpen enzo.
    Eerste ronde was 24dagen en tweede ronde 29. We zitten nu aan ronde 3... benieuwd hoe deze zal zijn.
    Splitsex enz doe ik niet aan mee omdat ik het denk ik te geforceerd ga vinden. Wij doen het regelmatig en het is ook telkens spontaan wink.gif Vind ik fijner.
    Ik hoop op veel zwangere vrouwen deze ronde wink.gif Succes allemaal.
  • Voeg me weer toe met klein hartje.

lieveke - 27 jaar - ronde 4 - 2de kindje - NOD 5/11
    Senna87, 30j, ronde, 2e kindje, nod 9/11
    Lynntjen - 28 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD 14/11 (ovulatietesten + temperatuur)
  • Hoi dames,

Wat is de splittechniek? 😊
  • @joly Zie de laatste paar pagina's van het oktober topic. Daar staat een hele uitleg.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld